Kan vi ikke heller bare finne en fast tekst til den da? Vår ålreit mot Viking og FCK, men nå blir det bare patetisk.
Molde - LSK
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
For meg blir det en stavelse for mye i fjerde linje. Tror det vil være lettere å synge "hater Molde-jazz".Kommentar
-
Vi er LSK,
nå skal Molde få
Jævla f****gjeng,
nå skal de få deng,
vi er LSKKommentar
-
Kommentar
-
La meg si det slik, denne "runget" på bussen tilbake fra Stavanger. Det går helt vanvittig bra å ikke bruke full gass. Denne er prøvesunget og godkjent av undertegnede og er det noe jeg kan så er det takt og tone...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Setningen blir jo "for kort" hvis man tar "fugla gir gass" og ikke tar med full... dette må man jo merke når man prøver å synge...Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
hvis du har takt og tone må du jo høre at det ikke går...
uansett om den ble sunget på bussturen, da må det jo ha vært et ekstra ord som var med.... ellers blir ordet "fugla" veldig kort eller "gir" veldig lang...Kommentar
-
-
Moldetur Hvor er du når Lillestrøm i det 78.minutt går opp til 2-1 over Molde på Røkkeløkka? ”I med- og motgang” jaller utover stadion til Molde. Jørn blir helt medisinmann på tromma og flagga viftes som om det er orkanen George som herjer i den gulsvarte jungelen på tribunen. To minutter seinere kommer meldingaUltras Felt C LillestrømKommentar
-
totalt unormalt og sykt å se kamp med LSK uten å høre synging!! Molde ok, dem kan ikke synge likevel , men LSK uten tribuneliv er rart :-)Kommentar
-
Tror Molde hadde misforstått Eurostand. Stakkarene demonstrerte jo hele kampen.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar