KFL med monopol?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ranakanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 496

Foreslår att de av dere som går når kampen starter, tar å river sesongkort, medlemskort kfl/lsk i flere biter og stikker det opp i toern og aldri viser det svikfulle tryne deres på Åråsen. Slike "supportere" som setter seg selv høyere enn LSK og KFL i disse tunge dagene har vi ikke bruk for.

Kommentar

• Sannheten
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Jul 2008
      • 5

Jeg vet dere ikke vil lese det her, men FAKTA er følgende:

*Ingen skal gå fra kampen idag

*Det var aldri bestemt at vi skulle det i utgangspunktet. Det ble skrevet i stor frustrasjon etter trusler fra LSK og KFL styret gjennom hele uka. Med andre ord, ett forslag.

Kommentar

• hva.i
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Jul 2008
        • 4

1. Utesteng alle UFC og MB medlemmer fra forumet så dem ikke kan være med å diskutere, evt. forsvare seg
        2. Sleng ut "Nok er nok" nyheten i håp om å skape FULL splid i KFL
        3. Debatten herjer på forumet
        4. I dag tidlig på kampdagen til LSK viktigste kamp noen sinne (alle kamper uten seier blir viktigere og viktigere enn noen sinne) så slenger man ut VÅRE "snille" UNDERGRUPPER… - nyheten som hovedforside på kfl.no for å skape enda mer trøbbel.

Og bak allt dette sitter det en person....

Jeg blir kvalm, dette er full nazi og kommunist propaganda på høyt nivå. Det er det sykeste jeg noen gang har opplevd. Vi er i 2008, ikke 1939. Våkn opp a for faen. Er jo nesten samme taktikk tyskerne brukte under 2 verdenskrig (WW2).

Jeg blir kvalm....

Kommentar

• Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

Håper vi kan legge denne saken på is til etter at vi er ute av den sportslige krisa. Nå er det viktigste at gutta på banen får full støtte fra samtlige som elsker Lillestrøm. Jeg ser ingen grunn til å kjøre en propaganda mot MB/UFC nå, da de ikke på noen måte har gjort seg fortjente til å bli utestengt. At et enkeltmedlem i UFC hadde en episode i Fredrikstad, gjør ikke en gruppe til syndebukker. Medlemet tok ansvaret for sine handlinger, og resten av gruppa burde være fraskrevet ansvar for dette. Jeg synes også at forslag om å forlate stadion etc. er idiotiske, men når UFC/MB står fram på forumet nå og sier at de kommer for å støtte gutta, stoler jeg på dem og synes det er bra at de er her for å støtte. Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal lage problemer, undergruppene har utelukkende vært positiv støtte i en lengre periode, og eventuelle fundamentale uenigheter når det gjelder tribunekultur synes jeg man kan forsøke å ordne opp i etter at LSK er oppe av sumpa. Full gass på tribunen idag!
          Lauken er vår venn!

Kommentar

• pistage
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 285

Nok får være nok?

Nå blir vel jeg også bannet fra forumet som alle andre siden jeg har mentalboys i signaturen min? Litt av en måte dere går fram på nå, måten dere opptrer på viser at det er dere som ikke er "så snille" osv.

Banne alle undergruppe medlemmer fra forumet, skaffe seg en muldvarp som henter ut noe fra en forumtråd som ikke viser hele samtalen og at denne aksjonen ikke skulle bli noe av engang. Svartmale oss på forsiden av kfl.no med dette når det ikke er noe som skal skje engang!!! Vet ikke hvem som er den store stygge ulven her jeg....

Det her er rett å slett latterlig fra KFL styret sin side, nå er det DERE som ber om /lager splittelse. :twisted:

Kommentar

• RoOnnY_FrIlSetH
              Utestengt
              • Jul 2008
              • 1

Som nevnt flere ganger i denne tråden så er det som står på kfl forsiden tatt ut av sin sammenheng, og det ble skrevet i frustrasjon etter flere hendelser den siste uka, som toppet seg da et styremedlem i KFL ringte å trakasserte en av oss natt til Lørdag, samt oppsøkte han på hans egen arbeidsplass i går.

Det viktigste nå er å støtte Fugla. Så la all den dritten her være nå, og fokuser på dagens kamp istedenfor:

Kommentar

• Brenne(vin)
                Medlem
                Bøffel
                • Dec 2006
                • 37

Dere er en gjeng nerder som bruker altfor mye tid på å diskuter hvordan man skal følge klubben. Må vel være fotballen og LSK som er interessant, ikke hvem som kan slå hardest på tromma....

Jeezes

Kommentar

• knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9514

^Hehe

Kommentar

• Arind
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2006
                    • 459

Jeg skrev denne på en annen tråd her nå nettopp, men ser at den kanskje passer minst like bra her.....

" " " Men i helvete da....dette her er da vel pokker ikke så vanskelig å forstå - det er køddhuene som lager bråk og ikke kan følge de regler og retningslinjer som KFL har, som er uønska. Hva er det som er så jævli vanskelig å forstå her?? Disse er vel liksom ikke helt ukjente heller da.....

