Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vil sende en takk til Odd som slo den siste spikeren i kista til fittene fra Hødd! God tur nedover rasshøl!
Odd Grenland sikra opprykk til Tippeligaen då dei slo Hødd 4-0 søndag kveld. Hødd som måtte klare seg utan Edinsen (strekk), Rekdal og Sandal (sjuke) hang bra med i 1. omgong og skapte nokre store sjansar, men effektiviteten var ikkje tilstades. Det skulle vise seg at Odd Grenland vart eit nummer for store i denne kampen, og sjølv om Hødd var bra med dei første 45. minutta vart det tyngre utover i 2. omgong. Heimelaget vann fullt fortent og sikra dermed opprykk til Tippeligaen. Ørjan H. Nyland som fikk sjansen frå start i Hødd-målet spelte ein god kamp, og hadde mange gode redningar. Også stopparane Klock og Veris gjorde ein bra figur. Med gårsdagens tap er Hødd definitivt klar for 2. divisjon.
Ah var en stor dag i går. Grunnen til at jeg ikke meldte min glede over hødds nedrykk i går, var at jeg umiddelbart etter matchen stakk ut på byen for å feire at møkkalaget rykka ned
Angret litt da jeg satt i første skoletimen i dag med dundrende hodepine, men hvor ofte får man muligheten til å feire sånne store begivenheter. Tenk nå har vi fått oppleve to vanvittig store øyeblikk på ett år. Vårt eget cupgull og hødds nedrykk. Føler nesten at jeg kan tåle 10 år med nedturer jeg nå
Takk forøvrig til Odd som fullbyrdet det herlige faktum nedrykket var, jeg unner dere den tippeligaplassen.
Takker også andre fanatiske hødd-hatere her på forumet og ellers rundt omkring i landet som vet å sette pris på dette. Vi hødd-hatere må stå sammen, for vi vet at vi kan få mye dritt slengt etter oss til tider, men sammen er vi sterke!
Ettersom dette begrenser seg til å være bare litt moro, har jeg "atypisk" nok bestemt meg for å gå mot strømmen og lage en egen tråd ut av det(jeg vet, det er helt uhørt). Tråd for de som er likegyldige eller mildt sympatiserende ovenfor Hødd kan dermed regnes som startet.
Myklebust og Sundgot kommer jo fra Hødd.. De er ikke akkurat ulsteinvik's stolthet ,men de har nå gitt oss noen gode spillere iallefall
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Kommentar