Det noe naivt, nesten anarkistisk og antiautoritært det av holdinger du viser mot politiet med dette innlegget. Personelig har jeg full tiltro til politiet og klubbene når de sier at fotballvold spiralen er ute av kontroll. Det er vel en grunn til at casuals stadig nevnes i media og i trendrapporter fra politiets side. Tviler sterkt på at dette er kun for å få mer ressurser og penger på budskjettene. Jeg synes politiet også Romerike politikammer gjør en viktig og samfunnsnyttig jobb når de bekjemper disse kriminelle elementene i samfunnet.
Det er stadig eksempler på at sedlighetsavdelingene rundt omkring på landets politikammere mister ressurser og årsverk for at disse må brukes i mot fotballpøbler. Når voldtektssaker må legges i skuffen og henlegges da skjønner jeg virkelig ikke at caualsene kan leve med seg selv.
Det er stadig eksempler på at sedlighetsavdelingene rundt omkring på landets politikammere mister ressurser og årsverk for at disse må brukes i mot fotballpøbler. Når voldtektssaker må legges i skuffen og henlegges da skjønner jeg virkelig ikke at caualsene kan leve med seg selv.
Kommentar