Det er bråket og alt som ikke har med fotballglede å gjøre som skal bort, og jeg kan gjenta til det kjedsommelige - dersom vi alle viser litt selvjustis og tar tak i de folka dette gjelder, før det skjer, så slipper vi også denne disjusjonen igjen og igjen!

Jeg driter en lang en i om du er UFC, carual, KFL eller soffa-supporter, bare du oppfører deg! Fingern, bannere med drittslenging, flaggrevning på bortekamper og slossig hører ikke hjemme noe sted - Fan ass, hvem er det som har så tregt for det?? I såfall skal jeg så gjerne ta en lite foredrag på dette en passende dag :wink: " " " "
                    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• shadwell
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Apr 2008
                      • 4

Dere var desidert best på tribunen i Norge. Dere var.

Virker ikke som om alle i styret deres ønsker den posisjonen.
                      ultras nidaros

Kommentar

• Nr.10
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 597

Opprinnelig skrevet av maurakanari
                        Kanskje fordi de står sammen med Kfl, og gjennom en del uheldige episoder setter Kfl`s navn i et dårlig lys.

Hvorfor bruker dere tid på hva Kfl bestemmer, som ikke engang er medlemmer i denne organisasjonen??
                        Fordi det er KFL som står bak bestemmelser som ikke har noe med KFL å gjøre. Hvis du ikke er med i KFL selv, hvorfor skal man da la KFL bestemme over en selv?
                        Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

RÅGG 19116

Kommentar

• Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

Opprinnelig skrevet av shadwell

Vi var ansett som gode supportere som støttet laget i tykt og tynt og laget liv på tribunene, men ikke bråk. Vi var. Virker ikke som alle supporterne ønsker den posisjonen.

Kommentar

• Ranakanaris
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 496

Opprinnelig skrevet av shadwell

Der tar du feil, LSK og KFL kommer til å komme sterkere ut av dette enn du tror, og KFL skal fortsatt være de supporterne som synger høyest og lager mest liv på tribunen. Du må gjerne tro att KFL blir svekket av indre konflikter, men tvert i mot, dette er ting som kanskje for flere av oss til å bli mer gal(på en positiv måte) på tribunen.

Kommentar

• skotten
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 1794

Er det bare meg, eller er det flere som sitter med en følelse av at det dukker opp flere og flere troll i denne tråden?

Kommentar

• Nr.10
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 597

.....
                                Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

RÅGG 19116

Kommentar

• Torolf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 9574

Opprinnelig skrevet av skotten
                                  Er det bare meg, eller er det flere som sitter med en følelse av at det dukker opp flere og flere troll i denne tråden?
                                  Det er i hvert fall flere forumdebutanter enn normalt, men noen er kanskje utestengte debattanter under nytt nick.

Kommentar

• sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

Dette er ikke annet enn redsel for kritikk og for å miste makta. Alle som er kritiske til styre og stell blir utestengt har jeg fått inntrykk av. Ikke lett å stå sammen gitt. Jeg har ihvertfall mistet tillitten til styret i Kanari-Fansen, og kommer ikke til å bidra noe mer på noen som helst måte.

Er lei jug og konspirasjonsteorier som enkelte driver med!

Petter

Kommentar

• skotten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 1794

Opprinnelig skrevet av petter
                                      Dette er ikke annet enn redsel for kritikk og for å miste makta. Alle som er kritiske til styre og stell blir utestengt har jeg fått inntrykk av.
                                      Er du utestengt?

Kommentar

• glasgow
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 1252

Har hvert i Scotland en uke og ser det har skjedd ting her.
                                        Håper alle kan stå sammen fremover tross uenigheter og styret i KFL.
                                        Sitter mange her og kritiserer og er uenig, men hvor var røsten deres på møtene. De som er i mot det som har blitt bestem av styret får jo finne seg et annet sted og stå på stadioen da. Er det noe problem.
                                        Og så kan jo de som er uenig i regler som er laget av styret ( i samråd med de medlemmene som gadd og møte på martins ) Stille opp på neste årsmøte og stemme ut de styremedlemmer de mener gjør en dårlig jobb.
                                        Vet kke hvem jeg støtter helt her, men støtter ikke de som lager bråk og setter seg selv forran fellesskapet.

Kommentar

• gamle-perta
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2004
                                          • 2418

Opprinnelig skrevet av petter
                                          Jeg har ihvertfall mistet tillitten til styret i Kanari-Fansen, og kommer ikke til å bidra noe mer på noen som helst måte.
                                          Er lei jug og konspirasjonsteorier som enkelte driver med!
                                          Petter
                                          Det var jo en hyggelig hilsen på en kveld med seier.
                                          Og ganske alvorlig dersom du påstår at styret juger. Hvor er dokumentasjonen?
                                          En snodig debatteknikk.

Mvh
                                          Gammer´n (Per T)
                                          Mvh
                                          Gammer´n (Per T)

Kommentar

Working...