Stemningstråd: LSK-Ålesund, søndag 8. juni kl. 16, Åråsen
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401 -
Kommentar
-
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Dere var ifølge denne tråen 7590 BETALENDE tilskuere. Dvs at ALLE som hadde billett/sesongkort måtte møte opp. Noe enhver kan se at ikke stemte... hehe
VIF hjemme mot HamKam var 8377 tilskuere. Og på ullevaal teller dem hvor mange som faktisk går igjennom portene.
Det vil gi en differanse på 787 tilskuere. Så kan du igjen trekke fra de som ikke møtte opp som hadde billett til kampen deres. Da er vi nok godt over 1000 flere tilskuere enn det var på åråsen. Noe som ikke er så værst med tanke på at vi møter laget som ligger på bunn av tabellen på en torsdag.Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...
JA, det er det
*Hoho er en skapfugl*Kommentar
-
Ettersom din tilstedeværelse på Forumet irriterer folk, bør du være ekstra nøye med å lese innleggene du svarer på, slik at man unngår ytterligere irritasjon. Les hva FUGlinho skriver en gang til. Vi hadde 8.758 tilskuere mot Kamma, nesten 400 flere enn vif hadde mot samme lag.
Forøvrig er det rimelig patetisk å se hvordan du forsøker å forklare at 8.377 tilskuere "ikke er så verst" for vif hjemme mot Kamma...Kommentar
-
Imponerende utregning du
Dere var ifølge denne tråen 7590 BETALENDE tilskuere. Dvs at ALLE som hadde billett/sesongkort måtte møte opp. Noe enhver kan se at ikke stemte... hehe
VIF hjemme mot HamKam var 8377 tilskuere. Og på ullevaal teller dem hvor mange som faktisk går igjennom portene.
Det vil gi en differanse på 787 tilskuere. Så kan du igjen trekke fra de som ikke møtte opp som hadde billett til kampen deres. Da er vi nok godt over 1000 flere tilskuere enn det var på åråsen. Noe som ikke er så værst med tanke på at vi møter laget som ligger på bunn av tabellen på en torsdag.________
-Life is what happens while you are busy makeing plans.Kommentar
-
Imponerende utregning du
Det vil gi en differanse på 787 tilskuere. Så kan du igjen trekke fra de som ikke møtte opp som hadde billett til kampen deres. Da er vi nok godt over 1000 flere tilskuere enn det var på åråsen. Noe som ikke er så værst med tanke på at vi møter laget som ligger på bunn av tabellen på en torsdag.-After Dark Ultras-Kommentar
-
Imponerende utregning du
Det vil gi en differanse på 787 tilskuere. Så kan du igjen trekke fra de som ikke møtte opp som hadde billett til kampen deres. Da er vi nok godt over 1000 flere tilskuere enn det var på åråsen. Noe som ikke er så værst med tanke på at vi møter laget som ligger på bunn av tabellen på en torsdag.Kommentar
-
kanskje fordi vi er lillestrøm og fordi vi aldri har likt søpla eller vålerenga om du vil spesiellt godt?Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Utgir man seg for å være supporter av et motstanderlag så må man regne med at det ikke er lov å lese feil på et innlegg og at alt det man sier blir tatt fra hverandre og kritisert hvis dette er mulig. Det er desverre slik
Alle som bidrar til at forumet holder høyere kvalitet er etter min mening hjerterlig velkommen. Slik som denne "hoho"Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Imponerende utregning du
Det vil gi en differanse på 787 tilskuere. Så kan du igjen trekke fra de som ikke møtte opp som hadde billett til kampen deres. Da er vi nok godt over 1000 flere tilskuere enn det var på åråsen. Noe som ikke er så værst med tanke på at vi møter laget som ligger på bunn av tabellen på en torsdag.
Ser at det går ann å misforstå detta innlegget,men det mest irriterende er at du "skryter" av bra oppmøte....Litt over 8000 hjemme mot kamma, når dere er midt på tabellen er jo rett og slett FLAUT....
Det bor jo ikke mer enn 600 000 i byen med "ett" lag heller så...kan vel ikke forvente stort mere tilskuere da...FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Ser at det går ann å misforstå detta innlegget,men det mest irriterende er at du "skryter" av bra oppmøte....Litt over 8000 hjemme mot kamma, når dere er midt på tabellen er jo rett og slett FLAUT....
Det bor jo ikke mer enn 600 000 i byen med "ett" lag heller så...kan vel ikke forvente stort mere tilskuere da...
Ville jeg provosere folk med vilje ville innleggene mine hatt en litt annen tone. Som sagt, jeg prøver å holde meg saklig. Er generelt interissert i fotball og bruker derfor forumet deres til å få litt andre impulser enn hva jeg får av mine "klans-skalle" venner. Håper ikke dette er noe stort problem.
Som jeg har skrevet i andre innlegg, så er jeg her kun for å diskutere, og mener ikke å irritere. Er det ett stort problem for faste brukere på dette forumet at jeg skriver her kan jeg så klart la være. Send meg en PM med en god begrunnelse på hvilke innlegg som er årsaken, så skal jeg vurdere det. Håper på litt tolleranse, selvom jeg er fra "feil" lag.
Mvh
André TrosvikDumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...
JA, det er det
*Hoho er en skapfugl*Kommentar
-
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar