Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det er vanskelig å hate lag som er så stusselige som Hødd. Det blir litt som å hate han lille gutten i klassen med tannregulering og store ører, som ikke gjør noe vesen ut av seg.
Blåsarane er en patetisk gjeng, ulsteinvik er ett smakløst sted, og på denna sangen har dem faen meg vært så jævlig respektløse at dem har rappa "Robert Koren er suveren" melodien vår
Jeg har i dag vært i kontakt med flere i styret om saken til ytre og meg. Jeg mener at vi bør fremme på forsiden av kfl.no at vi ifra 01.09.2008 har ett nytt hat lag på lista. HØDD! Dette ble det også tatt styre avgjørelse på i dag!
Jeg har i dag vært i kontakt med flere i styret om saken til ytre og meg. Jeg mener at vi bør fremme på forsiden av kfl.no at vi ifra 01.09.2008 har ett nytt hat lag på lista. HØDD! Dette ble det også tatt styre avgjørelse på i dag!
HATER HØDD!
Saken til Ytre og deg? Det er da en felles greie for alle med respekt for seg selv å hate det jævla møkkalaget.
Kommentar