Tribunekampen diskuteres her.
Stemningstråd: LSK-Lyn, søndag 6. juli kl. 18, Åråsen
Collapse
X
-
Syng for fugla alle mann!
Her forventer jeg at vi presterer og synge mye bedre enn det vi gjorde i Drammen... -
"Hjem å føne håret"!!!....Dem skal synges hjem til Oslo vest, alt fra fjortisjenter med tlf i hånda til pappaguttene med pannebånd...
Syns egentlig detta er motivasjon i seg sjøl, å vise dem hva skikkelig tribunekultur handler om...
3 poeng både på banen og tribunen på søndag!!FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Uansett hvor ræva vi er på tribunen slår vi bastionen 10 av 10 ganger på Åråsen. Jeg skal ikke vie bortefansen et eneste sekund oppmerksomhet på søndag, med mindre de har en fantastisk kul tifo før matchen. Mitt fokus rettes mot banen, og da i form av en helvetes massiv støtte til de 11 gul-svarte spillerne der ute og deres desperate jakt etter 3 poeng, gjerne gjennom 3x45 minutter! But I need some help, anyone??Kommentar
-
"Heng ham ikke vent til jeg kommer." Et komma hadde gjort seg.
Alstå: "Kjempe, stolte LSK!", selv om det grammatisk korrekte hadde vært "Kjemp, stolte LSK!", men visse friheter må man vel innimellom ta for å få ting sangbart.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Ganske enig. Det er vel snart påtide og fraskrive oss den selvutnevnte tittelen som Norges beste supportere.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Om vi er norges beste fans så er nivået latterlig lavt i Norge...
Borte i Trondheim var bra synes jeg. Og hjemme mot Viking. Ellers er det lite å skryte av.
Men vi kan komme tilbake igjen. Hvordan få tilbake engasjemenet og trøkket? Feltet vårt fylles opp av folk som SYNGER!!
Jeg tror faktisk at "mordet" på ultraskulturen på Åråen kan ha vært en faktor til at stemningen har blitt dårligere.Kommentar
-
Vi var nok mange, meg selv inkludert, som ble dratt ned av særdeles labert vær og en utrolig svak førsteomgang. Dette beviser at vi har en vei å gå, det var ikke massiv støtte - uansett. Da var det rett og slett dårlig stemning. 2.omgangen var noe bedre. Langt fra noe toppnivå for oss eller på landsbasis generelt, men bedre.Kommentar
-
Jeg savner Tommy som forsanger , savner også Ultras gjengen på felt c .KOM DERE PÅ PLASS SNAREST(DET ER EN ORDRE) Nå i disse tider MÅ vi stå sammen ,så for vi heller ta oppvasken når sesongen er over. Og en ting til få inn Arild Myklebust i samme slengen.Kommentar
-
Mulig det, men ikke på bakgrunn av manglende støtte i motgang. Jeg lurer på hvordan stemningen hadde vært på Ullevaal eller Brann stadion i en liknende situasjon.Kommentar
Kommentar