Til alle som går rundt med viking hjelmer(morten morten morten:\) og andre finurlige hatter, LA DE LIGGE HJEMME! got dam så flaut
Molde - LSK
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Da jeg så kampen live på TV2 Sport stusset jeg over disse "fete" hattene. Var dette gårsdagens tifo? Ekstra flott når Macho-Morten med sin høyde på 2,20 m.o.h. bruker en hatt med tilsvarende høyde. På Åråsen hadde det hamret med skjellsord, ikke pga utseende på hatten, men fordi han ville skygget for halve banen.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Gårsdagens konfetti:
Flere bilder kommer i galleriet senere.Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Så vidt jeg skjønte var det forbud mot konfetti på Aker Stadion, så den måtte smugles inn. Hvorfor det? Liker de ikke farger, eller er det for dyrt å få folk til å koste sammen søpla?
Det var flere som brukte pausen på å samle opp konfettien på tribunen for å bruke den om igjen når andreomgangen startet. Tydeligvis hadde vaktene fulgt med på det, for plutselig kom ei dame i selvlysende vest, røsket konfettiposen ut av henda til jenta foran meg, og helte den ut på tribunen! Jeg skulle til å spørre hvorfor det, men skjønte at den episoden var delvis svar på det første spørsmålet mitt. Det kan jo ikke være på grunn av søplinga de forbyr konfettien, når de selv søpler til med den. Det må rett og slett være at de ikke liker tifo, at de er mot den moderne supporteren.Kommentar
-
Hørte at det var tv2 som ikke likte det, utsatte sendinger eller kampstart eller hva det var. Var ihvertfall tv2.
Hørte de hadde vært oppi bh'ene til noen av jentene (vaktene altså, for å ta ut konfetti)Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
De har totalforbud mot det på hele stadion, egne supportere får heller ikke lov å bruke det.Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!Kommentar
-
Kommentar
-
De kan ta på sidene men ikke på puppene til, slik disse vaktene gjorde damer som menn.
Stod og fulgte med fra innsiden og så at vaktene tok rett på puppene til folk.
Fikk også høre at den ene vakta hdde dratt ned glidelåsen og dratt frem singlet'n til ei (som forresten ikke hadde noe konfetti på seg).
NFF kan forvente sinnamail fra denne kanten og foventer at flere også melder sitt misnøye over vakter som misbruker makta si og tror vi ikke vet våre rettigheter.
Hva jeg har eller ikke har i BH'n min anser jeg som en privatsak.Kommentar
-
Og dette har de ikke lov til.
De kan ta på sidene men ikke på puppene til, slik disse vaktene gjorde damer som menn.
Stod og fulgte med fra innsiden og så at vaktene tok rett på puppene til folk.
Fikk også høre at den ene vakta hdde dratt ned glidelåsen og dratt frem singlet'n til ei (som forresten ikke hadde noe konfetti på seg).
NFF kan forvente sinnamail fra denne kanten og foventer at flere også melder sitt misnøye over vakter som misbruker makta si og tror vi ikke vet våre rettigheter.
Uenig.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Litt uenig, skal sies at de faktisk slår oss når det kommer til sidelengs hopping for eks. Der hoppet mer eller mindre samtlige uten kanskje 5 av 500? Hos oss hoppa vell 50%, Molde klappet alle høyt, her er det mange som bare klapper.
Men ja, hørte dem ikke og så ikke ett eneste flagg.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Ta kontakt med Molde Fotballklubb. Ta kontakt med Kanarifansen. La ikke bare dette bli en nettsak hvis du er så forbanna..Kommentar
Kommentar