Stemningstråd Ham/Kam-LSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
    En annen ting jeg reagerte på var at vi sang til pål strand under kampen.. da syns jeg vi skal støtte eget lag, hvertfall i den situasjonen vi er i nå! Kunne sunget for han før matchen!
    Pål Strand fortjener å få høre sangen sin under kampen etter alle årene han har hatt på åråsen.

Kommentar

• okb
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2377

Opprinnelig skrevet av VK
      Pål Strand fortjener å få høre sangen sin under kampen etter alle årene han har hatt på åråsen.
      Jeg synes personlig at sanger til spillere på andre lag er forbeholdt oppvarminga. Samme hvor mange år de har spilt i klubben. Under kamp er det 100% støtte til eget lag.
      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

Opprinnelig skrevet av okb
        Jeg synes personlig at sanger til spillere på andre lag er forbeholdt oppvarminga. Samme hvor mange år de har spilt i klubben. Under kamp er det 100% støtte til eget lag.

I utgangspunktet enig med deg, men jeg synes det finnes unntak for denne "regelen". Men om Påsan er unntaket er jeg usikker på.
        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Bolsen3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 1061

Rules are for fools, føles det riktig så synger jeg gjerne for tidligere LSK-spillere når som helst. Generelt er jeg enig i at slike hyllester passer best før/etter kamp, men litt impulsiv synging til en tidligere helt som i vinter ble behandlet råttent av Nordlie/LSK ser jeg ingenting galt i...

Kommentar

• MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3480

Nå skal vel været ta mye av skylda, samt at Banden ikke ga mye motstand, men trøkket var ikke der det burde være.

Har savnet hyppigere sangskifter i hele år. Vi var mye bedre på det i fjor, da nye sanger ble satt i gang når den gamle begynte å dø ut. I år så synges hver sang inntil det er to karer som er igjen, og det blir ofte stille stunder mellom sanger.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

Working...