KFL med monopol?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • T.Pennant
    I karantene
    Forumsadist
    • Jul 2008
    • 121

Ok, takk for svar. Har et spørsmål til.

Har det vært noen info om hvem som har gått ut og hvem som har kommet inn i styret på forsiden av KFL.no eller til medlemer på annen måte?

Jeg har ikke fått med meg noen slik info, og føler at slike ting bør medlemer få høre om?

Kommentar

• Petter Ø
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3008

Opprinnelig skrevet av T.Pennant
      Ok, takk for svar. Har et spørsmål til.

Har det vært noen info om hvem som har gått ut og hvem som har kommet inn i styret på forsiden av KFL.no eller til medlemer på annen måte?

Jeg har ikke fått med meg noen slik info, og føler at slike ting bør medlemer få høre om?
      Det har ikke kommet noe info nei. Untatt en kort introduksjon på medlemsmøtet. Det er jeg helt enig i at det skulle ha vært, men det er noe som har manglet fra tidenes morgen i kfl har jeg inntrykk av. Det er mange rutiner som mangler etter at vi har vokst til en stor organisasjon. Dette er også noe av det vi vil jobbe med fremover bare vi blir ferdig med alt med negativt fortegn som tar utrolig mye tid.

Jeg har fortid i FuglaTifo og Råholt/Øvre kanaris og ble forespurt av styret om jeg ville steppe inn i vår for å hjelpe Kanari-Fansen. Jeg er å møte på Martins kampdag og alltid på tribunemøtet dersom noen vil ta en prat.
      Petter Ø - Kreativ Kanaris
      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• T.Pennant
        I karantene
        Forumsadist
        • Jul 2008
        • 121

Takk for oppegående svar. Har det vel ikke akkurat vært mye av fra KFL-Styret i det siste.

Kommentar

• pistage
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 285

Opprinnelig skrevet av frodethai
          Styret i KFL har i dag hatt et lengre styremøte, hvor man har gjennomgått siste uker og dagers hendelser fra a til å.

Dette vil man gjøre rede for her på KFL sine sider i løpet av kort tid, samt sende ut skriv til samtlige medlemmer pr post, slik at alle våre medlemmer kan bli informert om de mange sakene styret jobber med.

Vi mener og og tror at dette vil være med på å rense luften innad i vår supporterklubb.

For styret i KFL

Frode Johansen
          styremedlem KFL

Frodethai
          Såvidt jeg vet var dette møtet bare med representanter fra styret i KFL!? Isåfall gleder jeg meg til å lese hva som står i dette skrivet, da dette belyser kun en side av saken og ikke vil være særlig reelt. Håper selvfølgelig at jeg tar feil. Jeg velger å ha fortsatt tiltro til styret, men da må dere opptre som ett styre og ikke med ett "onemanshow" som en representant fra dere har fått lov til å kjøre.

Kommentar

• RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

Opprinnelig skrevet av pistage
            Såvidt jeg vet var dette møtet bare med representanter fra styret i KFL!? Isåfall gleder jeg meg til å lese hva som står i dette skrivet, da dette belyser kun en side av saken og ikke vil være særlig reelt. Håper selvfølgelig at jeg tar feil.
            I KFL som i alle andre organisasjoner/selskaper er selvsagt styremøtene et møte for de valgte styremedlemmene. I denne saken er mitt inntrykk, bl.a. etter å ha fulgt med på denne tråden, at det hittil er "den andre siden" som har kommet til uttrykk med sine synspunkter, og tildels harde beskyldnnger mot enkeltstående styremedlemmer. Jeg ser frem til å få en balanse i dette.

Kommentar

• Dandy
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 346

Opprinnelig skrevet av RSP
              I KFL som i alle andre organisasjoner/selskaper er selvsagt styremøtene et møte for de valgte styremedlemmene. I denne saken er mitt inntrykk, bl.a. etter å ha fulgt med på denne tråden, at det hittil er "den andre siden" som har kommet til uttrykk med sine synspunkter, og tildels harde beskyldnnger mot enkeltstående styremedlemmer. Jeg ser frem til å få en balanse i dette.

Litt vanskelig når alle har vært bannet.

de får som ikke har vært bannet har selvfølgelig stil spørmålstegn til de sakene som har vært aktuelle de siste dagene.

Men la saken ligge til vi får referat fra styremøtet!
              UFC 05!

Kommentar

• pistage
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2006
                • 285

Så et skriv som sendes ut til alle medlemmer og ett par innlegg på ett forum syntes du kan sammenlignes og skape balanse?

Kommentar

• RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

Så et skriv som sendes ut til alle medlemmer og ett par innlegg på ett forum syntes du kan sammenlignes og skape balanse?
                  Ja. Etter de beinharde beskyldninger som er rettet mot især et (om ikke navngitt så iallfall lett identifiserbart styremedlem gjenom mye av denne tråden) har jeg et håp om at en skikkelig redegjørelse fra styret i KFL vil skape en viss balanse. (Og det flotte med en demokratisk organisasjon som KFL er jo at alle vi som er medlemmer har mulighet til å påvirke både styresammensetning og policy ved å delta på årsmøter osv.).

Kommentar

• detvarvondtdet
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 398

Opprinnelig skrevet av maurakanari
                    "Kosehjørnet" liker å gå i klær man forbinder med " casuals ", og så lenge de bruker denne kleskoden, mener vel da styret at denne gjengen ikke tar avstand fra slike handlinger, som disse står for.

Skift klær, få på drakter og skjerf, og bli med i mengden.

Bare så jeg ikke misforstår, er "kosehjørnet" den lille gjengen uten suportereffekter som står for seg selv nede til høyre hjørne på feltet?
                    "Dere kan sitere meg på dette:
                    Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                    Fjøra

Kommentar

• Felt C
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2004
                      • 776

Ja. Etter de beinharde beskyldninger som er rettet mot især et (om ikke navngitt så iallfall lett identifiserbart styremedlem gjenom mye av denne tråden) har jeg et håp om at en skikkelig redegjørelse fra styret i KFL vil skape en viss balanse. (Og det flotte med en demokratisk organisasjon som KFL er jo at alle vi som er medlemmer har mulighet til å påvirke både styresammensetning og policy ved å delta på årsmøter osv.).
                      Jeg har et håp om at sannheten kommer for en dag.

No pasaran!

Kommentar

• Dandy
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 346

Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
                        Bare så jeg ikke misforstår, er "kosehjørnet" den lille gjengen uten suportereffekter som står for seg selv nede til høyre hjørne på feltet?

Ja, og?
                        UFC 05!

Kommentar

• KFL109
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1958

Kan i hvert fall nærme seg, spesielt siden sitatet under er ett av "ett par innlegg på ett forum".

Opprinnelig skrevet av Tony
                          På lørdag førte en tlf samtale mellom Erling og Mykle til en heftig diskusjon. Frode ringte meg og prata med meg om det samme. Dette førte etterhvert til en diskusjon som gikk langt utover det som var meninga da begge parter følte det ble urettferdig.

Vi har iløpet av dagen fått pratet ut alle sammen og blitt enige om å legge dette bak oss og ser nå frem imot kampen mot Ham Kam.

Styret legger også ut en redegjørelse iløpet av et par dager som vi tor og håper er godt oppsummert i begge veier slik at dette er ferdig

Mvh Tony og Erling
                          Vidar Evje

Kommentar

• gj
                            Seniormedlem
                            • Nov 2003
                            • 3360

Jeg håper uttalelsen, som er ventet i dag, ikke bare blir en ren forsvarstale, men også vil behandle sensureringsreglene på Forumet.

Jeg håper virkelig at de som er utestengt, er utestengt av andre grunner enn at de er uenige med KFL-styret.

Kanskje burde man få på plass noen årsmøte-vedtatte regler eller målplakat for forumet?

Kommentar

• Per Arne
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2347

Opprinnelig skrevet av gj
                              Jeg håper uttalelsen, som er ventet i dag, ikke bare blir en ren forsvarstale, men også vil behandle sensureringsreglene på Forumet.

Jeg håper virkelig at de som er utestengt, er utestengt av andre grunner enn at de er uenige med KFL-styret.

Kanskje burde man få på plass noen årsmøte-vedtatte regler eller målplakat for forumet?
                              Bakgrunnen for utestengelser fra forumet er gitt. Det er ikke uenighet det er snakk om, det kan man se på andre som ikke var utestengt. Det var ifm med den omtalte aksjonen.

Benytter anledningen igjen til å beklage utestengelsen.

Per Arne / styremedlem
                              Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

når det gjelder utestengelse fra forumet; det er så totalt skivebom så det går ann! kjenner jeg blir mektig provosert, og er VELDIG glad jeg ikke er moderator mere.
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Torolf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 9574

Opprinnelig skrevet av iL
                                  når det gjelder utestengelse fra forumet; det er så totalt skivebom så det går ann!
                                  Opprinnelig skrevet av gulost
                                  Vi innser at dette var et for drastisk middel som kom etter at en avgjørelse måtte gjøres på kort tid og vi har overreagert.
                                  Klarer du å tilgi?

Kommentar

• Felt C
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2004
                                    • 776

Opprinnelig skrevet av Torolf
                                    Klarer du å tilgi?
                                    Hvor ofte og hvor mye kan man tilgi før man har fått nok?

NO PASERAN!!

Kommentar

• rEPPA
                                      *****istrator
                                      • Nov 2003
                                      • 3933

Opprinnelig skrevet av iL
                                      når det gjelder utestengelse fra forumet; det er så totalt skivebom så det går ann! kjenner jeg blir mektig provosert, og er VELDIG glad jeg ikke er moderator mere.
                                      Nå var det ingen moderatorer som utførte utstegningen, men styret.
                                      www.kfl.no/debatt

Kommentar

• artois
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • May 2004
                                        • 176

Opprinnelig skrevet av Felt C
                                        Hvor ofte og hvor mye kan man tilgi før man har fått nok?
                                        Litt artig argument all den tid dette slår tilbake på diverse undergrupperinger selv
                                        Mortus vivis praecipant
                                        ¤ Brigate Giallo ¤

Kommentar

• Felt C
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2004
                                          • 776

Opprinnelig skrevet av artois
                                          Litt artig argument all den tid dette slår tilbake på diverse undergrupperinger selv
                                          Selvfølgelig,men nå er ikke jeg medlem av andre undergrupper enn Pølsespisernes forening og KFL Bowlingklubb avd.Skien

Eneste vi er skyldige i er å alltid spise opp den siste pølsa så det blir en annen skuffet tjukkas bak oss i køen.

Kommentar

Working...