Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
[quote=_Jonern;275820]. Men det som er viktigst for oss er å støtte LSK verbalt og visuelt.
Synes ikke det er så visuelt å ikke bære et gult plagg med lsk-logo under kamp jeg da.
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!
Man er altså ikke god nok som supporter om man ikke har medlemsskapet i kfl i orden?
Joda , man er god nok som supporter, men man har egentlig ingenting på KFL-feltet å gjøre uten medlemsskap.
Og hvorfor i all verden bruker kfls styre ressurser på ikke-medlemmer?
Kanskje fordi de står sammen med Kfl, og gjennom en del uheldige episoder setter Kfl`s navn i et dårlig lys.
Hvorfor bruker dere tid på hva Kfl bestemmer, som ikke engang er medlemmer i denne organisasjonen??
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!
Du misforstår. Ingen har sagt noe ang. vold. Men om syngende supportere og div. regler man må holde seg til for å kunne være med å synge
"Kosehjørnet" liker å gå i klær man forbinder med " casuals ", og så lenge de bruker denne kleskoden, mener vel da styret at denne gjengen ikke tar avstand fra slike handlinger, som disse står for.
Skift klær, få på drakter og skjerf, og bli med i mengden.
"Kosehjørnet" liker å gå i klær man forbinder med " casuals ", og så lenge de bruker denne kleskoden, mener vel da styret at denne gjengen ikke tar avstand fra slike handlinger, som disse står for.
Skift klær, få på drakter og skjerf, og bli med i mengden.
klær har da for faen ikke noe med dette her å gjøre?
Klær er klær uansett, så fattern er casual han da hvis han trer på seg en lacoste pique?
La oss ikke dra denne diskusjonene inn i en kles diskusjon. Folk må få gå i de klærene dem vil på stadion(minus drakter fra andre lag selvsagt;o). De som velger å gå med SI og andre "casual" klær velger det, de som velger å gå med cubus klær velger det. Jeg selv går ikke med drakt til 1000 spenn. Heller ikke SI klær til samme pris. Ikke glem at vi spiller en helt forpult jævlig viktig kamp i dag folkens! Fy faen jeg er klar for match
Jeg legger alt bråk bak meg i dag og stiller meg på feltet å skal trøkke som faen til for at sportsklubben skal få en 3 poenger igjen. Faen som vi trenger poeng nå!
På tide at vi legger all dritten bak oss og de som har gjort noe galt i tidligere kamper tar straffen for det og vi andre trøkker til som faen for å få laget opp av gjørma.
Den som ligger på forsida med uthenging av enkelte i UFC og at man skal kuppe stolen og gå fra Åråsen. Det sykeste er jo at dem skulle dele det ut til alle på Åråsen på alle innganger i dag.
Kosehjørnet kommer for å synge. Intet mer, intet mindre. Ihvertfall for min egen del
Den som ligger på forsida med uthenging av enkelte i UFC og at man skal kuppe stolen og gå fra Åråsen. Det sykeste er jo at dem skulle dele det ut til alle på Åråsen på alle innganger i dag.
Kosehjørnet kommer for å synge. Intet mer, intet mindre. Ihvertfall for min egen del
ok, jeg har link direkte til kfl.no/debatt, så jeg har ikke sett det der før nå.
Passe drøyt ja!
Dritkjipt at det har blitt en så markant splid blandt LSK-supportere. Hvorfor skjer dette hos oss? For meg kan det virke som om eksempelvis Klanen og Kjernen veit å behandle ulike meninger om det å støtte laget på mye bedre enn KFL. LSK trenger alle som er vilig til lage liv, også UFC/MB, å si noe annet er bare piss!
Jeg er skremt over det som står å lese på forsiden. Samtidig synes jeg er det er flott at dette legges ut, og at det sanne ansiktet til enkelte elementer blir tydelig. Den planlagte aksjonen - et splittende banner, kupping av forsangerstolen, forlate Åråsen etter ett minutt (på en dag som denne!) - viser tydelig hva agendaen er. Og det er ikke å støtte sportsklubben.
Jeg er skremt over det som står å lese på forsiden. Samtidig synes jeg er det er flott at dette legges ut, og at det sanne ansiktet til enkelte elementer blir tydelig. Den planlagte aksjonen - et splittende banner, kupping av forsangerstolen, forlate Åråsen etter ett minutt (på en dag som denne!) - viser tydelig hva agendaen er. Og det er ikke å støtte sportsklubben.
Ser for meg en massiv pipekonsert når disse forlater Åråsen i dag....
Jeg er skremt over at det ligger på forsiden i det hele tatt jeg. At man skulle dele ut dette ved inngangene på Åråsen er i min verden ganske sykt.
Innleggene som ble skrevet på Ultras Lillestrøm forumet er noe som er skrev i frustrasjon og sinne. Egentlig er alt tatt ut av sammenheng, for det var aldri blitt bestemt noe.
I tillegg så mister man muligheten til å forklare/forsvare seg når man blir banned fra dette forumet også blir ting lagt frem annerledes enn det er.
Forøvrig kommer kosekroken til å stå på felt a idag, som vanlige lsk supportere og støtte laget.
Men KFL styret har jo sine svin på skogen også, og trusler som har kommet mot våre medlemmer de siste dagene/ukene skal ikke ties i hjel.
skal vi se hvem som klarer og stå lengst da mener du?
Dette er en sak om å vise holdninger til LSK, ikke en intern krig om å stå lengst på en tribune. Å reise seg og gå når kampen starter er helt latterlig, rett og slett barnslig. Og i og med at de som gjør dette står sammen med KFL på tribunen, så vil det se ut for alle utenforstående supportere at det er KFL som drar. Hvis det er så jævlig viktig å reise fra kampen når laget sitt skal spille sessongens viktigste kamp, så kan dere kjøpe dere billetter på diadora tribunen å gå derfra, sikkert god plass der i dag.
Last edited by Kanariz; 20.07.2008, 11:36.
Begrunnelse: trykk leif
Kommentar