Opprinnelig skrevet av MoBee
KFL med monopol?
Collapse
X
-
Utrolig trist dag i går. Man kan si det slik at hvis det er noen personer i undergrupper som er bråkmakere, så er det hvertfall ikke personen som måtte forlate Åråsen i går før kampen hadde startet! Det er faen meg lavmål å kaste ut engasjert fuglafan som har vært på det meste av kamper gjennom livet, helt uten grunn!
Det er rett og slett barnslig å holde på sånn. Barnslig!! Og hvis noen tror det blir bedre av det så tar dem helt feil. Hvordan i all verden skal slike håpløse utestengelser hjelpe på noen måte? Er det blitt "inn" å utestenge flest mulig folk? Det er jo snart så man blir utestengt bare man tar på seg "feil" caps på kamp.
Det var nesten så jeg ikke gadd å gå Åråsen i går, når man ser disse maktsjuke folka gjøre som dem vil. Dette er urettferdig! Flaut! Patetisk!..................Kommentar
-
Men etter å ha lest saken, er ikke dette en grei sak? Dersom UFC/MB-medlemmer, casuals, jeg eller mora mi er idiot, så er det vel bare å få det vekk, anmelde, utestenge, forvise dem det gjelder. De som faktisk driter ut hele Kfl med dusterier og vold. Dette gjelder slik som jeg forstår det ikke en hel gruppering? Jeg tror det er vanskelig og at det blir veldig urettferdig dersom her skal være føre var på alt av vold...
Det som irriterer meg noe helt for jævlig med utviklingen i Kfl er at det står sta idioter på begge sider som stanger mot hverandre.
-Ultras og Mental Boys er MANGE medlemmer som står for utrolig mye fint for Kfl, men som ofte er litt for steile og altfor dårlige til å inngå kompromisser. Brorparten av disse er ikke voldsbrukere og "hærverkere".
-Styret i Kfl og gamlegutta, har glemt egne synder og skjærer altfor mange over en kam. Å true, presse og å generalisere i denne saken kommer til å få flere og flere i ultrasgrupperinger til å joine casualsmiljøet!
Jeg støtter styret i at casuals er noe vi IKKE skal ha. Men jeg syns måten dette blir bekjempet på er dårlig. Jeg støtter også Ultrasgrupperinger og medlemmer som blir urettferdig behandlet. Men det hjelper INGEN å lukke øra og svare all kritikk med: idiot og du'a.
Det er vel ingen i Kfl som VIL at slike ting som i Frekstad skal skje? Da burde alle være interessert i å luke ut drittungene slik at vi andre kan være uenig om det skal synges pikk eller mål!Kommentar
-
KFL109 sitt innlegg beskriver langt på vei mine egne standpunkt i denne saken. Så lenge undergruppene forvalter muligheten til å skaffe seg støtte og sympati i større utstrekning på den måten de har gjort/gjør, er det ikke ikke mange utenforstående som hever øyebryna av at også ikke-voldelige supportere får beskjeden: "Enten er du med på laget og er hjertelig velkommen, eller så fortsetter du å melke egne interesser på KFL's bekostning - STIKK". Nok om det.
Styret har min fulle støtte i forhold til målet, men en del av midlene som brukes er helt bak mål. Nok er nok-skrivet fokuserer nesten ensidig på vold, og å ta avstand fra vold. På denne måten har styret gitt de som er uenige sterke kort på hånda. For styret må da vite at alle som blir utestengt med bakgrunn i hvordan nok er nok-skrivet er formulert, også vil få stempelet voldelig i panna? Når det da rammer såpass mange, er det ikke til å unngå at veldig mange som aldri har gjort en flue fortred blir ramma. Hvorfor ikke bare fokusere ærlig på det egentlige issuet, illojalitet mot moderorganisasjonen KFL gjennom hele 2008-sesongen - fremfor å score billige poeng hos menigmann på voldsbruk? (NB! Ift SKF er fokuset på vold selvsagt helt på sin plass!)
På den annen side, og jeg tror jeg gjentar meg selv igjen, ultraser på forumet har i lengre tider hevdet at de tar avstand fra vold. Samtidig er de såpass lite taktiske at de engasjerer seg ofte heftig i casualsdebattene, hvor hovedinntrykket en sitter igjen med er at man skal gjøre mest mulig narr av de som tar sterk avstand fra casualgrupperinger. Det gjelder ikke alle, men såpass mange at det er det hovedinntrykket som blir sittende igjen. Da er det ikke bare, bare å skulle be om støtte nå.
