Må føle seg spesiell han gutten som plasserte seg godt sentrert rett foran tifoen
Stemningstråd: LSK-HamKam, Åråsen søndag 25. mai kl. 18
Collapse
X
-
Kommentar
-
Elendig stemning idag, ikke stort mer å si. Tifoen var grei, men om man hadde fylt igjen tomrommene med f.eks flagg, og hatt banner i forkant kunne det blitt ganske så pent faktisk.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
"I dag gikk det dårlig, men vi slutter ikke å støtte dere uansett."
Man kunne kanskje kjørt på med mye mer kritiske sanger, men det spørs hvor oppløftende det er etter et tap som smaker vondt for hele laget - ikke bare supporterne.I have this condition.Kommentar
-
Likeglad og likeglad... Syns den sangen sier endel jeg.
"I dag gikk det dårlig, men vi slutter ikke å støtte dere uansett."
Man kunne kanskje kjørt på med mye mer kritiske sanger, men det spørs hvor oppløftende det er etter et tap som smaker vondt for hele laget - ikke bare supporterne.
Jeg støtter ikke spillere som ikke viser glød og innsats, de kan finne seg en annen klubb.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Jeg er uenig med deg. Jeg mener det samme som etter Kaerjeng-kampen: Det er i tider som nå spillerne virkelig trenger oss i ryggen. Jeg kommer til å fortsette å støtte 100%. Fordi jeg tror det er det som vil gi best resultater.Kommentar
-
Drakta forplikter!Kommentar
-
Er vel ingen som sier at man ikke støtter selvom man sier fra at man ikke aksepterer at dem drar laget VÅRT! ned i møkka. Vi fyller opp bilen å drar 120 mil for å se Fugla bli rundspilt av Bodø, hvis ikke dem tåler at man sier fra så får dem finne seg en klubb som ingen bryr seg om istedenfor.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg tror problemene går mye dypere enn at spillerne ikke gidder. Hva som er feil, vet jeg ikke, men jeg har ingen tro på at noe blir bedre av at de får supporterne mot seg også. Jeg er frustrert og oppgitt, men jeg kommer aldri til å pipe på egne spillere eller la være å støtte dem. For meg er ikke "Vi elsker dere for det" dulling, men en måte å si at de alltid kan regne med oss.Kommentar
-
Jeg tror problemene går mye dypere enn at spillerne ikke gidder. Hva som er feil, vet jeg ikke, men jeg har ingen tro på at noe blir bedre av at de får supporterne mot seg også. Jeg er frustrert og oppgitt, men jeg kommer aldri til å pipe på egne spillere eller la være å støtte dem. For meg er ikke "Vi elsker dere for det" dulling, men en måte å si at de alltid kan regne med oss.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg prøver ikke å si at dere er dårlige supportere, jeg er bare uenig i at "Blø for drakta" er ropet spillerne trenger når de helt tydelig ikke vet hva de gjør feil, eller hva de heller burde gjøre. Spillerne selv er nok enda mer frustrerte enn oss, og jeg tror ikke vi får noe mer fart eller innsats ut av dem ved å kjefte. Kjefte kan trenere gjøre. Jeg er av den naive typen supportere som tror at blind støtte alltid lønner seg. Jeg vet at jeg snakker litt forbi dere, men jeg synes det er viktig å si i fra at jeg er minst én som kommer til å fortsette å dulle. Fordi jeg tror det virker i lengden.Kommentar
-
Kommentar
-
Dårlige supportere er uansett dem som går 15 min før slutt og som piper etter matchen. Greit at man er misfornøyd, men piping bør man holde seg for god til!
Neste match tror jeg bluss, røykbomber og generelt kaos er det som skal til for å tenne spillera. Så kjører vi på med kontinuerlig pyro hele jævla matchen. Det tror jeg blir en positiv greie!Kommentar
-
Ser at mange slakter stemninga. Helt forståelig, for den var ikke mye å skryte av. Allikevel har jeg ikke noe problem med å forstå at det ble sånn. Jeg er vanligvis en som synger, hopper og gjør mitt beste uansett resultat, men i dag klarte jeg rett og slett ikke. Om det var det frustrerende dårlige spillet, at frykten for nedrykk begynte å sige inn eller noe annet som var årsaken, aner jeg ikke. Men kredd til de som sang og la ned en god innsats. Tifo-gruppa fortjener også en klapp på skulderen.Kommentar
Kommentar