Tribunekampen diskuteres her.
Stemningstråd: LSK-Godset 3.aug 08
Collapse
X
-
La oss trøkke til som det var LSK-Godset 2007!!Kommentar
-
ganske bra stemning overal i dag, men toppene idag var helt vannvittige!CustodesI med og motgangKommentar
-
-
Det må ha vært på Felt A isåfall, for på Felt C kokte det på mange flere sanger enn "i med og motgang". Alt i alt meget bra stemning i dag. Mangler litt på sanghyppigheten og variasjonen i perioder, men det tar vi igjen til gangs med enorme lydtopper. Faktisk kan jeg ikke huske høyere lydtopper på Åråsen enn det var enkelte ganger i dag.Kommentar
-
Synes det var knallstemning på matchen idag. Som Lars nevner, tok det til tider litt lang tid å komme i gang med ny sang, men totalt sett var det jævla bra trøkk. Felt C hadde soleklart årsbeste og kokte, knallbra innsats der idag. Viktig var det nok å få Arild tilbake på plass, få som tør å holde kjeft med en psykopat som han hengende over seg. I med og motgang fikk kroppen til å bruse i perioder, og knallfett å se så mange gå bananas. Sjukt digg.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Fantastisk stemning i dag. Det lå i lufta at dette ville bli en spesiell kveld på Åråsen; selv jeg hadde trua på forhånd.
Kjempeinnsats av Kanarifansen. Nå skal vi eie Parken!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg sitter på Felt O, så føler jeg har oversikt over lydnivå på felter hver kamp.
Idag var ikke lydnivået veldig bra, kanskje en 5 av 10. Men dere skal ha for at dere synger nesten hele kampen.
Har vært mye bedre mange andre kamper iår sånn totalt sett.
Jeg tror mange på felter blir litt "lurt" av stemningen der de står. F.eks hvis man står rett foran en gruppering så virker stemningen veldig bra.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Jeg sitter på Felt O, så føler jeg har oversikt over lydnivå på felter hver kamp.
Idag var ikke lydnivået veldig bra, kanskje en 5 av 10. Men dere skal ha for at dere synger nesten hele kampen.
Jeg tror mange på felter blir litt "lurt" av stemningen der de står. F.eks hvis man står rett foran en gruppering så virker stemningen veldig bra.
Personlig syns jeg trøkket var veldig bra på Felt C (der jeg står), spesielt på " I med og motgang, VI ER LILLESTRØM! men også veldig bra på de andre sangene.
110% støtte alltid uansett!Last edited by Kristiansen; 03.08.2008, 23:14.Kommentar
-
Jeg tror mange på felter blir litt "lurt" av stemningen der de står. F.eks hvis man står rett foran en gruppering så virker stemningen veldig bra.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Bullshit. I dag var det en annen kvalitet på lydtoppene enn tidligere. Spesielt "i med og motgang" var satans grom idag. Står fast rett ved et forsangerfelt, og man merker tydelig forskjell på en god og en middels dag. Vanskelig å bedømme alle feltene når man står midt i et felt selv, men på Felt C var det mer bananas enn på lenge idag, og det hørtes også ut til å være jævla bra på både A og B.
Som du skrive også, det er ikke lett å bedømme feltet når man står midt i der det er trøkk hele tiden. På andre siden av banen har ikke det noe å si, der hører man hele feltet.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
Kommentar