Stemningstråd: LSK-Ålesund, søndag 8. juni kl. 16, Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kristiansen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 1332

    #61
    Jeg er som regel i mot piping, aksjoner, nedsettende banner osv.
    Men nå er jeg faktisk for at vi skal få fram til spillerne at vi slettes ikke er fornøyd, jobben dems er jo å spille fotball også greier dem og spille så ræva! Synes vi kan synge blø for drakta, de første 10 min av matchen, med et banner med: Gjør jobben deres! Eller noe lignede.. Så resten av matchen støtter vi fugla alt vi kan. Så hvis vi taper(Noe vi garantert gjør) så står vi igjen 20 min etter matchen og synger blø for drakta, av all vår røst....

    Kommentar

    • Harald_88
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 550

      #62
      Opprinnelig skrevet av ChriZza
      Regner med at dere er velkomne på Martins, ser ingen grunn til at dere ikke skal være det!
      Ser ingen grunn til at de oransjeblå skal være på velkommen på Martins. På matchdag ønsker jeg å være sammen med andre kanaris, ikke en gjeng fiskere fra vest
      Alt For Fugla

      Gå Av Grønlund

      Kommentar

      • Emil B
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 5921

        #63
        Synge opimist selvfølgelig. Fikk en telefon fra Arild Myklebust i går som var på vei til 2 ukers fyllekallas i Thailand som mente hele jævla klakken skulle være pasienter gjennom 3* 45 min.

        Kommentar

        • mr.sandass
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2005
          • 972

          #64
          Opprinnelig skrevet av the fugla man
          Etter en fantastisk varm sommer dag har jeg endret min mening før matchen i morra:

          I dag gikk jeg på Sørumsand og gikk stolt med LSK t-skjorte og hjemme spilte jeg FOR LSK så det braka i veggene.
          Jeg har innsett at vi IKKE burde ha nedsettende banner om spillerne, piping osv.
          Fordi det gjør ikke selvtilliten til spillerne noe bedre. For det er nettop det det er: Lillestrøm spillerne er ikke så ræva som de har spilt i de siste kampene, men det dreier seg om at de greier ikke å prestere siden de har hatt så mye mediafokus om det negative i klubben og rundt klubben, pluss at det har vært et enormt press på dem.

          På tribunen i morra så ønsker jeg spillersanger, støtte sanger og morosanger.

          Dette er siste match før sommerferien, la oss hjelpe til med at gutta ute på matta for en fin opplevelse, for det fortjener de virkelig!
          Jeg er klar for å støtte dem i 3#45, er du klar?
          Det håper jeg virkelig!

          Mvh. Erik - Kanarifugl både i med og motgang!
          Sjeldent har jeg vært mer uenig.
          www.ultrasfeltc.net

          Kommentar

          • Excalibur
            Medlem
            Hoffnarr
            • Sep 2007
            • 67

            #65
            Bare piss å pipe på egne spillere, hvem faen tjener på det?

            Klart spillerne er 100% klare over hva vi supportere og folk flest mener om spillet dems.

            Nå er det bare å gi absolutt alt i morgen så vi kan avslutte vårsesongen med en seier.

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #66
              Mitt eneste innspill er egentlig at jeg synes vi burde styre unna morrosanger, hvert fall fram til vi har en 4-0 ledelse som ikke kan rotes bort.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • Harald_88
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 550

                #67
                Blir flau hvis jeg hører piping på egne spillere i dag, men annen form for kritikk i form av bannere, sanger o.l. er helt på sin plass mener jeg, spillerne har driti ut klubben vår etter noter, det er faen ikke akseptabelt å opptre sånn som endel av spillerne gjorde mot ETF
                Alt For Fugla

                Gå Av Grønlund

                Kommentar

                • sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Harald_88
                  Blir flau hvis jeg hører piping på egne spillere i dag, men annen form for kritikk i form av bannere, sanger o.l. er helt på sin plass mener jeg, spillerne har driti ut klubben vår etter noter, det er faen ikke akseptabelt å opptre sånn som endel av spillerne gjorde mot ETF
                  hva er forskjellen på kritikk via piping og bannere/sanger? Det går vel utpå akkurat det samme?

                  Petter

                  Kommentar

                  • Skinke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2007
                    • 3914

                    #69
                    jeg er klar for godset stemning igjen. jeg møter en time før kampstart å starter å trøkke til som faen. faen meg på tide å snu kjerringa!
                    Daukjøtt Felt C

                    Kommentar

                    • Jørn
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2006
                      • 659

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av petter
                      hva er forskjellen på kritikk via piping og bannere/sanger? Det går vel utpå akkurat det samme?

                      Petter
                      Med bannere og sanger får man fram en tydelig mening, istedenfor en meningsløs og irriterende pipelyd...
                      Trommer er for bønder

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        #71
                        Ha!

                        Skuffelse og resignasjon har preget Benny denne uken. Alle alternativer har blitt vurdert, fra aksjoner til boikott av matchen. Faktisk var det meget nær at et sete på felt O skulle stå tomt i dag.

                        Men, litt bensin og motivasjonsmusikk gjorde susen. Her stilles det opp. Hvis spillerne hadde trodd de skulle bli kvitt meg ved å spille skikkelig dårlig, så tok de skammelig feil. Tenk om igjen! Benny stiller. Surere og med flere kritiske kommentarer enn noen sinne!

                        Drakta er på, og kalaset starter på Sagene Lunchbar. Kampsang for dagen: "Du går aldri aleine med en meter pikk".
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          #72
                          LSK har prestert ræva i det siste. Det finnes det liten tvil om.
                          At en aksjon eller hva man skal kalle det er på sin plass er det liten tvil om. Men jeg mener at en slik aksjon ikke hører hjemme under en kamp. Der er jobben vår å backe opp gutta i 3*45 min. Aksjoner gjerne på treningsfeltet (bra gjort av UFC/MB igår med banner og utfordringen, synd dere ikke vant, dere hadde spillet og sjansene ), si ifra til spillera hva du mener om du treffer dem på gata.

                          Men under en kamp så tror jeg stillhet, piping, banner og negative sanger virker mot sin hensikt, da må vi bruke alt det vi har på å backe dem opp, løfte dem fremover. Hovedsaklig synge sanger til støtte for laget. Gi beng i humorsanger(jeg ser faen ikke noe humoristisk i denne situasjonen), spillersanger KUN når en spiller har fått til noe bra. Det holder ikke med en takling eller ett skudd som går like utafor. Da snakker vi dribleraid fra Søgård, Otto som redder straffe eller eller en spiller som scorer.

                          Mvh Bo som skal gjøre sitt beste, måtte spillera gjøre det samme.
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • Kristiansen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2007
                            • 1332

                            #73
                            Syns vi var mektig gode det siste kvarteret akuratt som spillerne var gode det siste kvarteret i dag.

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              #74
                              Takk, Per Arne.
                              Strålende jobb i dag!

                              Men du må ikke kjefte sånn på oss på forbreget...

                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • Jørn
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2006
                                • 659

                                #75
                                Per Arne holdt på å falle ned et par ganger. Det kaller man engasjert.
                                Anyways, stemninga følger spillet på banen(stort sett) hele tida. Veldig bra når alle trøkker til, men også ganske så stille et par ganger.
                                Trommer er for bønder

                                Kommentar

                                • mr.t
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Apr 2005
                                  • 146

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Jørn
                                  Anyways, stemninga følger spillet på banen(stort sett) hele tida. Veldig bra når alle trøkker til, men også ganske så stille et par ganger.

                                  Men helt klart en stor opptur mtp kamma-kampen! Nesten så jeg inponert over at det kom 7590 stk på Åråsen i dag også.

                                  Kommentar

                                  • FUGlinho
                                    KFL styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2454

                                    #77
                                    Lurte litt på teksten på par av sangene fra kosekroken idag..

                                    Den med engangsgrill, og den dere sang mot grønlund tidligere.
                                    Kim
                                    Styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • Tony
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4737

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                      Lurte litt på teksten på par av sangene fra kosekroken idag..

                                      Den med engangsgrill, og den dere sang mot grønlund tidligere.
                                      ååå vi er grillestrøm, STEKT LØK, vi har engangsgrill og grillpølser vi er grillestøm

                                      Supporterne vil alltid være klubbens ekte sjel, vår gula drakt forplikter ikke drit oss ut noe mer, ååå vi forlanger, ta dere sammen for LSK

                                      Kommentar

                                      • erlando
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2006
                                        • 858

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av mr.t
                                        Nesten så jeg inponert over at det kom 7590 stk på Åråsen i dag også.
                                        Det er vel som vanlig antall betalende og ikke antall oppmøtte som telles. Det var definitivt ikke 7590 tilskuere på Åråsen igår.
                                        Ja til pause i pausen!

                                        Kommentar

                                        • KFL109
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 1958

                                          #80
                                          Utrolig deilig å få lov til å feire scoringer igjen!
                                          Steminga alt i alt går vel ikke inn i historiebøkene, verken som spesielt bra eller spesielt begredlig.

                                          Derimot synes jeg at feltet var utrolig tynt befolka. At frafallet var merkbart blant de fotballinteresserte på sittedelene var vel som forventa sånn som laget har fremstått denne sesongen, men i går var det alt for mange selvutnevnte supportere som mangla.
                                          Vidar Evje

                                          Kommentar

                                          Working...