Eurostand 2008
Collapse
X
-
Kommentar
-
Nei det er riktig som Simeone sier at det ikke står noe om å holde kjeft, men en del som mener (jeg også) at vi burde ha en sterkere aksjon enn bare bannere. For eks. spiller Enga mot Lyn den dagen og vis det er stille i 1. omg så vil det blir lagt mye bedre merke til og får en mye større effekt enn vis man bare holder noen bannere ved innmarsj. Jeg er for å holde kjeft i 45 min og håper KFL og resten av Norge gjør det også.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Hvis det skulle bli en stillhets aksjon(noe jeg kan støtte siden jeg synes punktene er svært viktige for supportere) er det helt essensielt at det kjøres samme opplegget på samtlige arenaer i TL, og kanskje til og med i Adecco for de supporterklubbene som er der.
Ingen bryr seg om det er 15 mins stillhet i Molde hvis det er fullt trøkk på Ullevål.
Kan forøvrig også enes om et felles slagkraftig budskap som brukes på bannere også, dog er ikke det så nødvendig.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Noen ganger må man bare ofre litt, 45 min av 1 kamp når du sikkert ser maange senere for å få frem ett viktig budskapet for oss supportere som det Eurostand står for er det verdt det etter min mening.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Like viktig mener jeg det er å spre budskapet fra Eurostand innad i fansen. Skal prøve å få til noe slags informasjon og markering på Kanaricupen 13.sept.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Min mening er at man bør holde kjeft i 1omg. En aksjon med kun bannere blir for smått med det budskapet her og da er det heller ingen vits i å delta. Ingen som bryr seg om bannera sålenge det er fullt trøkk på tribunen.
Men nå skal jo Klanen synge mot Lyn i 1 omg, så da blir det vel bare en kjip banner aksjon daKommentar
-
Min mening er at man bør holde kjeft i 1omg. En aksjon med kun bannere blir for smått med det budskapet her og da er det heller ingen vits i å delta. Ingen som bryr seg om bannera sålenge det er fullt trøkk på tribunen.
Men nå skal jo Klanen synge mot Lyn i 1 omg, så da blir det vel bare en kjip banner aksjon daKommentar
-
Men nå skal jo Klanen synge mot Lyn i 1 omg, så da blir det vel bare en kjip banner aksjon daPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
-
Så aksjonen har ingen effekt. Bannere som redigeres vekk på TV-sendingene, og som ikke får noen oppslag i avisene dagen etter. Hadde det derimot vært stille en omgang, eller mindre, av første omgang, ville avisene vært nødt til å skrive om saken, om ikke annet i folkeopplysningens navn.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Det letteste hadde bare vært og kjørt på med pyro og røyk på alle tribuner. Hadde sikkert blitt lagt merke til av media også.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
-
Kommentar
Kommentar