Stemningstråd LSK - Bodø/Glimt
Collapse
X
-
Felt C var vel redusert med over 50% ut fra tv-bildene, så det er klart at volumet blir lavere enn ellers. Til tross for dette synes jeg toppene var bra igår.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Fra min plass på pressetribunen så synes jeg kanarifeltet var meget gode i går. Bra også at Pæra (blant venner) henvendte seg videre til resten av Notar. Mer av dette fra forsangerstolen.
"Lillestrøm klapp klapp klapp" ble også satt i gang fra SS. Det varmer et gult og svart hjerte.
-okb!Kommentar
-
Antall tilskuere, posisjonen LSK er i og været tatt i betraktning så var stemninga igår nokså god.Kommentar
-
Stemningen her var heller laber iforhold til mot FFK.
Og folkens. tenk litt på hvem som dro igang allle sanger mot ffk? og hvem som holdt stemningen oppe? og dette er folka dere hater og vil ha vekk? det er jo veldig logisk. er folkene på hjørnet i felt a virkelig så ille? eller er det kun myklebustern selv som mener de er ondskapen selv? nå blir jeg vel utestengt av forumet og hetset til de grader som alle andre av oss men det får kanskje et par av dere til og tenke dere litt ekstra om før dere mener vi må vekk.En folkelig enkeltperson. :)Kommentar
-
Kommentar
-
Tony gjorde en kjempejobb i Fredrikstad, og det har han også fått mye skryt for.Kommentar
-
Og folkens. tenk litt på hvem som dro igang allle sanger mot ffk? og hvem som holdt stemningen oppe? og dette er folka dere hater og vil ha vekk? det er jo veldig logisk. er folkene på hjørnet i felt a virkelig så ille? eller er det kun myklebustern selv som mener de er ondskapen selv? nå blir jeg vel utestengt av forumet og hetset til de grader som alle andre av oss men det får kanskje et par av dere til og tenke dere litt ekstra om før dere mener vi må vekk.
Vil ikke ha noen vekk, bare så det er klart. Mener vi trenger alle positive krefter i KFL eller blandt fuglafolket om du vil. Når det er sagt, syns jeg du er bra "pøkk i hue" hvis du mener det bare var ultrasene som holdt koken oppe i Fredrikstad. Det var tross alt 6-700 andre der som også bidro på en bedre måte enn ellers. Jeg mener KFL kan klare å skape god stemning uten ultras grupperingene, men selvsagt er dere et godt suppliment til alle oss andre som vil lage verbal og visuell støtte til gutta. Kort sagt "KFL er dårligere uten ultras, men ultrasene er INGEN TING på egenhånd heller". Bli for faen enige og dropp dette tullet, med drittkasting og konspirasjonsteorier. Fugla må da bety mer enn som så... ALLE MANN TIL HAMAR !!!!Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Neinei sier selvfølgelig ikke at bare ultrasene holdt koken mot ffk. men de gjorde MYE iforhold til hvor få de var.(og fikk med folka rundt seg hele tiden)
dere vil ikke ha oss vekk? derfor flere av oss ble nekta inngang på kampen igår?
jeg holder meg for god for drittkasting.
og seff skal vi alle til hamar (,")En folkelig enkeltperson. :)Kommentar
-
Som sagt, mener jeg ikke at dere skal vekk. Har faktisk stor sans for mye av mentaliteten dere viser i forbindelse med matchene. Likevel ønsker jeg et samlet KFL igjen, og syns det har vært for mye bråk og tull blandt fansen i år. Derfor bør noe gjøres! Hva det skulle være har jeg rett og slett ikke peiling på, og bør vel heller ikke diskuteres i denne tråden. Likevel bør ingen gjøre noe drastisk i disse tider. Bør heller samle troppene, hvalfarte til alle stadioner, oppføre oss som folk og fokusere på å støtte fugla 100%. Sees på Hamar !!!!Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Og folkens. tenk litt på hvem som dro igang allle sanger mot ffk? og hvem som holdt stemningen oppe? og dette er folka dere hater og vil ha vekk? det er jo veldig logisk. er folkene på hjørnet i felt a virkelig så ille? eller er det kun myklebustern selv som mener de er ondskapen selv? nå blir jeg vel utestengt av forumet og hetset til de grader som alle andre av oss men det får kanskje et par av dere til og tenke dere litt ekstra om før dere mener vi må vekk.
Dere tror dere er guder, dere tror dere eier kanarifeltet. Ikke kler dere i LSK-supporterutstyr, ikke kan dere være med på KFL arrangement. Nei, jeg vil ikke savne dere hvis det er slik dere ser på dere selv.
Mykle er ikke alene, vi er mange som støtter han. Og det er ikke i frykt for att vi skal bli neste mål når det kommer til telefonterror . Har 100% tillit til mykle, selv om han har gjort sine sprell han også. Men han har da i det minste tatt straffen han har fått som en mann.
Noe mer gidder jeg ikke å kommentere om dette i denne tråden.Kommentar
-
-
Klarer ikke helt å holde kjeft, så her kommer en kommentar.
Dere tror dere er guder, dere tror dere eier kanarifeltet. Ikke kler dere i LSK-supporterutstyr, ikke kan dere være med på KFL arrangement. Nei, jeg vil ikke savne dere hvis det er slik dere ser på dere selv.
Mykle er ikke alene, vi er mange som støtter han. Og det er ikke i frykt for att vi skal bli neste mål når det kommer til telefonterror . Har 100% tillit til mykle, selv om han har gjort sine sprell han også. Men han har da i det minste tatt straffen han har fått som en mann.
Noe mer gidder jeg ikke å kommentere om dette i denne tråden.
nei det ville ingen av dere syntes hadde vært fair.En folkelig enkeltperson. :)Kommentar
-
Noe mer gidder jeg ikke å kommentere om dette i denne tråden.
Alle mann til HamarBy, nu kjör vi grabbar!
Noe mer gidder jeg ikke å kommentere om dette i denne tråden.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Klær skaper folk. Eller som Espen Thoresen Værsågodtakkskalduha sa det: Klær skjuler en idiot. Men det driter vi uansett i. Vi er ferdig med Bodø nå folkens. Det var bra stemning og gøy. Vi setter over til Hamar..Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
Kommentar