Her kan tribunelivet til denne kampen diskuteres. Jeg reiser oppover med fly i morgen og håper så mange som mulig tar turen oppover.
Stemningstråd: Bodø/Glimt - LSK, Aspmyra Mandag 2. Juni kl. 19
Collapse
X
-
Hørte ikke kanari veldig mye der opp... litt tromming osv (men var det oss)
Men såklart all ære til de som de opp.Kommentar
-
hallais.. en liten stemnings rapport fra det kalde nord!! dritt kamp, dritt sted ja det er vel i det meste dritt her oppe!
stemningen fra de 37 (!) fremmøtte kanaris var god og hømørfylt frem til baklengs målet kom! etter det var det en god del frustrasjon ute og gikk!
åssen det er ute på byen i kveld veit jeg ikke ettersom jeg ikke gidder selv.. jeg har selv vært her oppe siden søndagsmorgen, betalt dobbelt opp med flybiletter og ja.. vil bare si tusen takk LSK for at dere er så fantastisk gode.."en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
-
hallais.. en liten stemnings rapport fra det kalde nord!! dritt kamp, dritt sted ja det er vel i det meste dritt her oppe!
stemningen fra de 37 (!) fremmøtte kanaris var god og hømørfylt frem til baklengs målet kom! etter det var det en god del frustrasjon ute og gikk!
åssen det er ute på byen i kveld veit jeg ikke ettersom jeg ikke gidder selv.. jeg har selv vært her oppe siden søndagsmorgen, betalt dobbelt opp med flybiletter og ja.. vil bare si tusen takk LSK for at dere er så fantastisk gode..
Det var faktisk 41 kanaris 6:37 ut i første omgang.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
41 er et tall det også :-) hørtes et par ganger på tv ja.
men håper vi blir flere i Tromsø!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar