Stemningstråd: LSK-Ålesund, søndag 8. juni kl. 16, Åråsen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla- patriot83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2005
    • 1241

Når det er selve innstillingen og viljen det ser ut som det går på.. Ja, da renner det over.

Nææææærmer seg overbetalte snørrunger..

Uansett - mitt bidrag til forslag til aksjonssang:

(Nevner nok en gang at det bare er timer siden dommeren blåste av og er rimelig frustrert...)
    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

Kommentar

• King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

Håper folk er oppegående nok til å skjønne at man ikke synger spillersanger på Søndag?
      Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• ap4
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 271

Jeg er ikke med og synger "Vi elsker dere for det" lenger. Jeg elsker klubben, men ikke den udugelige gjengen med overbetalte idioter som løper rundt som hodeløse høns på banen og representerer klubben min. Hadde jeg gjort en like dårlig jobb og kommet med like dårlige unnskyldninger hver gang hadde jeg nok fort blitt innkalt til sjefen med beskjed om at jeg hadde 3 måneder igjen der...

Kommentar

• hthaug
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2004
          • 440

På banneret på søndag burde det stå "vi stiller opp, når skal dere???"

Har ingen andre kommentarer er rett og slett tom.

Kommentar

• chrissp
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 2403

Etter Kaerjeng var jeg klar for en "stille" aksjon. Ikke nå.

Kaerjeng var annerledes i den forstand at laget hadde spilt ok frem til da og var langt unna den situasjonen vi er i nå.

Tror dere virkelig at spillerne ikke er merket av det som nå skjer? Selvfølgelig er de det. De blir latterliggjort i mediene, av folk de møter og det kan fort oppstå gnisninger internt i gruppa slik det ligger an nå. De trenger ikke flere som forteller dem hvor udugelige de er. Det vet de selv og jeg er overbevist at de skammer seg.

På søndag skal vi stå opp og vise oss for alle spillerne at vi gir oss ikke. Nice try, men vi er fortsatt her. Vi støtter dere og er sammen med dere gjennom denne vanskelige tiden. 3x45 med maksimal støtte!!
            Bølerkanaris

Kommentar

• LSK-supp.
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 1023

Opprinnelig skrevet av chrissp
              Etter Kaerjeng var jeg klar for en "stille" aksjon. Ikke nå.

Kaerjeng var annerledes i den forstand at laget hadde spilt ok frem til da og var langt unna den situasjonen vi er i nå.

Tror dere virkelig at spillerne ikke er merket av det som nå skjer? Selvfølgelig er de det. De blir latterliggjort i mediene, av folk de møter og det kan fort oppstå gnisninger internt i gruppa slik det ligger an nå. De trenger ikke flere som forteller dem hvor udugelige de er. Det vet de selv og jeg er overbevist at de skammer seg.

På søndag skal vi stå opp og vise oss for alle spillerne at vi gir oss ikke. Nice try, men vi er fortsatt her. Vi støtter dere og er sammen med dere gjennom denne vanskelige tiden. 3x45 med maksimal støtte!!
              Ja la oss late som om ingenting har skjedd...

For meg handler fotball om engasjement og lidenskap, ikke profesjonell heiamann på tribunen som hopper og synger uansett hvordan det går på banen sammen med 2000 andre roboter, en plate med supportersanger eller et innleid megamanns-kor som synger samma faen.

Er ikke for noen kampanje mot spillerne, men om de skulle fortsette å vanære drakta så kommer det heller noen ukvemsord og piping enn evighetssang.
              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• SurFaen
                Medlem
                Hoffnarr
                • Jun 2008
                • 40

100% støtte til klubben uten spillersanger.

I med og motgang - Vi er Lillestrøm!
                Bare SurFaen!

- 4 5 6 - bokstavkjeks! -

Kommentar

• HotpantsSS
                  Medlem
                  Bøffel
                  • Feb 2008
                  • 37

Nå må vi faan meg slutte med dullinga og synge de samme sangene om og om igjen, uansett hvor godt/dårlig de presterer. Den beste måten vi kan vise at vi bryr oss på er å vise hvor jævli misfornøyde vi er, og den beste måten vi kan gjøre dette på er å gjennomføre en massiv pipekonsert etter kampslutt.

Jeg gjentar igjen, HVIS det ender med tap.

Vi jubler som faan når vi scorer/vinner, vi har støttet dem i både medgang og motgang, men nok er nok. Nå er det på tide at vi viser at dette ikke er akseptabelt i det hele tatt!!!

Kommentar

• mr.sandass
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2005
                    • 972

Opprinnelig skrevet av chrissp
                    Mathisen oppfører seg som en kompetent klubbleder. Her inne oppfører folk seg som supportere. Om de er kompetente som det eller ikke, er en helt annen diskusjon. Mathisens oppgave er om kke annet litt bredere.
                    Mathisen er kompetent som bare faen i det han driver med.

Jeg er veldig over middels interessert i tribunekultur og derfor syns jeg det fett med bra trøkk og bra mentalitet osv osv. Stormen er blottet for både mentalitet, sjel og trøkk. Kan akseptere at dem " tok" noen sanger som var godt etablert i Norge når dem skulle starte for " alvor" men de har vedlikeholdt denne praksisen såpass lenge nå at dem bare blir latterlige.

Har ingen ting imot Per Mathisen jeg men denne kommentaren kunne han da virkelig ha spart seg for syns du ikke?
                    www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• Hoho
                      -Engasupporter-
                      Forumsadist
                      • Oct 2006
                      • 140

Bare for å komme med ett forslag som sikkert blir halshugd ettersom ett par av dere virker rimelig hissige for tida

Dere er supportere og som flere her sier, spillerne merker garantert presset og frustrasjonen like godt som dere. Det siste de trenger er at KFL går mot dem.

Mitt forslag ville vært dette;
                      Finn dere en sang som virkelig sier noe, og kjør denne fra start til slutt.
                      Ikkeno "forza fugla" dritt, som ikke har noe mening. Men en sang med litt mer gjennomtenkt tekst enn den...

Ikke at jeg kan så alt for mange av sangene deres, men selv liker jeg den her godt (nei jeg er ikke KFL....hehe)

Fort åråsen
                      Det er vårt hjem
                      Med TRO og HÅP vi følger dem
                      Kom å bli med
                      Og skap suksess
                      For Lillestrøm fortjener det

Åååå åååå mitt hjerte banker LSK

God melodi som kan gå om igjen og om igjen. Teksten sier sitt, og dersom dere kjører denne hele veien, så gir det jo sitt inntrykk av hva dere mener.
                      Å gå løs på tribunen med normal synging hele veien kan være OK, med tanke på at dere bygger opp stemning og kanskje letter presset fra spillerne på hjemmebane osv osv, men å kjøre en sånn sang konstant tror jeg vil gi ett inntrykk - men samtidig ikke skape noe negativt "trykk" på stadion. Dere har sikkert flere sanger med "god" tekst, så for all del, bruk de istedet men jeg foreslår å bruke noe sånt som en slags aksjon - ikke lag det mer negativt enn det allerede er.
                      Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

JA, det er det

*Hoho er en skapfugl*

Kommentar

• krisruds
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 839

Jeg er mer for Karerjeng effekten jeg, istede for å trøkke dem enda lengere ned, så gå mentalt slik vi gjorde etter UEFAcup tapet mot Karerjeng.

Den kampen mot godset er den beste dagen jeg har hatt på tribunen stemningsmessig.
                        krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• KanariLance
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • May 2006
                          • 59

Egentlig er jeg bare tom. Tom, fortvilet og ikke minst lei meg.
                          Men også forbanna. Jeg elsker denne klubben nesten like høyt som jeg elsker kona mi, og den gjengen som jogger utpå matta for tida har ikke hjerte og sjela si hos Fugla, med unntak av Råner'n.
                          Faen heller, det er ikke de som beærer oss ved og spille for klubben, det er DE som skal FØLE seg beæret ved å dra på seg den gule drakta.
                          Tiltak er vanskelig, men nå bør man ihvertfall slippe til de unge, sultne.
                          Jeg kunne også tenkt meg fullt øs mot Aalesund, men da bare med en sang. BLØ FOR DRAKTA i samfulle 90 minutter ville kanskje vært en tankevekker for spillerne. Og budskapet er såre enkelt. DET kunne jeg tenkt meg.
                          FORZA FUGLA
                          I med og motgang, vi er Lillestrøm!
                          FUGLA FOR LIFE!

