Personlig synes jeg det viktigste er at folk er med å synge. Om vi synger "vi elsker dere for det" eller "blø for drakta" betyr ikke all verden, det som irriterer meg er at jævlig mange gir totalt faen i å delta og heller velger å bruke kreftene på å kjefte og smelle. I dag synes jeg vi presterte skammelig til KFL å være, jeg synes det har blitt en massiv invasjon av grinebittere som bare slenger dritt, og det har generelt blitt mye vanskeligere arbeidsforhold å synge. At vi er dårlige på banen betyr ikke at man kan la være å synge, da gjelder det å peise på enda bedre. Har vært fornøyd med hvordan vi har framstått i år så langt, men idag var det megaskuff. Fortsetter vi på denne måten, er det ikke lenge før Bastionen og Briskebybanden pisser på oss på tribunen, for dette var mildt sagt jævla tristegreier.
Stemningstråd: LSK-HamKam, Åråsen søndag 25. mai kl. 18
Collapse
X
-
Kommentar
-
Jupp, der tok du ordene ut av munnen min! Det går alt for tregt, sangene blir tamme og folk gidder ikke å synge!UFC 05!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Du som er forsanger burde ihvertfall se viktigheten av en tromme som slår riktig og får med seg resten av feltet.
Er ikke snakk om å legg skyld på noen. Men ma må få komme med kritikk utenat du skal komme med svada.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
En ting til; bra TIFO i går, bra utført også. Skal jeg sette fingeren på noe, så ville jeg vel økt antall side banners, men hva vet jegLast edited by iL; 26.05.2008, 12:32.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Innmarsj og tifo på LSK-TV
(Forøvrig kult at LSK-TV lager film fra tribunelivet)Kommentar
-
Dårlige supportere er uansett dem som går 15 min før slutt og som piper etter matchen. Greit at man er misfornøyd, men piping bør man holde seg for god til!
Neste match tror jeg bluss, røykbomber og generelt kaos er det som skal til for å tenne spillera. Så kjører vi på med kontinuerlig pyro hele jævla matchen. Det tror jeg blir en positiv greie!Støtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Kommentar
-
Ronny..... En annen ting, når du skal dra igang feltet på f.eks. "GI alt - STÅ PÅ- LSK... kan det være en fordel at du snur deg til de som står nede foran deg, slik at de også får med seg hva som blir startet av sanger. Uansett hvor mye du skriker i megafonen, har jeg aldri hørt deg
Prøv å dra med alle rundt deg før du starter sanger... kanskje det blir litt bedre trykk da også??UFC 05!Kommentar
-
burde kanskje ikke forsanger stå lengre nede på feltet da? legger merke til hos mange av de store klubbene står forsangerne helt nede ved gjerdet og roper i megafonen, hos KFL befinner forsanger seg midt i, fordeler\bakdeler?Kommentar
-
Ronny..... En annen ting, når du skal dra igang feltet på f.eks. "GI alt - STÅ PÅ- LSK... kan det være en fordel at du snur deg til de som står nede foran deg, slik at de også får med seg hva som blir startet av sanger. Uansett hvor mye du skriker i megafonen, har jeg aldri hørt deg
Prøv å dra med alle rundt deg før du starter sanger... kanskje det blir litt bedre trykk da også??
Tar den tilbakemeldingen, skal prøve å være mer obs på hele feltet. Så kan du love å jobbe med å få Tommy tilbake på forsangerstolenMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar