Stemningstråd LSK - Bodø/Glimt
Collapse
X
-
-
Hmmm... <3
Tony er bra han, no doubt.. Stadions beste i Fr.stad (inkl spillere), så hadde jo vært helt gull å hatt han mot Glimt..
Hvis han vil... Så får vi bare diskutere en pris da vettu Fo.. Da kan du ta med tanta di, så det ikke blir så lett å forhandleI år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Foo tar med tanta si, og du tar med mora di, så blir nok det riktig så koselig.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
flott stemning på Åråsen, trass lite folk ser det ut som. virker jævla glissent på tribunene, men er vel ikke annet å vente med en kombinasjon som dette: regn, et LSK som har spillt elendig siden seriestart og Glimt som motstander
Deilig å høre KFL synge et par gamle slagere igjen!Kommentar
-
fantastisk å høre ricers of lillestrøm nå på slutten!!!Kommentar
-
Næ, veit ikke om jeg er enig med deg der gitt....det er grei at det ikke var full stadion, men jeg syns da slett ikke at stemningen var dårlig. Jeg sitter på G-feltet og syns både stemning og resultat var noe å glede seg overEvig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Stemningsmessig var det lite å være begeistra over, ja.
Men Strømmen Storsenter-tribunen skal ha creds for at de faktisk trøkka ganske godt til i en periode, med "Lillestrøm" *Klapp Klapp Klapp*.Kommentar
-
Nesten bra vi ikke vant mer - da hadde det blitt enda dårligere liv! 7-0 mot Ålesund i fjor, da snakker vi mett og god.
Kan ikke være enig i at vi stinka verre en verst, annet enn på hopping. Det er mange ølvommer som må trimmes hardere på feltet.
Var deilig med seier, mye variasjon og humor på tribunen.. "Hva var vel livet uten deg," var herlig å høre den runge.
Punsj med skikkelig roping på "VI ER LILLESTRØM! ååeeee..." Husk dette til neste gang folkens. Det var herlig!
Sola skinner trøkker alltid bra, og hva var det gjorde på Moldskred-sangen bortpå felt A? "Det er bare Moldskred?" Husker ikke engang melodien lenger, hehe.
En trommis stilte med ødelagt håndledd (for mye bandspilling/onanering på fritida) og en ferskis som ikke har nok træl i henda (onanerer for lite?) fikk i tillegg vannblemmer - men gjorde sitt beste, og kan bare bli bedre. Går på oppgaven med punsj og lever seg inn i det. Det lever ihvertfall jeg godt med. KFL salute you! (Og et beste er jo selvsagt at jeg aldri trommer igjen =)Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
jo takk skal du ha, man gjør så godt man kan. Heldigvis er jørn tilbake neste søndag
Hilsen FerskissenCustodesI med og motgangKommentar
-
Gratulerer alle sammen! Digg med seier igjen! Syns ikke stemningen var så ille i dag jeg. Med tanke på ferietid, lite folk ellers på stadion osv. syns jeg dette var mer enn godkjent. Mange på feltet som viste god innsats.Takk til Per Arne også som virkelig jobbet rævva av seg på forsangerstolen.
Tror faktisk at det at vi "drepte" kampen så tidlig la en demper på stemningen også. Ble liksom litt antiklimaks i 2. omgang. Derfor bra at vi greide å holde trøkket såpass oppe som vi gjorde utover kampen.
Nå får vi ta med oss det positive fra denne kampen inn til den utrolig viktige matchen på Hamar til helgen. Da skal vi "lage leven"Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Skuffende med lite folk på feltet i dag, men med det tatt i betrakning, synes jeg likevel at stemninga var grei nok. Kred til forsangerene som gidder å stå med ryggen til banen stortsett hele kampen og skrike seg hese, for at vi andre skal gidde å lette på rævva, hoppe med og synge i takt. Viktigst av alt er uansett at LSK endelig vant en kamp igjen!! Så får vi stille manns- og kvinnesterke opp på hamar neste søndag og sørge for enda bedre stemning der! Syng og vær glad!Kommentar
-
Synes det det var sykt bra trøkk på "Skarru værra virru væra lillestrøm gutt", sangen. Ja for faen, kom tilbake i eko..
Var ikke så bra trøkk fra oss Junior Kanaris, men det var pga mange på Ferie og mange på Dana Cup, men vi 4 som var der trøkket på det vi kunne
Ellers syns jeg vi alle(KFL) leverte nogenlunde bra tribuneliv hele kampen, et par hakk mindre lyd fra oss en i Fredrikstad, men alt i alt en ok prestasjon fra KFL..Kommentar
-
Helt grei stemning i forhold til antall folk på feltet idag (igår nå faktisk..) Ekstrapoeng til mannen med operastemmen på øvre felt a som sørget for latterkrampe midt i synginga.
Mye gamle slagers idag, bra trøkk på Lillestrømgutt og godt med oppbacking av spellera. Variabelt trøkk utover i kampen med visuelt fine innslag av flagging. Alle mann går videre til HamarPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Helt grei stemning i forhold til antall folk på feltet idag (igår nå faktisk..) Ekstrapoeng til mannen med operastemmen på øvre felt a som sørget for latterkrampe midt i synginga.
Mye gamle slagers idag, bra trøkk på Lillestrømgutt og godt med oppbacking av spellera. Variabelt trøkk utover i kampen med visuelt fine innslag av flagging. Alle mann går videre til Hamar
PS: Grattis med dagenKommentar
-
Om ikke stemningen var elektrisk, så var den i hvert fall ikke dårlig, spesielt ikke m.t.p. fellesferie, tunge regnbyger og klubbens plassering. Det trøkket da vitterlig så det dundret flere ganger i løpet av kampen. For få år siden ville vi vært kjempefornøyd med gårsdagens opptreden. KFL svikter aldri!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
Kommentar