Nope. Finnes sikkert bilder av dette. En smule flaut...
Eurostand 2008
Collapse
X
-
Jeg støtter det som KFL bestemmer seg for, slik vi alle forsåvidt bør gjøre. Men klart, om apene i Oslo ikke vil være med, så spørs det hvilken oppmerksomhet dette vil få. Et bunnoppgjør i stakkarslige Molde vil nok ikke føre til de store oppslagene uansett?
Liverfool og Manchester United møtes lørdag den helgen, blir spennende å se om det blir stille en omgang derFra BaillsundKommentar
-
Kommentar
-
En ting er de flaue skrivefeilene, men hva er poenget med banneret i utgangspunktet?
Er det en enkeltperson sitt verk eller er det noe FuglaTifo står bak?Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vennligst hold de folka der unna alt som heter tifoarbeid, please.. Duger jo knapt nok til å male en ensfarget bakgrunn på en 200m OH. Det er lov å tenke seg litt om før man gjør ting!!
For det første er det et meningsløst banner i utgangspunktet, og i tillegg er det flere feil.. Gratulerer..
Sorry for krass kritikk, men faen heller.. Våkn opp!..................Kommentar
-
Kan dere ikke ta resten av etterforskningen og avstraffelsen internt? Og gjemme likene langt unna Åråsen?Kommentar
-
Det har da vært ute på en haug andre forum før det dukket opp her. Så vi kan nok se fram mot festlige påminnelser fra klansfolk/trøndre etc. i matchene som kommer.Kommentar
-
Nei til offentlig uthenging, det kommer det aldri noe godt ut av. Får bare håpe at dere som har gjort dette har lært og unngår slike pinlige blemmer i fremtiden.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
En kamp nesten uten tilskuere, nesten uten interesse egentlig, og så kommer tifo-fadesen på andre forum før vårt? Hvordan skjer sånt?
Jeg spør ikke for å være ekkel, eller fordi jeg har noe å bevise, jeg er bare nysgjerrig.
Så vi kan nok se fram mot festlige påminnelser fra klansfolk/trøndre etc. i matchene som kommer.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar