Genialt hvis hødd hadde rykka opp til tippeliga!!! Tenk dere kampen mot Odd... kampen på tribunen. HØDD!!!!! ODD!!!! HØDD!!!! ODD!!!!
Hater du Hødd?
Collapse
X
-
Noen ganger må man bare innse at man ikke er med i gjengen. Dette begynner å virke desperat."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
-
Hater Hødd i dag - hadde alle unntatt en rett på Golden Goals logoquiz, og det har plaget meg en uke. Selvsagt var det Hødd. Av alle logoer å ikke kjenne igjen: Hødd! East Stirligshire, Rhyl og Jeunesse? No problem. Hødd derimot... Hater Hødd...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
-
Ulsteinsvik til Europa hurra, hurraAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ikke kødd med Hødd! (Har svigers 15 min unna Ulsteinvik. Hei, svigers!)- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Var på Uki arene og så Ull-Kisa - Hødd. Makan til morsomme supportere til Hødd. Satt å små lo av tilropene. Bla til en Ull.Kisa spiller. Du ekje noke god, du ekje noke go. Og til dommeren. Eru sjuk domar, eru sjuk, eru sjuk domar. Noe for KanarifansenKommentar
-
Å dra for å se Ull/Kisa - Hødd som nøytral tilskuer. Det er sjukt, det.Kommentar
-
Sjukt?. absolutt ikke. Men skal inrømme at jeg ikke har store forhåpninger til underholdning. Men har vært på mange kamper når de spilte i 2 div. Og siden det ikke er kamp for Lsk så drar jeg dit. Er fotball interesert, men ikke på tv. Syns det er bedre å se Ull-Kisa en Strømmen eller kamp på tv.Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar