Stemningstråd: Strømsgodset-LSK, Marienlyst, lørdag 28. juni kl. 18
Collapse
X
-
Velkommen til oss kanaris. Må beklage de elendige tribuneforholdene, men det er lite vi får gjort med det dessverre. Det blir mye bedre når ny stadion står klar (om 2 år). Til info så har GU gjort en henvendelse til Strømsgodset om å senke billettprisen i klokkesvingen til 50 spenn, men fikk ett bastant nei!
Ellers er Godset - LSK en klassiker, husker når vi sto ved siden av hverandre på langsida med TV-tårnet som eneste skille. Ikke noe som litt godt gammeldags hat. Moro med besøk av ordentlige supportere, ikke sånne plastikkfolk som Sandefjord, Ålesund osv.
Lørdagsmatch mot LSK hjemme, kanke bli bedre :twisted:Kommentar
-
Kan godt forstå at det ikke er så mage som reiser til møkkalyst stadion, gress, gjerde med rustene pigger, litt grus, høye billettpriser for å komme inn osv.
Eneste grunn til at jeg reiste var for at kampen ikke gikk på tv2 kanal som jeg har og at jeg ville se riise og johnsen i aksjon som jeg heller ikke fikk sett. I tilegg så var det Tippeligaens værste dommer som dømte kampen............Kim R
FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
---------------------------Kommentar
-
Årsbeste fra John Ivar, i hvertfall.
Dette var helt som forventet. Brukbart visuelt og bra gestikulering. Men det var også det. Tragikomisk bortefelt som det er lite å gjøre noe med. Spesielt utfra dagens omstendigheter.
Forøvrig, takk for godt lesestoff i fanzina på vei hjem med toget.Kommentar
-
Årsbeste fra John Ivar, i hvertfall.
Dette var helt som forventet. Brukbart visuelt og bra gestikulering. Men det var også det. Tragikomisk bortefelt som det er lite å gjøre noe med. Spesielt utfra dagens omstendigheter.
Forøvrig, takk for godt lesestoff i fanzina på vei hjem med toget.
Heldigvis så er det Lyn hjemme neste kamp, også er det ffk, borte...
disse skal vi ta.... håper spillerene måtte sykle hjem i dagKim R
FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
---------------------------Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg sliter egentlig litt med å forstå dette med blodfylla på korte turer.
Jeg henger helt med på at åtte timer i buss lett fører til at fugler ramler snøvlende ut ved ankomst borteby, og det har jeg selv gjort, så skal drite i å dømme akkurat dem
Men når man blir sveiseblind på en tur som tar under en time, og der pubstoppet er like kort, er det åpenbart at man faktisk går inn for å bli det. Og det tjener vel ingen, selv ikke den som er mongodrita på stadion. Har selv en bekjent som trolig var av de aller verste på lørdag, og at han var ekstremt slitsom er hevet over enhver tvil. Hva er vitsen? Hvorfor stresse i seg en flaske whisk(e)y på en time? Hvorfor er du på turen og ikke hjemme eller i parken eller på Lauritz?Kommentar
-
Norsk supporterkultur av beste sort dette. Dessverre.
Blir ikke lenger overrasket over folk og fe (representert LSK) som skaper et dårlig bilde mot omgivelsene, og ikke minst bidrar til senke kvaliteten blant syngende.
DETTE er et problem KFL til gangs bør sette i søkelyset. Dette kaster utvilsomt mest dårlig lys over KFL. Ikke om enkelte f.eks setter opp buss til bortebane, eller øker stemminga med elementer som bluss.Kommentar
-
Det henger nok veldig mye med våre drikkevaner, tror nok jeg.
Hos nordmenn flest finnes det ingen mellomting mellom det å være edru - og drita full.Kommentar
-
Hvis du ønsker diskusjon rundt hva som har skapt mest negativ blest rundt KFL i 2008, så henviser jeg bare til TV, nettet, aviser og radio...Kommentar
-
enig i at synginga var årsværste, men hva sier det om godset fansen?
de holdt stort sett stille, KFL sang i det minste omtrent hele tida.
men når de sang, hadde de seff mye høyere volum en bedritne KFL.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Enig i at fylla bør rettes søkelys mot, men de andre tingene du setter opp mot denne saken er helt andre diskusjoner. Hver og en diskusjon bør behandles separat, uten at de blir satt opp mot hverandre på denne måten.
Hvis du ønsker diskusjon rundt hva som har skapt mest negativ blest rundt KFL i 2008, så henviser jeg bare til TV, nettet, aviser og radio...Lauken er vår venn!Kommentar
-
Er alltid med på 3-4-5 øl før kampen, gjør godt i kroppen. men har enda tilgode å drikke meg full i en slik anledning, foruten etter seier da :-)
Ser ikke helt vitsen med å drikke seg full før kamp, blir rett og slett for teit og bortkasta. og det skal vel heller ikke så mange fulle til for at i alle fall utenforstående sitter igjen med det intrykkeet at vi var en gjen med drita fulle tullinger. så nok en gang et eksempel på at i en slik gruppering kan noen påvirke de mange.Kommentar
Kommentar