Eurostand 2008
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Etter hva jeg har hørt fra Ultras Stormen Bergen så stiller Stormen med bannere ,men de skal ikke holde kjeft i 15minutter fordi de ikke kom med enighet med briskebybanden. Jeg har hørt rykter at at banden ikke stiller med noe som helst ,men den som venter får se.
Det er synd at aafk og kamma skal ødelegge deler av denne demonstrasjonen. Hva faen tror dere personer som sitter i stua merker til et banner? Spørs om kameraene engang sveiper over publikum mens banneren er oppe..
Kjenner jeg blir sint.. Selvom jeg ikke befinner meg i Molde denne helgen.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Sikkert noen som klarer det, men hvis Fugla scorer i Molde, med så mye som står på spill, ville i hvert fall jeg utvikla umiddelbar aidskreft hvis jeg skulle holdt tilbake jubelen...Kommentar
-
Kommentar
-
Noen fra briskebybanden sa dette på tribunekulur.com
"Vi fra Hamar annonserte faktisk dette på forhånd fordi det var en livsviktig kamp for oss. Og hadde vi møtt en hvilken som helst annen motstander denne dagen, ville vi hengt oss på med stillhet.
Vi mener også vi kunne ta oss denne friheten fordi vi protesterte i 45 minutter den 19. mai!"Daukjøtt Felt CKommentar
-
Bruk ordbok før man lager disse bannerene a, Billett er med to l'er og to t'er:
Jada, bare en detalj, men det er ikke lenge siden det ble sutret om et annet banner med skrivefeil også.
Ellers en bra markering på Røkkeløkka, kampen var gruelig kjedelig å se på uten stemning på tribunen.
PetterKommentar
-
Her er det fullt av gretne gamle gubber som ikke har noe bedre å finne på enn å dra fram rettepennen når nøden er som størst.
Jeg kan garantere vordende banner-kunstnere om at dere garantert får svar i løpet av 15 minutter, uansett når på døgnet eller hvilken dag det er.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Sitter og ser på vif-lyn nå, og føler det ikke er noen tvil om at man har fått markert standpuktet sitt på en god måte. Man hørte på Alsaker at han ikke akkurat trivdes med den type stadion stemning. Syns man bør vurdere å gjøre dette til en årlig greie, og ikke bare hvert tiende år..Kommentar
-
Kommentar
-
Er ikke direkte uenig med deg, men er usikker på effekten av et kvarters stillhet hvert tiende år. Sier ikke at det nødvendigvis skal være hvert år, men jeg mener at man burde aksjonere hyppigere enn det gjøres idag.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar