Stemningstråd LSK - Bodø/Glimt

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

Opprinnelig skrevet av Harald_88
    Kapret?:???: Er da for faen ingen konkurranse det her.

Jeg for min del ønsker at stemninga på stadion skal være best mulig til enhver tid. Da er det naturlig at den beste forsangeren er hovedforsanger
    Jojo, klart det er. Vi har faktisk betalt de 3 for at de skal stå på felt a.

Eller så er muligens grunnen at de står på felt a pga. at kompisene deres står der. Hva vet jeg.
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

Kommentar

• KristofferØ
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 587

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
      Hva vet jeg.
      Hmmm... <3

Tony er bra han, no doubt.. Stadions beste i Fr.stad (inkl spillere), så hadde jo vært helt gull å hatt han mot Glimt..

Hvis han vil... Så får vi bare diskutere en pris da vettu Fo.. Da kan du ta med tanta di, så det ikke blir så lett å forhandle
      I år så tar vi ostepop
      Vi elsker Lillestrøm
      HEI!

Kommentar

• King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

Opprinnelig skrevet av KristofferØ
        Hmmm... <3

Tony er bra han, no doubt.. Stadions beste i Fr.stad (inkl spillere), så hadde jo vært helt gull å hatt han mot Glimt..

Hvis han vil... Så får vi bare diskutere en pris da vettu Fo.. Da kan du ta med tanta di, så det ikke blir så lett å forhandle
        Foo tar med tanta si, og du tar med mora di, så blir nok det riktig så koselig.
        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

flott stemning på Åråsen, trass lite folk ser det ut som. virker jævla glissent på tribunene, men er vel ikke annet å vente med en kombinasjon som dette: regn, et LSK som har spillt elendig siden seriestart og Glimt som motstander

Deilig å høre KFL synge et par gamle slagere igjen!
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

Kommentar

• Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

fantastisk å høre ricers of lillestrøm nå på slutten!!!
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

Kommentar

• Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

Stemninga var jævlig laber i dag, men det gir jeg så totalt faen i!!!

VI VANT!!! 8) 8) 8)

Kommentar

• Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

Vi vant 3-0, og det var det eneste som var bra idag. Tribunen stinka verre enn verst

Kommentar

• Arind
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2006
                  • 459

Opprinnelig skrevet av Tony
                  Vi vant 3-0, og det var det eneste som var bra idag. Tribunen stinka verre enn verst
                  Næ, veit ikke om jeg er enig med deg der gitt....det er grei at det ikke var full stadion, men jeg syns da slett ikke at stemningen var dårlig. Jeg sitter på G-feltet og syns både stemning og resultat var noe å glede seg over
                  Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• Seb.R
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 4159

Stemningsmessig var det lite å være begeistra over, ja.

Men Strømmen Storsenter-tribunen skal ha creds for at de faktisk trøkka ganske godt til i en periode, med "Lillestrøm" *Klapp Klapp Klapp*.
                    www.sebastianramsland.com
                    www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Per Arne
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2347

Nesten bra vi ikke vant mer - da hadde det blitt enda dårligere liv! 7-0 mot Ålesund i fjor, da snakker vi mett og god.
                      Kan ikke være enig i at vi stinka verre en verst, annet enn på hopping. Det er mange ølvommer som må trimmes hardere på feltet.

Var deilig med seier, mye variasjon og humor på tribunen.. "Hva var vel livet uten deg," var herlig å høre den runge.
                      Punsj med skikkelig roping på "VI ER LILLESTRØM! ååeeee..." Husk dette til neste gang folkens. Det var herlig!
                      Sola skinner trøkker alltid bra, og hva var det gjorde på Moldskred-sangen bortpå felt A? "Det er bare Moldskred?" Husker ikke engang melodien lenger, hehe.

En trommis stilte med ødelagt håndledd (for mye bandspilling/onanering på fritida) og en ferskis som ikke har nok træl i henda (onanerer for lite?) fikk i tillegg vannblemmer - men gjorde sitt beste, og kan bare bli bedre. Går på oppgaven med punsj og lever seg inn i det. Det lever ihvertfall jeg godt med. KFL salute you! (Og et beste er jo selvsagt at jeg aldri trommer igjen =)
                      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• rælingen kanaris
                        Kaptein Reketråler
                        Myklebust Light
                        • Jul 2005
                        • 1446

jo takk skal du ha, man gjør så godt man kan. Heldigvis er jørn tilbake neste søndag
                        Hilsen Ferskissen
                        Custodes
                        I med og motgang

Kommentar

• Jaren-kanari
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Mar 2004
                          • 185

Gratulerer alle sammen! Digg med seier igjen! Syns ikke stemningen var så ille i dag jeg. Med tanke på ferietid, lite folk ellers på stadion osv. syns jeg dette var mer enn godkjent. Mange på feltet som viste god innsats.Takk til Per Arne også som virkelig jobbet rævva av seg på forsangerstolen.
                          Tror faktisk at det at vi "drepte" kampen så tidlig la en demper på stemningen også. Ble liksom litt antiklimaks i 2. omgang. Derfor bra at vi greide å holde trøkket såpass oppe som vi gjorde utover kampen.

Nå får vi ta med oss det positive fra denne kampen inn til den utrolig viktige matchen på Hamar til helgen. Da skal vi "lage leven"
                          Jaren-kanari
                          Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

Kommentar

• bertelsen
                            Juniormedlem
                            Bøffel
                            • Jun 2008
                            • 29

Skuffende med lite folk på feltet i dag, men med det tatt i betrakning, synes jeg likevel at stemninga var grei nok. Kred til forsangerene som gidder å stå med ryggen til banen stortsett hele kampen og skrike seg hese, for at vi andre skal gidde å lette på rævva, hoppe med og synge i takt. Viktigst av alt er uansett at LSK endelig vant en kamp igjen!! Så får vi stille manns- og kvinnesterke opp på hamar neste søndag og sørge for enda bedre stemning der! Syng og vær glad!

Kommentar

• Kristiansen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2007
                              • 1332

Synes det det var sykt bra trøkk på "Skarru værra virru væra lillestrøm gutt", sangen. Ja for faen, kom tilbake i eko..

Var ikke så bra trøkk fra oss Junior Kanaris, men det var pga mange på Ferie og mange på Dana Cup, men vi 4 som var der trøkket på det vi kunne

Ellers syns jeg vi alle(KFL) leverte nogenlunde bra tribuneliv hele kampen, et par hakk mindre lyd fra oss en i Fredrikstad, men alt i alt en ok prestasjon fra KFL..

Kommentar

• Petter Ø
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3008

Helt grei stemning i forhold til antall folk på feltet idag (igår nå faktisk..) Ekstrapoeng til mannen med operastemmen på øvre felt a som sørget for latterkrampe midt i synginga.

Mye gamle slagers idag, bra trøkk på Lillestrømgutt og godt med oppbacking av spellera. Variabelt trøkk utover i kampen med visuelt fine innslag av flagging. Alle mann går videre til Hamar
                                Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• Tony
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4737

Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                                  Helt grei stemning i forhold til antall folk på feltet idag (igår nå faktisk..) Ekstrapoeng til mannen med operastemmen på øvre felt a som sørget for latterkrampe midt i synginga.

Mye gamle slagers idag, bra trøkk på Lillestrømgutt og godt med oppbacking av spellera. Variabelt trøkk utover i kampen med visuelt fine innslag av flagging. Alle mann går videre til Hamar
                                  Opermannen var helt rå. Husker han stod foran meg i Fredrikstad

PS: Grattis med dagen

Kommentar

• reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13278

Måtte ta kampen på TV i dag grunnet yrkesmessige komplikasjoner. Synes det var utrolig bra trøkk og stamina på feltet i dag. Imponerende mye golyd fra et glissent åråsen.

Kommentar

• mr.Jordbakke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3845

Om ikke stemningen var elektrisk, så var den i hvert fall ikke dårlig, spesielt ikke m.t.p. fellesferie, tunge regnbyger og klubbens plassering. Det trøkket da vitterlig så det dundret flere ganger i løpet av kampen. For få år siden ville vi vært kjempefornøyd med gårsdagens opptreden. KFL svikter aldri!
                                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                                      Mr.Jordbakke

Kommentar

• iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

synes ikke det var så ille jeg Tony, vi har hatt mange værre dager en denne.

operasangeren og jeg i duett var moro haha
                                        Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Tony
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4737

Opprinnelig skrevet av iL
                                          synes ikke det var så ille jeg Tony, vi har hatt mange værre dager en denne.

operasangeren og jeg i duett var moro haha
                                          Er vel heller det at jeg mener vi må ligge på et høyere nivå enn gårsdagens. Men det er vanskelig når kampen er avgjort da såpass tidlig

Kommentar

Working...