Kommentar

• dollyholly
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2007
                            • 965

Sukk

Hei alle kanarifans, dere er norges beste supporters, bedre en klanen! Vi sparket uwe, greit nok, vi fikk Tom og cupgull! Nå er det andre tider. Jeg er ikke fra Lillestrøm, men ble bergtatt i 1977. Tom Lund er min helt. Spør hva man forbinder med Lillestrøm. 99,99 vil svare FOTBALL. Nå er vi i en dyp krise, i fjor løftet vi pokalen, i år har vi spillere som Brenne som smiler når vi har tapt. Du kan si hva du vil, jeg har møtt Brenne på byen Jeg har sagt til ham at du er viktig. Det virker som han ikke bryr seg!

Kommentar

• prefekt
                              Juniormedlem
                              Bøffel
                              • Jan 2007
                              • 20

Blø for drakta...

Foreslår at hele feltet sitter hele kampen med "lav" (ser at det er vanskelig med lavt volum på oss men..) synging av "blø for drakta" i 90 minutter..

Vi møter opp og støtter laget, men sender et ganske tydelig signal om at årets innsats ikke er god nok...
                              Jonathan Livingston ruules...

Kommentar

• KanariGulFugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 454

"Fort åråsen
                                Det er vårt hjem
                                Med TRO og HÅP vi følger dem
                                Kom å bli med
                                Og skap suksess
                                For Lillestrøm fortjener det

Åååå åååå mitt hjerte banker LSK"

..Synge denne HELE kampen, uten unntak kanskje ...

Ellers syns jeg, om vi har noe negativt å si via feks bannere/tifo, at vi skal ta dette på treninga.. heise opp en stor banner med forslagene som er nevnt tidligere i tråden er ikke dumt, men syns ikke dette skal vises på tv. På søndag kunne jeg ønske en slags tifo eller lignende for å få fart på laget igjen, selvom det garantert ikke funker, men da prøver hvertfall vi..
                                vi skal ikke gi opp vi også vel???? da går garantert alt til helvete.
                                kjempe for det vi elsker. bare dumt vi elsker sportsklubben mer enn gutta på banen gjør..

Kommentar

• Rathsmeister
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 561

Jeg for min del tror ikke han mener Ålesund-supportere i form av Stormen, men publikum i badebalja generelt.
                                  Det er imponerende med fullt hus hver gang i Adecco. Er enig dette.

Stormen suger kaldt vann og lut, men publikum i Ålesund imponerer meg, med tanke på engasjementet for klubben i byen.
                                  Mvh
                                  Martin Raths

Kommentar

• KanariGulFugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 454

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                    Håper folk er oppegående nok til å skjønne at man ikke synger spillersanger på Søndag?

om en spiller, mot alle odds, spiller bra, så syns jeg vi skal synge så det jomer etter for den aktuelle spilleren!!

Kommentar

• fugla87
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Jun 2007
                                      • 81

nå er det virkelig på tide att gutta viser hva de er gode for, og hva de får betalt for... i alle andre arbeid, ville man hatt sparken for leeeeeenge siden med den insatsen de viser i sin jobb.! Nå må dere stå på gutta å vise att vi fortsatt er ett lag som tilhører tippeligan. det her begynner å se mørkt ut..... good luck
                                      Fugla For Life!!

Kommentar

• Beate
                                        Juniormedlem
                                        Bøffelpromp
                                        • May 2005
                                        • 10

LSK-AaFK på søndag

Hei!

Da er det klart for ny kamp igjen da, og vi ønsker selvfølgelig ingen reprise av forrige kamp!! Stormen kommer selvfølgelig alle steder i fra både Ålesund og Oslo og rundt omkring for å sette vårt preg på Åråsen.

Før kampen håper jeg vi er velkommen på Martins som vi pleier å være? Eller må vi finne oss en annen pub?
                                        Vi e oransje og blå og vi elsker AaFK

Kommentar

• ChriZza
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 4265

Regner med at dere er velkomne på Martins, ser ingen grunn til at dere ikke skal være det!

Kommentar

Working...