Som vanlig er; tribunekampen diskuteres her.
Stemningstråd: Strømsgodset-LSK, Marienlyst, lørdag 28. juni kl. 18
Collapse
X
-
-
-Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!Kommentar
-
bare kopier stemninga fra hjemmekampen mot dem i fjor, da blir det bra!Kommentar
-
Irriterer meg at jeg skal jobbe hele sommer , 7dager i ukenTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Her gjelder det å synge for full hals, Håper vi blir mange, blir ikke akuratt så bra med få folk i den jævla skråningen dem har.. Det er rett og slett latterlig at de ikke greier å få på plass en "normal" bortetribune der.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det er kanskje den værste tribunen i Norge! Det er jo faktisk ikke en tribune engang, men ok - sånn er det flere steder (neddover i divisjonene)
men her kan man ikke engang se dersom det blir mål på sin side om man ikke står helt forran. Latterlig at dette er lov, mens var det Bryne som ble tvangsflytta ned, pga ressursene i klubben var for dårlig?
Dere ble vel kåra til "årets bortesupportere" på stadion der ifjor, så dere må vel prøve å forsvare tittelen?Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...
JA, det er det
*Hoho er en skapfugl*Kommentar
-
Godset away på en lørdag trur jeg blir en fin tur med mange edrue og glade mennesker til stede.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar