Stemningstråd: Lyn - LSK (10. aug. 08)

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

Det beste i går var Jan Thomas sangen.

Kommentar

• LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

Er egentlig jævlig skuffa over oppmøtet i går.

Alt burde ha ligget til rette for stort oppmøte; passe dårlig vær, lokaloppgjør, ikke tv-kamp, tre seire på rad, og kampen gikk kl. 18 på en søndag når fellesferien er over. Altså ingen unnskylding.

Var jo ikke fler enn det en del bortelag som ligger langt unna bruker å være mot Lyn, og sist jeg sjekket tok det 11 min med tog fra Lillestrøm til Oslo og det ble satt opp busser for en billig penge.

Trengs skjerpings og full mobilisering mot vif om vi skal fortsatt ha ambisjoner om å være Norges beste supportere, har noe å revansjere fra Hjemmekampen mot vif også, både på banen og tribunen.
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• detvarvondtdet
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 398

Opprinnelig skrevet av Tony
        Mot Vålenga skal det ihvertfall være sitteforbud i svingen.
        Er det lov egentlig.. Ikke for å kverulere unødig, men flere forbud er vel det siste man trenger på Norske tribuner. Ikke har kfl noen myndighet til å bestemme om man skal sitte eller stå på ullevål.
        "Dere kan sitere meg på dette:
        Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
        Fjøra

Kommentar

• ulfpulf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2511

Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
          Mot Vålenga skal det ihvertfall være sitteforbud i svingen.
          Er det lov egentlig..
          Nei, det er ikke lov.
          Punkt 3.1.6.4 SITTETRIBUNER, SETER/STOLER i NFFs Sikkerhets- og arrangementsbestemmelser sier blant annet:
          En sittetribune som beskrevet i dette punkt kan ikke benyttes som ståtribune.

Det er en regel som ikke har blitt håndhevet på de bortefeltene jeg har stått, og den blir det ikke på Åråsen heller. Forbundet prøver vel å gjøre noe med det på landskampene nå, og det fikk NSA til å bryte med dem.
          Ikke for å kverulere unødig,
          Det synes jeg du gjør akkurat i denne saken.
          men flere forbud er vel det siste man trenger på Norske tribuner.
          Et forbud mot å sitte på et supporterfelt tror jeg er et smart forbud. For de som vil sitte, finnes det nok av plasser - med bedre utsikt til og med - andre steder på banen.
          Ikke har kfl noen myndighet til å bestemme om man skal sitte eller stå på ullevål.
          Det er riktig, men jeg synes det er bra at KFL gjør det veldig klart hvilke felt (nedre VG) som er tenkt for stående - fortrinnsvis syngende - supportere, og hvilke som anbefales for de som vil sitte. Da unngår man konflikter og slipper at for eksempel familier med små barn havner blant øldunstende, hoppende og bannende ungdommer som meg.

Kommentar

• iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
            Det er riktig, men jeg synes det er bra at KFL gjør det veldig klart hvilke felt (nedre VG) som er tenkt for stående - fortrinnsvis syngende - supportere, og hvilke som anbefales for de som vil sitte. Da unngår man konflikter og slipper at for eksempel familier med små barn havner blant øldunstende, hoppende og bannende ungdommer som meg.
            Hvordan skal en slik anbefaling komme ut til folk som er i denne gruppen da?
            Jeg tviler sterkt på disse leser kfl.no. Opplyse om det på shoppen? Hva med de som kjøper billett på stadion?
            Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2511

Opprinnelig skrevet av iL
              Hvordan skal en slik anbefaling komme ut til folk som er i denne gruppen da?
              Jeg tviler sterkt på disse leser kfl.no. Opplyse om det på shoppen? Hva med de som kjøper billett på stadion?
              Tony har begynt for kfl.no-leserne:
              De som vil sitte på denne kampen bes bruke vg øvre eller Norsk tipping tribunen
              Da jeg solgte billetter til cupfinalen, spurte jeg alle om de hadde tenkt å stå eller sitte, og så fikk de billetter til VG nedre eller øvre etter hva de svarte. LSK/KFL hadde fått tildelt begge deler.

Hvis salget til nedre blir som mot Lyn på søndag, fra et bord utenfor inngangen, bør det gå an å sette opp en stor plakat om at dette er ståplasser og at de som vil sitte må gå i andre luker.

Jeg har ikke alle svarene på hvordan det skal gjøres, jeg er bare enig i at det er lurt å gjøre det - å si tydelig i fra hvor det er ståfelt.

Kommentar

• iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                Jeg har ikke alle svarene på hvordan det skal gjøres, jeg er bare enig i at det er lurt å gjøre det - å si tydelig i fra hvor det er ståfelt.
                Jeg vil dra det så langt at er du på KFL feltet(om feltet er på bortebane, har ingenting å si), så skal du bidra til steming også. Folk som ikke synger overhodet, men ja; står, har ingenting der og gjøre.

Det er iallefall min personlige mening.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

Working...