PH, nå er det vel på tide å innrømme at KFL er deres største inspirasjonskilde?
Stemningstråd FFK-LSK
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
at vi tar noe fra utlandet er da vel ikke noe å si noe på, drit i det, men jeg kan ikke huske at vi tar noe særlig fra Norske klubber?
Når vi sier at noen har knabba fra oss sier dem ofte, ja men KFL har jo tatt mange sanger fra div land i europa etc etc, da må jeg bare slenge i trynet deres : herregud da godtfolk , ikke sammenlign det å ta fra et lag i samme liga som å ta fra en klubb i et annet land!Kommentar
-
Om vi stjeler Argentina, om vi stjeler Cavese.. Det betyr SHIT! At vi stort sett tok alle sangene fra Bajen før er noe litt annet, fordi de er såpass nært.
At Fredrikstad tar sangene vi "importerer" er greit nok det, men de må tåle tyn for det..
En Audi-forhandler i Norge er ikke idiot fordi han tar inn biler fra Tyskland.. Hvis nabogubben åpner en lik sjappe rett ved siden av fordi det er gode peng i det.. da er det noe annet!I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
ja men faen da mann, det er ikke det samme som å stjele fra et lag i samme land og samme liga!!
at vi tar noe fra utlandet er da vel ikke noe å si noe på, drit i det, men jeg kan ikke huske at vi tar noe særlig fra Norske klubber?
Når vi sier at noen har knabba fra oss sier dem ofte, ja men KFL har jo tatt mange sanger fra div land i europa etc etc, da må jeg bare slenge i trynet deres : herregud da godtfolk , ikke sammenlign det å ta fra et lag i samme liga som å ta fra en klubb i et annet land!Kommentar
-
Jeg utnevner dere herved til cover-kanarisNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
seriøst. du må jo være enig i at når voksne mennesker syter om at noen "kopierer" sangene dere har "kopiert" fra noen andre så er det rimelig patetisk??
kan det ikke hende at noen i ph faktisk hørte de sangene fra samme sted dere gjorde?? på tide og komme ned fra den høye hesten dere sitter på??Kommentar
-
seriøst. du må jo være enig i at når voksne mennesker syter om at noen "kopierer" sangene dere har "kopiert" fra noen andre så er det rimelig patetisk??
kan det ikke hende at noen i ph faktisk hørte de sangene fra samme sted dere gjorde?? på tide og komme ned fra den høye hesten dere sitter på??Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
kan det ikke hende at noen i ph faktisk hørte de sangene fra samme sted dere gjorde?? på tide og komme ned fra den høye hesten dere sitter på??
Du veit godt at KFL er rimelig ledende på nye sanger..
Men kanskje det er vi som har kopiert dereI år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
den satt..hehe
men poenget mitt er att jo flere som synger på kamp bedre er det.
om de har samme melodi kan vel ikke gjøre så mye..
kan ikke se at dere har copyright på noen av melodiene??
vi i fredrikstad lar andres eiendeler være i fred..(flaggene på brua)Kommentar
-
Er vel alle enige i at denne kampen ikke hadde spessielt mange lyspunkt, men jeg tar meg derimot tiden til å skryte av kanarifansen som stod på og gjorde en suveren jobb
Takk til alle dere som hjalp til å "smugle" inn både konfetti og kaste ruller, vi fremstod i det minste som norges mest velutrustede gjeng.
FLOTT INNSATSLast edited by synøve; 14.07.2008, 13:38.Kommentar
-
kan det ikke hende at noen i ph faktisk hørte de sangene fra samme sted dere gjorde?? på tide og komme ned fra den høye hesten dere sitter på??Kommentar
-
Kommentar
-
-
Der har du lyspunktet Synøve
"Værra med hjem og se på kasterullen min?" *Leee*
Masse skryt til Tony i går. Fantastico mister T!I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
LillestrømKommentar
Kommentar