Vi skal stå på Carlsberg øvre denne matchen. Det er samme tribune som vi stod på første gang vi møtte FCK, men denne gangen skal vi stå på den øvre delen. Det burde være mulighet for å lage bra stemning der
Stemningstråd: FCK - LSK 14 August 08
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Vi skal stå på Carlsberg øvre denne matchen. Det er samme tribune som vi stod på første gang vi møtte FCK, men denne gangen skal vi stå på den øvre delen. Det burde være mulighet for å lage bra stemning der
http://img99.imageshack.us/img99/351/img0880vz6.jpg!!Gunners!!
-
Kommentar
-
I wouldn`t kill you if you bit my head of!Kommentar
-
Personlig så var det pølsene som satt ut meg de to gangene jeg var i Parken i forbindelse med RL kampene våre der. Jeg sitter uansett alltid på kamp men under gruppespill kampen orka jeg ikke en gang å reise meg når vi putta det ene målet vårt. Folk bør passe seg for de menyene med 2 røde pølser og en øl.Kommentar
-
Dette må da være nord europas mest patetiske supportergjeng? Ynkelig å se på kampen å høre at selv med ledelse var det kun antydninger til stemning i 15 sekunder etter et mål. Kred til KFLs oppmøtte som man hørte hele tiden bortsett fra disse 15 sekundene etter hver FCK scoring.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
For å si det sånn, stemmninga var mental fra KFL side. Stod igjen og sang som faen etter kampen også, helt til vaktene beordra oss ut av stadion. Synginga fortsatte på utsida og spillera ble hylla mens de gikk mellom supporterne til sin buss. Litt småsykt, med tanke på resultatet...Kommentar
-
TIFO:
Flere bilder fra kampen (og danskebåten) kommer senere!
Her er det mye å se fram til ;PKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
har noen flere videoer og bilder så ikke vent med å legg de ut pleaselønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar