Et løsningsorientert KFL
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Og de har samme plikt til å rette seg etter gjeldene lover å regler som andre KFL medlemmer når de er på feltet og ellers i KFL regi. (også utenfor KFL regi, men det er ikke KFLs problem.)Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av _JonernJepp. Du kan jo starte med deg selv.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av glasgowAkkurat det jeg sier. Få vekk søppla.Kommentar
-
Det må da være grenser for arrestasjoner i denne tråden? Enkelte er voldsomt ivrige på å tolke etthvert utsagn i verste hensikt og pisker opp til storm i vannglass.
Skjerpings!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Nei, det var derfor jeg også ba han ta med disusjonspartnerne sine ut i sola for å finne på noe bedre.
Det må da være grenser for arrestasjoner i denne tråden? Enkelte er voldsomt ivrige på å tolke etthvert utsagn i verste hensikt og pisker opp til storm i vannglass.
Skjerpings!..................Kommentar
-
Glasgow skrev de kunne finne seg et annet sted på Åråsen enn på KFL-feltet, ikke å forsvinne på Åråsen. Hvis det stemmer at enkelte av de som står i "kosekroken" ikke er medlemmer av KFL, så ønsker jeg det samme, inntil de har meldt seg inn (hvis de da ikke er medlem av LSK, da har man også "rett" til å stå på Kanarifeltet). Det har vært medlemssjekk på feltet tidligere.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Glasgow skrev de kunne finne seg et annet sted på Åråsen enn på KFL-feltet, ikke å forsvinne på Åråsen. Hvis det stemmer at enkelte av de som står i "kosekroken" ikke er medlemmer av KFL, så ønsker jeg det samme, inntil de har meldt seg inn (hvis de da ikke er medlem av LSK, da har man også "rett" til å stå på Kanarifeltet). Det har vært medlemssjekk på feltet tidligere.
Noe som kan tolkes litt forskjellig, og er en noe drøy beskrivelse på medsupportere.
Uansett så begynner denne tråden å bli søppel, spessielt hvis man skal fortsette å diskutere hvem som sier hva og hvem som er slemmest.Kommentar
-
Siste ord er ikke sagt i denne saken. Jeg er skikkelig forbanna over at dere i KFL styret fikk meg uskyldig utestengt og hengt ut foran mange andre på søndag.
Alikevel håper jeg alle (meg selv inkludert) kan sette de personlige tingene på "hold" og gi maks på tribunen i Hamar.
Lillestrøm Sportsklubb trenger oss alle mer enn noengang.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Siste ord er ikke sagt i denne saken. Jeg er skikkelig forbanna over at dere i KFL styret fikk meg uskyldig utestengt og hengt ut foran mange andre på søndag.
Alikevel håper jeg alle (meg selv inkludert) kan sette de personlige tingene på "hold" og gi maks på tribunen i Hamar.
Lillestrøm Sportsklubb trenger oss alle mer enn noengang.
Høres ut som en god start. La personlige ting/problemer/agenda ligge igjen hjemme og konse om det vi går på kamp for, nemmelig LSK.
( Det er vel også dette KFL har gjentatt til det skjedsommelige )
Bli voksne og oppfør dere som folk.Kommentar
-
Så du mener Simeone må vokse opp fordi han er forbanna pga. at han ble uskyldig utestengt og geleidet ut av politiet foran en hel kø med folk som om han var kriminell?
Hadde ikke du blitt forbanna om dette hadde vært deg?Kommentar
-
Ja dere ja
Dere vet hvem dere er.
Eller bli voksne og kons om og støtte LSKLast edited by glasgow; 27.07.2008, 23:26.Kommentar
-
Du som sitter her hver dag og ber folk bli voksne, bør heve ditt eget nivå først...................Kommentar
-
..................Kommentar
-
Diskusjonsmetoden din er omtrent på nivå med en 8-åringI med- og motgang, vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar