Molde - LSK
Collapse
X
-
-
Og dette har de ikke lov til.
De kan ta på sidene men ikke på puppene til, slik disse vaktene gjorde damer som menn.
Stod og fulgte med fra innsiden og så at vaktene tok rett på puppene til folk.
Fikk også høre at den ene vakta hdde dratt ned glidelåsen og dratt frem singlet'n til ei (som forresten ikke hadde noe konfetti på seg).
NFF kan forvente sinnamail fra denne kanten og foventer at flere også melder sitt misnøye over vakter som misbruker makta si og tror vi ikke vet våre rettigheter.
Hva jeg har eller ikke har i BH'n min anser jeg som en privatsak.Kommentar
-
-
Vi er LSK,
nå skal Molde få,
hater roser og jazz,
fugla gir full gass,
vi er LSK.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Nevnte det selvsagt til vaktene til KFL også, så de er klar over behandlingen vi fikk.
Vet at sinnamailer som regel går rett i trashcan etter en runde på avdelingen så skal nok klare å formulere meg på en måte slik at misnøyen min kommer frem uten å bli usaklig.Kommentar
-
Jeg var egentlig på full gass-siden, men Rønnern brukte bussturen til å vinne meg over ved å demonstrere at det faktisk låt bedre uten full.
Uansett, for i det hele tatt å få brukt melodien, ble kompromisset deng/fittegjeng godtatt av de fleste.Kommentar
-
Poenget mitt er at man aldri vet hvem man klår på.
Hvis jeg hadde blitt forsøkt voldtatt i helga på byen for deretter å bli klådd på av en sikkerhetsvakt på stadion kunne jeg reagert noe voldsomt.
Det er snakk om personlige grenser.Kommentar
-
Bilde av markeringen av Eurostand 2008 på www.startsiden.no Bildet er i fra kampen. Så ikke ut som om stemninga var alverdens akurat daKnutHSolbergKommentar
-
Bilde av markeringen av Eurostand 2008 på www.startsiden.no Bildet er i fra kampen. Så ikke ut som om stemninga var alverdens akurat daKommentar
-
Bilde av markeringen av Eurostand 2008 på www.startsiden.no Bildet er i fra kampen. Så ikke ut som om stemninga var alverdens akurat da
Såklart var det ikke noe stemmning når bildet ble tatt. Det var jo liksom poenget at de ikke skulle synges før etter 15 min.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kjøpe 5 esker IFA i dag, så regner med at det blir 45 ganger 4 på mandag (45 før kamp, 45 min første omgang, 45 min 2 omgang, 45 min etter kamp).
Har vært uten stemme i en uke og venter på dagen den kommer igjen. Og gleder meg til ikke å reise på skolen på tirsdag fordi jeg mista stemmen på nytt.KnutHSolbergKommentar
-
Kommentar
Kommentar