Tilbake til styret. Uten at jeg skal trekke noen konklusjoner, har jeg inntrykk av at styret må få rydda opp i intern kommunikasjon. Enkelte er mer triggerhappy enn andre. Få klare og ryddige avtaler på hvordan denne saken skal løses, og unngå at noen kjører solo! Både styret og UFC/MB må ta "delt skyld" for at dette minner mer om en Cæsar-episode - enn virkeligheten.Kommentar
-
Så mitt spørsmål. Hvis den som rev ned flagg var fra UFC, hvem var de andre fem-seks?Kommentar
-
Virkelig? Eller bare en av dem? Når jeg leser denne artikkelen, har jeg store problemer med å skjønne at en mann alene skal leke Jesus og ta på seg all menneskehetens skyld:
Så mitt spørsmål. Hvis den som rev ned flagg var fra UFC, hvem var de andre fem-seks?Last edited by mr.sandass; 21.07.2008, 18:01.Kommentar
-
Nå er jeg faen meg lei dette her....det blir for mye barnslig pissprat og drittslenging her. Blir ikke noe konstruktivt av sånt som dette.
Nå virker det som om det er en del steile holdninger på begge sider her og da tror jeg de involverte får sette seg ned og snakke, ikke prate piss her!
....og igjen, det er uromomenter og oppførsel som stider mot KFL sine retningslinjer som skal lukes bort. De som står får noe annet har ikke noe i KFL å gjøre. Det er knekkende likegyldig om du er UFC, MB eller hva som helst, men når vi er på kamp så er det som kanarifans og oppfører oss i tråd med det. Hvis alle tenker seg litt om, så bør ikke dette være veldig vanskelig!?Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
... du får ikke leke mer i våres gård..., jeg er ikke venner med deg mer... jeg skal skli på kjellerlemmen (les: sitte på tribunen) , mens du står uttafor og ser....
SKJERP DERE!!!!Evig LSK supporter :)Kommentar
-
Er det noen på forumet som kan komme med en (nøytral) utgreiing om hva som har foregått i kulissene de siste dagene, og gi et inblikk i hva saken egentlig dreier seg om?
For meg tyder det på at KFL er på en seriøs kollisjonskurs, der de utestenger medlemmer fra Åråsen uten synlig grunn, de samme medlemmene og tilhengere som trolig er de som vier desidert mest av sin fritid til Sportsklubben. Samtidig finner jeg ingen gode kilder på dette, foruten det som er fremsatt av brukerne på formet her av informasjon, og litt for mange "har hørt via en kompis at...!". Jeg spør fordi jeg gjerne vil vite hva som har ført til denne for meg ganske kraftige konfrontasjonen innad i Kanari-Fansen.
Har vi et problem? Ja. Det betviler jeg ikke et sekund, men jeg ønsker meg fakta på bordet, slik av vi kan skille snørr og bart (som gamle akademikere ville sagt det.)
Så hva har skjedd? Hva er fakta og hva er fiksjon? Ser gjerne at vedkommende i styret som har fått relativt alvorlige beskyldninger rettet mot seg får en mulighet til og forklare seg, noe vedkommende også bør benytte seg av, ref. alt som så langt har kommet frem i tråden her.
(dette innlegget er skrevet i ren frustrasjon over at denne viktige tråden oversvømmes av folk med ekstremt lav fartstid på forumet, der en del også tilkjennegir seg som supporter av annet lag enn LSK.)
Få fakta fram, og se fremover for f! Et splitta Kanari-Fansen er ingen av oss tjent med!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
En interessant ting er hvordan trådstarter klarer å gjøre artikkelen «Nok er Nok» om til en sak som handler om tribunekultur. For det gjør den jo ikke. Artikkelen handler derimot om SKF, og hvordan de opptrer, og da i særdeleshet utenfor banen. At noen i MB/UFC/Ultras Lillestrøm eller hva det måtte være greier å krysse dette over til at de ikke får lov til å gjennomføre sin personlige agenda faller totalt utenfor min forståelse.
For når denne debatten er gått over til å handle om deres, og med deres mener jeg UFC/MB/UL sin posisjon på feltet, i KFL og for LSK, så vil jeg gjerne si noe jeg også. Og det kommer til å ta tid. Men er dere interesserte, så leser dere vel.
La gå at jeg er en intetanende liten midd for dere, jeg har nemlig flere ting jeg lurer på, og jeg skal gjøre mitt beste for ikke å komme med gammelt oppgulp som er blitt tatt opp en million ganger før. Kan dog ikke garantere at det gjennomføres. Med mindre dere plutselig mot formodning skulle begynne å svare på ting folk spør dere om.
Hvorfor er det så forbanna synd på dere selvutnevnte ultradedikerte LSK-supportere? Har noen støtt dere ut fra lekegrinda deres? Har noen tråkka dere på tæra? Ja, muligens. Kanskje til en viss grad i alle fall. Men er det så rart? Tenk litt på det- , -har ikke advarslene for eventuelle konsekvenser mot signalbruken deres på tribunen gjentatte ganger blitt gjentatt? Har dere ikke fått beskjed om at ACAB-bannere, mannen-med-ljåen-bilder og lignende ikke godtas? Har dere ikke fått beskjed om holde symbolene, bannerne og ropene langt unna LSK sine kamper? Gjennomførte dere det i Fredrikstad? Nei. Gjennomførte dere det i Cup-kampen i hvalfangerbyen? Njet. Er det merkelig at dere blir tråkka på tæra igjen?
Neppe.
Når man har fått advarsler om at man ligger litt tynt an i forhold til sin egen situasjon, bør man ikke da ligge litt lavt? Eller er det litt for vanskelig å skjønne? Dere er ikke dumme – er dere vel?
«Det handler ikke om klær, eller hvordan vi kler oss». Antakelig det mest utbrukte utsagnet deres, og antakelig det dere er mest lei av å bli beskyldt for også.
Tro meg, jeg VEIT at medlemmer i UFC/MB/UL ikke er casuals. Jeg veit at dere er ultras. Jeg veit at dere tar avstand fra slåssing. Jeg veit at dere er glad i håndbevegelser med flagg, og ikke trynet til en annen, i hånda, og jeg veit at dere foretrekker å bruke energien på å ødelegge stemmebånda deres helg etter helg etter helg på å synge på diverse fotballstadioner. JEG veit.
Allikevel, dere påpeker gang på gang at politi, KFL, LSK-styret, LSK-formann, LSK sin daglige leder, andre supportere, Lillestrøm tilskuerklubb og mora deres forveksler dere med casuals fordi dere kler dere likt med dem. For stikk fingeren i jorda folkens - Lacoste, Fred Perry, Hackett, Burberry, Henry Lloyd og Stone Island har siden tidlig av åttitallet ved god hjelp av Aberdeen sin notorisk forbanna tilhengerskare blitt forbundet med casuals. Det er et faktum ingen av dere kan se bort i fra. Og da hjelper det ikke hva dere sjøl og andre som «skjønner» greia mener og tror – den gemene hop vil alltid mene og tro noe annet. Uansett.
Og hvem tar skade av det? Kanarifansen. Lillestrøm SportsKlubb. Og dere sjøl.
Og minst to av dem er alle dere glad i. Noen av dere liker til og med alle tre.
Når en person ikledd SI fra topp til tå gyver løs på ting, folk, tang, flagg og gud veit hva i noen sinnsvake øyeblikk en fuktig søndag, hva tror folk da. Jo, de tror det er casuals. Og kombinert med faktum at mennesker komer til skade, og folk blir trua fordi de tar bilder av det, så er det klart at VG, RB, AP, Demokraten, DN, TV2, NRK og alle andre kaster seg over dette, omtaler det som gruppekulturer, subkulturer og annet, og plukker inn «eksperter» og lignende for å uttale seg. Og de sier det samme. Casuals. Da hjelper det ikke at 7 prosent veit at det ikke er det. 93 prosent tror nemlig noe annet.
For i motsetning til meg så veit ikke dem. De bare tror. Og er sikkert noen ignorante jævler uten peiling på fotballkultur og totalt uten forståelse for det dere står for.
(Vennligst ta hensyn til at dette er kun et eksempel, og at eksemplet blir brukt fordi det er det ferskeste som har skjedd. Jeg er ikke ute etter å henge ut et enkeltindivid her, og er klar over at individet har tatt konsekvensene av handlingene sine gjennom en uforbeholden unnskyldning.)
Jeg driter i hva dere går kledd i jeg. Men det gjør ikke LSK. Eller politiet. De har sine referanser som de forholder seg til i forhold til utplukking av potensielle bråkmakere. Og når de ser dere, så tenker de sitt. Da blir dere nemlig kastet ut. Og det er på tide at dere snart begynner å skjønne konsekvensene av deres egen handling, og av de signalene dere sender til folk.
Hvem sitter igjen som den tapende part i en sånn situasjon? Dere?
Kanskje. I alle fall er det ingen tvil om at dere mener det sjøl. For dere støtter jo bare klubben. Dere er bare litt mer ekstreme enn Ola Dunk. Og faen ta dem som mener at dette er feil måte å gjøre det på. Det er da for faen ytringsfrihet det er snakk om her. Det handler ikke om noe annet. Dere vil bare si deres egen mening dere. Og ikke faen om sentrale personer i de organisasjonene som er essensielle for at dere i det hele tatt har kommet dere dit hvor dere har kan mene noe imot det dere gjør. For dere støtter jo bare dem, for faen. Og det er klart at dere skal få lov å gjøre det på den måten dere vil.
Men er dere parten som taper? Strengt tatt? Ærlig talt, nei.
For hvem får mest pes i media og blandt folk på generell basis? Ikke UFC/MB/UL. Men KFL. Og LSK. Og la gå at KFL kan tåle fra tid til annen at noen mener at organisasjonen er herja av mennesker med skjulte hensikter, for det tåler dem. Fra nazibeskyldninger på 90-tallet til alt som har skjedd siden 06. Men ikke prøv å innbill dere at LSK gidder å sitte et sekund på gjerdet å se på at dette skjer.
LSK legger stor vekt på at det å gå på fotballkamp på Åråsen, og det å følge LSK på bortekamp skal være en trygg og god opplevelse. Og for mange er det ikke det lenger. Det er for mye dritt som serveres av antipolitimeldinger til slåssing til nedriving av rekvisitter til negativ omtale at man ikke ønsker å assosisere seg med klubben lenger. Og det er et sinnsykt stort problem. Legg enkeltidivider og familier til side – syns Nordea, Øie, Åkrene mek, Peab og LillestrømBanken at det er kurant at klubben nevnes i samme åndedrag som de ovenstående tingene.
Ikke faen.
Og det er de som betaler for underholdningen vi ønsker oss. Ikke de 50-70 personene som står nede i et hjørne og flagrer for full guffe. For hvis dere forsvinner, så kommer det antakelig på sikt en 50-70 nye personer på stadion etterhvert. Mest sannsynlig i alle fall. Og det er kanskje noe å tenke på – kanskje dere overvurderer deres egen posisjon? Kanskje dere ikke er så jævla viktige allikavæl? I alle fall er jeg sikker på at det er det LSK mener. Dere KAN erstattes.
Tro meg, jeg ønsker ikke dere fjernet fra tribunene. Kankje heller tvert imot. Men jeg misliker symbolbruken deres, jeg misliker aggresjonsnivået deres, og jeg misliker en del av de selvmedlidende og prepubertale uttalelsene og oppgulpene dere kommer med. Det hører ingensteds hjemme hos folk som anser seg som voksne nok til å ta ansvar for sine egne handlinger. Ferdig snakka. Fridtjof uttalte for øvrig på et møte på Martins – «vi trenger folka i UFC og MB. Men vi trenger ikke UFC og MB». Antakelig, sammen med innlegget til Vidar tidligere i denne tråden, noe av det smarteste som er uttalt i denne sammenheng.
Åpningsinnlegget dreier seg om hvorfor KFL ønsker seg monopol på tribunene. Jeg vil, uten å påberope meg noen doktorgrad av den grunn, påstå at deler av årsaken, eller kanskje hele for hva jeg veit, skyldes at feltet på folkemunne kalles, og er allment godtatt som Kanarifeltet. Og på Kanarifeltet, der hører Kanarifansen hjemme. Og dermed vil vel Kanarifansens, i tillegg til Stadionansvarlig i LSK sine regler gjelde. Og når reglene er satt, og reglene ikke opprettholdes, så blir det reaksjoner. Som fjerning av deres kjære effekter. Et tiltak satt i sving av NFF og NTF. Ikke LSK. Og i alle fall ikke KFL. Men hakk i vei dere, dere hakker jo på alt uansett.
Hvem liker dere forresten? Liker dere noen? Er alle andre enn dere imbesiller og idioter? Politiet er rasshøl, NFF motarbeider alt som er, Kanarifansen er egenrådig og diktatorisk, LSK er ignorante og forstår ikke støtten deres og vanlige tilskuere er noe herk fordi dem lager for lite lyd. Dessuten må man for all del ikke bli sett i noe som har en LSK logo på seg, eller flagge med noe som det står LSK, KFL eller noe annet direkte Lillestrøm-relatert på. Hvorfor gidder dere å gå på kamp i det hele tatt. Og hvorfor gå på LSK-kamp, når alt som er relatert til klubben, både fra NFF som høyeste organ via organsisasjon i klubb og supportergruppe, bare er dritten? Akkurat det der har jeg store problemer med å forstå.
I all virakken som er oppstått er det blitt et uttalt mål å vende seg mot organisjasjonsformen som eksisterer i KFL. Og ikke minst er det en ambisjon, i alle fall hos enkelte av dere, å rakke ned på minst et enkeltidivid i det demokratisk valgte styret, kanskje til og med to, og å få fjernet disse. Som noen tidligere har sagt, still opp til valg sjøl, eller foreslå alternativer til de som sitter der ved neste valg. Men det kan vel bli et problem. For der møter dere vel ratt ikke opp. I alle fall har dere ikke tradisjon for det. Upp til bevis.
Med det sagt, hvordan kan dere i fullt alvor sitte å uttale dere negativt om to mann som siden 2006 har aktivt jobbet for at dere skal få lov til å figurere på tribunene på Åråsen, stått imot å tatt dritt fra høyere instanser og kjempet deres sak? Hadde det ikke vært for disse hadde dere vært fjerna fra Åråsen for lenge, lenge, lenge siden. Og det bør dere seriøst skjønne. Jeg kjenner ikke detaljer til hva som er skjedd de siste dagene, men hvis individer utenfor UFC/MB/UL nå har sett seg lei av å ta i mot dritt på deres bekostning etter år med det akkurat det, og nå velger å gi opp, så skjønner jeg det. Og det er flere med meg som gjør det.
Det er på tide at dere begynner å innse at dere må ta konsekvensene av deres handlinger, og slutte å klage på at dere blir behandlet på lik linje med andre i deres gruppe som gjør noe galt selv om dere ikke har vært med på den konkrete begivenheten. Når dere selv ønsker å fremsta som en sterk gruppe og en enhet, får dere ta konsekvensen som en enhet også. Det nytter ikke å gjemme seg vekk her, mora deres har ikke ansvaret for dere lenger. Hvis ikke dere forstår at nesten alle bortsett fra dere 70 som har lekestue nedi hjørnet har i beste fall et litt skeptisk blikk til «virksomhetene» deres, så er det på tide å få opp øya.
Og meld dere for faen inn i Kanarifansen før dere kritiserer hvordan organisasjonen drives. De av dere som ikke er medlemmer har faen ikke en dritt dere skulle ha sagt.
Slutt.Snjutleif - verdens kanskje mest berømte hamster.Kommentar
-
Jeg synes det er feigt og først utestenge en stort anntall meldemmer av UFC OG MB og deretter ignorere spørsmål om hvorfor, det har nå blitt spurt opptil flere ganger, så kan man vær så snill og få et konkret svar på hvorfor disse personene er utestengt fra forumet og hva slags brudd de i så fall må ha gjort.Kommentar
-
Jeg synes det er feigt og først utestenge en stort anntall meldemmer av UFC OG MB og deretter ignorere spørsmål om hvorfor, det har nå blitt spurt opptil flere ganger, så kan man vær så snill og få et konkret svar på hvorfor disse personene er utestengt fra forumet og hva slags brudd de i så fall må ha gjort.
Det er meg knekkende likegyldig om du er UFC, MB eller hva som helst, men når vi er på kamp så er det som kanarifans, og vi oppfører oss som kanarifans!
....og igjen, det er uromomenter og oppførsel som stider mot KFL sine retningslinjer som skal lukes bort! Når vi er på kamp som Kanarifans så representerer vi KFL og ikke noe annet. Årsaken til at dette ble bestemt på åpent medlemsmøte i våres, er neppe ukjent. LSK har bestemt at de ikke ønsker "uniformerte" undergrupper på Åråsen. Hvis alle tenker seg litt om og reflekterer, så bør ikke dette være veldig vanskelig å forstå!?
Ut over dette vil jeg bare gjenta min oppfordring til styret i KLF å sette seg ned med de medlemmene som føler seg støtt og urettferdig behandlet. Dette må løses gjennom dialog og ikke barnslig trass .Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Det er definitivt andre som kan svare bedre på dette meg, men jeg må lisom kommentere............
Det er meg knekkende likegyldig om du er UFC, MB eller hva som helst, men når vi er på kamp så er det som kanarifans, og vi oppfører oss som kanarifans!
....og igjen, det er uromomenter og oppførsel som stider mot KFL sine retningslinjer som skal lukes bort! Når vi er på kamp som Kanarifans så representerer vi KFL og ikke noe annet. Årsaken til at dette ble bestemt på åpent medlemsmøte i våres, er neppe ukjent. LSK har bestemt at de ikke ønsker "uniformerte" undergrupper på Åråsen. Hvis alle tenker seg litt om og reflekterer, så bør ikke dette være veldig vanskelig å forstå!?
Ut over dette vil jeg bare gjenta min oppfordring til styret i KLF å sette seg ned med de medlemmene som føler seg støtt og urettferdig behandlet. Dette må løses gjennom dialog og ikke barnslig trass .Kommentar
-
Det vil vel komme ann på om medlemmet står for noe annet enn det KFL står for det vel....? Jeg har ikke sett at noen er blitt utestengt her eller der uten å ha fått en rød lampe først.....men jeg kan selvsagt ta feil der :/Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Skulle likt å se KFL ta eneråd på SS og vip tribunene der
Men hvis det er tribune i entall det er snakk om, og da Kanarifeltet, er det vel ikke rart om man ønsker en viss form for kontroll på sin egen tribune?
En kjent og kjær undergruppering har vel proklamert noe sånt som;
"Vårt felt, våre regler", men dette er jo sikkert bare skrevet i affekt og sinne, så vi trenger kanskje ikke ta det så alvorligMortus vivis praecipant
¤ Brigate Giallo ¤Kommentar
-
Styremøte i dag...
Styret i KFL har i dag hatt et lengre styremøte, hvor man har gjennomgått siste uker og dagers hendelser fra a til å.
Dette vil man gjøre rede for her på KFL sine sider i løpet av kort tid, samt sende ut skriv til samtlige medlemmer pr post, slik at alle våre medlemmer kan bli informert om de mange sakene styret jobber med.
Vi mener og og tror at dette vil være med på å rense luften innad i vår supporterklubb.
For styret i KFL
Frode Johansen
styremedlem KFL
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Kan jeg spørre hvorfor f.eks du sitter i styret uten å være valgt inn? Er det et substitutt for en som har gått ut av styret? Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, men trodde det krevde ekstraordinært valg om et styremedlem skulle sitte for en ersatter over så så lang tid ? Legg merke til at dette ikke er noe personkritikk av deg, kun et spørsmål.Kommentar
-
Kan jeg spørre hvorfor f.eks du sitter i styret uten å være valgt inn? Er det et substitutt for en som har gått ut av styret? Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, men trodde det krevde ekstraordinært valg om et styremedlem skulle sitte for en ersatter over så så lang tid ? Legg merke til at dette ikke er noe personkritikk av deg, kun et spørsmål.
Når en person i styret fratrer sin stilling kan styret erstatte den plassen med en eller flere personer uten at det kreves ekstraordinært årsmøte av den grunn.
Med bakgrunn i at jeg satt på utsiden av styret men hadde ansvaret for KFL sikkerhet, ble jeg forespurt om å steppe inn i styret på lik linje som Petter Ødemark.
Dette til orientering.
Frode Johansen
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
Kommentar