Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Rimelig dødt i pausen. Folk sitter, slapper av, drikker brus, spiser hamburger, prater med venner. Ræva folkens...
Hehe, pause er faen meg pause....
Stemmebånda må få lov til å hvile litt det ene kvarteret, men går vel utifra at det lå en del IRONI i detta utsagnet....
3 poeng på tribunen og bra trøkk jevnt over, særlig i 2 omgang...
Og skal vel si oss fornøyd med ett poeng og dermed likt med Molde og 3 poeng opp til søpla...!
Skuffende oppmøte av oss. Synginga var heller ikke mye å skryte av.
Laget deres speller faen meg best fotball i TL, men dem fortjener faen meg bedre supportere...Får satse på at supporterkulturen rundt klubben deres får et løft når den nye håndballhallen deres åpner neste år for deres skyld...
Ikke bli for ovenpå nå. Ikke skryt så innigranskauen av dere selv og kall dere/oss for norges beste supportere. Vi har fortsatt mye å gå gå. Mye daukjøtt, mange manglende armer i været og generelt mye manglende deltagelse visuelt. Vi har mye å gå på enda, så er bare å stå på.
Men selvfølgelig, vi hadde en god dag i dag. Bare å få en enda bedre dag neste gang.
Opprinnelig skrevet av CFD
Det siste vi skal gjøre nå er å kalle oss Norges beste supportere. Har vært en tung sesong både for LSK og KFL.
vel.... jeg synes det står enorm respekt ut av det KFL gjør i dag og har gjort gjennom sesongen med tanke på all den motgang som har vært i år.
Synger stort sett kontinuerlig gjennom de fleste kamper, i en sesong med nesten bare motgang og nedturer, og alle andre tullete problemer som har vært i årt.
ikke mange andre som kan vise til slikt.
Laget deres speller faen meg best fotball i TL, men dem fortjener faen meg bedre supportere...Får satse på at supporterkulturen rundt klubben deres får et løft når den nye håndballhallen deres åpner neste år for deres skyld...
Du har rett i det. Neste år håper jeg at alle syngende Stabækfans står samlet igjen, har jo hatt lignende konflikter innad sånn som dere i KFL. Vi har vokst utrolig mye siste årene, men mange av gamlegutta sitter nå på hovedtribunen.
Snakk om at SS får tildelt minst 1600 sesongkort øremerka stående syngende supportere.
Du kan si hva du vil om taket vårt, men kommer til å bli et sinnsykt trøkk der inne! Tror ikke dere kommer til å savne "kikkert-svingen".
Du har rett i det. Neste år håper jeg at alle syngende Stabækfans står samlet igjen, har jo hatt lignende konflikter innad sånn som dere i KFL. Vi har vokst utrolig mye siste årene, men mange av gamlegutta sitter nå på hovedtribunen.
Snakk om at SS får tildelt minst 1600 sesongkort øremerka stående syngende supportere.
Du kan si hva du vil om taket vårt, men kommer til å bli et sinnsykt trøkk der inne! Tror ikke dere kommer til å savne "kikkert-svingen".
Kanskje en idè å slippe til si99.
Hadde foretrukket den mentale svingen framfor den nye fancy håndballhallen deres neste år.
Hadde foretrukket den mentale svingen framfor den nye fancy håndballhallen deres neste år.
Håper SI er tilbake neste år, men det er dessverre ikke opp til meg.
Var veldig skeptisk til den nye stadion selv, men etter jeg var på omvisning er jeg mer positiv. Blir en veldig intim stadion, ståplasser, god plass til å henge opp bannere og tribunene har kun èn etasje.
Hehe, nei for all del... ALT er bedre enn Nadderud, og skal uansett bli spennende å gjeste deres nye arena...
Håper SI er tilbake neste år, men det er dessverre ikke opp til meg.
Var veldig skeptisk til den nye stadion selv, men etter jeg var på omvisning er jeg mer positiv. Blir en veldig intim stadion, ståplasser, god plass til å henge opp bannere og tribunene har kun èn etasje.
Selvsagt flott arena. Uten tvil. desverre er det ikke naturgress. Men det får vi leve med, mest sannsynlig blir det mer og mer vanlig med kunstgress på norske arenaer.
Jeg ser på webcamera fra hallen nå, virker ikke som det er så allverdens høyt mellom gresset og taket der. Hvor høyt er det ca?
Skal nå sies at det kom heftig med klaging og en gammel gjevnganger jeg ikke har hørt på lenge: "FÅ NED DET JÆVLA FLAGGET A!!". Ekstra morsomt er det når dem klager på flagging mens spillet er stoppet pga skader osv. Men men, savner fortsatt enda mer flagging og håper vi kan få til en skikkelig "flagge sang".
Og jeg ble stående ved sidena de 3 såkalte surpompene
Enig med at det burde være med flagging. Jeg drev med det litt rundt felt B, og der var det jeg og Ultras som holdt på. Ingen flere, men bra stemning må jeg si. Syntes det var gøy i går
Prøvde å flagge, men fikk bare beskjed om å få ned flagget. ble så irritert at jeg ba personen komme seg til helvete bort på en annen tribune hvis han ikke tålte det. Forresten så var samme person delaktig i hver eneste pipelyd man hørte på stadion den kvelden.. sang kanskje 2 strofer og thats it. Skal det være sånn? Stod forøvrig bak forsangeren på felt b
det er greit med flagging når spillet skjer foran feltet eller på midtbanen. men når spillet foregår nede på andre siden er det umulig å se hva som skjer med flagga oppe.
Kommentar