Kampen på tribunen diskuteres her.
Stemningstråd: LSK-HamKam, Åråsen søndag 25. mai kl. 18
Collapse
X
-
-
Lillestrøm SK per dags dato:.supportere,og ingenting annet...
Laget blir pissa på, mens vi pisser PÅ...for å sette det litt på spissen...
Jobben på søndag er dritviktig, der vår oppgave bli å heve laget til VÅRT nivå....Er vel kanskje naivt å tro, men håper det kan bli et brukbart oppmøte til helga også...
I MED OG MOTGANG VI ER LILLESTRØM!!FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Kommentar
-
Trøkker som et hælvette når tempo økes og det synges for fullt, samt når den ikke brukes en HEL omgangFUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Da er det bare å planlegge godt på tribunemøte hvem sanger som skal ha, denne kampen er det utrolig viktig å ha sanger som trøkker og når man har en sang som virkelig trøkker må man ikke starte en ny sang som dreper hele stemningen igjen! Forsangerne må jobbe for å få med alle som står på feltet!!!
SYNG FOR FAEN!UFC 05!Kommentar
-
Da er det bare å planlegge godt på tribunemøte hvem sanger som skal ha, denne kampen er det utrolig viktig å ha sanger som trøkker og når man har en sang som virkelig trøkker må man ikke starte en ny sang som dreper hele stemningen igjen! Forsangerne må jobbe for å få med alle som står på feltet!!!
SYNG FOR FAEN!
Regner med du møter opp på tribunemøtet!Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
at, det er ofte de siste kampene hvor det har vært sykt bra trøkk på en sang, så har det blitt startet en ny sang som dreper hele stemingen.. Det er bedre å fortsette 10 min ekstra på en sang som trøkker enn ås tarte en ny sang hvor det blir dårlig trøkk!
Jeg er opptatt, så kan ikke kommeUFC 05!Kommentar
-
-
I med og motgang..... Superviktig kamp for Fugla dette her. Det er veldig viktig at alle mobiliserer ekstra på søndag. Drit i hvilke sanger som synges. Det viktigste er at alle trøkker til uansett. Håper alle tar ansvar her nå. -Gå bananas og syng for Fugla, så gjør ihvertfall vi det vi kan gjøre for at dem skal vinne.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
på TV2 sumo var lydkvaliteten helt for jævlig , jeg regner med stemmninga ikke var så dårlig som det hørtes ut på det elendige oppsettet som var på web-tv?
Noen som filme noe tribuneliv i dag eller?Kommentar
-
"en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
-
Ikke mye å rope hurra for i dag, hverken på banen eller tribunen.
Er det for varmt? Trur vi at det skal gå av seg selv mot en gjeng som Briskebybanden? Er folk mer opptatt av å rope etter ny trener/pipe på egne spillere etter kamp enn å støtte et lag som trenger all støtte de kan få?Trommer er for bønderKommentar
-
stemninga var ræva, kampen var ræva og tilslutt så er det nok! jeg har fått nok! når folk steller seg i kanarifansen og bak oss får å tro at de skal få med seg hele kampen uten at et flagg kommer i veien, da er de dumme! jeg har fått nok av at folk ikke tåler et flagg.. så skal vi drive å høre på teoriene til gamlingene som ar "peiling", faen eller. neste kamp blir det flagg som bare faen, og jeg bryr meg ikke om de som står bak meg!LillestrømKommentar
-
Stemninga var ræva !!
Det var en sån mann som klikka helt, når vi flagga. Jeg sa er man på feltet så må man tåle at andre flagrer. han sa igjen TA NED FLAGGET FOR FAEN!!. Jeg er sikker på at vis jeg hadde forsett og diskudert hadde han slått til meg..UFC JUNIORSKommentar
Kommentar