Utrolig trist å stå på feltet idag, Felt A kan vel få ok til tider, B og C var rett og slett ræva..... Står selv på Felt B, og det var rett og slett flaut å stå der idag...hørte jo til og med banden x antall ganger i løpet av matchen, det sier sitt... I MED OG MOTGANG trøkka ikke det minste idag, i motsetning til mot Viging...Det eneste sporet av et aldri så lite "trøkk" idag var vel egentlig ropene: "Ja for faen! og Lillestrøm er de beste"....Rett og slett utrolig skuffende, selvom gutta utpå banen ikke akkurat bidro til stemninga :evil:.....Tamt, tamt , tamt.....
Stemningstråd: LSK-HamKam, Åråsen søndag 25. mai kl. 18
Collapse
X
-
Skal ikke uttale meg noe særlig om felt A og B, men på C var det helt elendig i dag. Totalt sett virka hele feltet litt tamt, selvom det til tider så ut til å være bra med liv borte på felt A.
Felt C bestod i dag stort sett av følgende typer:- Folk som står/sitter på kanarifeltet, men bidrar NULL selv.
- Folk som sliter med motgangssynging, og trenger å bli "pisket" igang.
- Folk som kjefter på alt og alle. Det være seg flagg som er i veien på et utspark eller dårlige prestasjoner på banen.
Dermed blir det helt elendig. Spillet på banen frister ikke de fleste til synging, og i tillegg blir stemningen enda dårligere av disse kjefterne som sprer om seg med edder og galle.
På felt C trengs det et sterkere forsangerfelt, med personer som kan få folk med på å synge - også i motgang. Det er mulig man burde ta ibruk megafon her også, som man har på felt A og B.I have this condition.Kommentar
-
Jeg trodde aldri at jeg skulle oppleve å stå midt B-feltet og til tider være alene om å synge i 5 kvadratmeters omkrets. Kan ikke noe for det, men det gjr at jeg også blir daffere. Og hvor faen er rasshøla som fyller opp feltet når det går bra og mot storlaga?? Det er mange år siden jeg har hatt så god plass så sentralt på feltet.
Laget er RÆVA, og i dag var vi nesten like ræva. Norges beste supportere?? Ikke faen! Det er alt for ujevnt for tiden. Bra i motgang borte mot RBK, men i dag var det noe helt annet.
What to do??Kommentar
-
Felt C bestod i dag stort sett av følgende typer:- Folk som står/sitter på kanarifeltet, men bidrar NULL selv.
- Folk som sliter med motgangssynging, og trenger å bli "pisket" igang.
- Folk som kjefter på alt og alle. Det være seg flagg som er i veien på et utspark eller dårlige prestasjoner på banen.
Kommentar
-
Hva skjer med å pipe på egne a??
Faen, det er vi for gode til.. Det er Brann suppportere som piper på egne, ikke stolte Kanaris. Når LSK spiller ræva så hjelper det ikke å pipe på spillerne og trenerne...
Vi er Kanarifansen-Holder aldri kjeft!Kommentar
-
Nå var jeg ensom forsanger på c-feltet idag, og man kan vel trygt si at folk før meg har gjort en bedre jobb... Men når ingen andre vil må jo noen ta ansvar.
Uansett vanskelig å få skikkelig trøkk når gutta på banen subber rundt som hodeløse høns...
Kommentar
-
Jeg piper ikke på egne spillere, og dette har jeg sagt før, men jeg kan skjønne at noen føler for det. Makan til drittlag vi har i år! Hadde det ikke vært for at vi har gode spillere på vei tilbake fra skade og antagelige spilerinnkjøp på gang, så tror jeg fort dette laget kunne sørget for at vi må reise rundt til kjipe stadioner i Addeco neste år.Kommentar
-
De var det jo et par av i Trondheim også, selv om dette er way OT irriterte Silikon Berit nr 1&2 meg noe grenseløst forrige søndag. Med mobilen i hånda og et kg tyggis samt uttalige utsagn som "åååå døøøøøh assa, du assa duh?" kan jeg ikke si annet enn at mitt hat mot jenter i den alderen består. De har ingen ting på en tribune å gjøre!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
De kunne fått sin egen Barbie-tribune bak målet. Noen ganger savner jeg tiden under bua.Kommentar
-
Nja, tror ikke megafon er løsningen her. Megafon skal bare brukes til å starte sanger.
Nå var jeg ensom forsanger på c-feltet idag, og man kan vel trygt si at folk før meg har gjort en bedre jobb... Men når ingen andre vil må jo noen ta ansvar.
Uansett vanskelig å få skikkelig trøkk når gutta på banen subber rundt som hodeløse høns...Lauken er vår venn!Kommentar
-
Nja, tror ikke megafon er løsningen her. Megafon skal bare brukes til å starte sanger.
Uansett vanskelig å få skikkelig trøkk når gutta på banen subber rundt som hodeløse høns...
Du skal ha cred for innsatsen og at du tar ansvaret! Jeg ønsker meg et mer aktivt forsangerfelt. Jobben i dag var uansett ekstremt vanskelig.I have this condition.Kommentar
-
-
Ræva stemning. Nå må vi slutte med det jævla pisset om at vi er Norges beste i motgang, for det er vi ikke! Vi er ræva i motgang, sånn er det.
Dagens mest irriterende: "Vi elsker dere for det"- sangen etter kampen. Blir kvalm av den jævla dullinga. Drakta forplikter, det bør de overbetalte spillerene snart få høre!Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
Kommentar