Kjør i vei.
LSK-Brann
Collapse
X
-
Stemningstråd LSK-Brann
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Stikkord: Ingen -
Klarer vi like godt som brann på Åråsen ifjor så blir jeg imponert. Selvom vi tapte så var det meget bra liv på tribunen og sangene gikk omtrent i ett.
Bussen fra Bergen har blitt avlyst slik som jeg har forstått det så det blir nok ikke så mange tilreisende, men Brann fyller nok diadora pga Bergensere bosatt i Oslo.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over -
Klarer vi like godt som brann på Åråsen ifjor så blir jeg imponert. Selvom vi tapte så var det meget bra liv på tribunen og sangene gikk omtrent i ett.
Bussen fra Bergen har blitt avlyst slik som jeg har forstått det så det blir nok ikke så mange tilreisende, men Brann fyller nok diadora pga Bergensere bosatt i Oslo.Kommentar
-
La meg presisere: Nå mente jeg ikke hele Diadora ,men heller de 5% som de har krav på og muligens litt mer.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
5 % av seksjonen med pipende bergensere er nok i massevis.
Dem synger ikke bra, men dem er faen så god på piping på eget lag, endelig er bergenserne best på noe :-)Kommentar
-
Satser på over 10.000 på tribunen imorra og et sinnsykt trøkk fra oss!!
Har trua, er som Bjørkøy sa; Lillestrøm på Åråsen kan fort bli tøffere enn å ta imot Deportivo hjemme på Brann Stadion...
La oss lage et helvetes liv og gjøre Åråsen til et FORT imorra!FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Regner med syk flagging hele kampen, massiv hopping og ryggdans på alle mann, alle klapper høyt og synger for full hals.
Neida fra spøk til alvor, håper alle trøkker til alt de kan i morra og gir alt sånn at vi kan prøve å hjelpe gutta med å komme over søppla på tabellenUFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Regner med syk flagging hele kampen, massiv hopping og ryggdans på alle mann, alle klapper høyt og synger for full hals.
Neida fra spøk til alvor, håper alle trøkker til alt de kan i morra og gir alt sånn at vi kan prøve å hjelpe gutta med å komme over søppla på tabellen
Viktig at vi holder humøret oppe dersom vi skulle havne bakpå i denne kampen. Tro kan flytte fjell!
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Gleder meg alltid noe vannvittig til disse kampene mot Brann. Det finnes knappt noe deiligere ( i fotballens verden...) enn å jekke ned brautende og skarrende garnbøtere som tror dem har verdensherredømme. Lite slår en taus bergenser. La oss vise dem veien i kveld,- på banen og tribunen.Kommentar
-
stemninga hørtes magisk ut på tv, var det like bra som det hørtes ut på tv?Kommentar
-
"I med og motgang" synges for MYE idag spør du meg, greit nok at den kan skape trøkk men døde for ofte ut når den blei for hyppig starta...
Ellers nokså bra stemning, morro når hele feltet "klikka" før de mange cornerne i 2.omgangFUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Som sofakanaris i kveld, føler jeg at jeg fikk en veldig god oversikt over feltets styrker og svakheter.
Vokalt: Veldig bra. Noen sanger går litt lenge, vi har såpass mange sanger at vi kan variere. Meget bra trøkk, ekstremt bra når man får med større deler av stadion.
Visuelt: Veldig dårlig. Ble faktisk utrolig overrasket over hvordan feltet så ut på en del hoppesanger. Rundt forsangerfeltene er det meget bra, men resten av feltet er rett og slett håpløst dårlig til å hoppe. Klapping over hodet fungerte brukbart, men fortsatt store deler som ikke er med. På Ascoli tidlig i matchen(som var veldig bra på lyd), så jeg 2 flagg på hele feltet, et hos kosefeltet og et på øvre felt C. Vi har rett og slett en ekstremt lang vei å gå når det gjelder hopping og flagging.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Bra på tribunen..
Her er jeg uenig i noen innlegg.. jeg var på tribunemøte å fikk med meg hva som skulle skje..
Første omgang idag var det dritbra liv.. mange begynnte å synge 4-5 min ut i kampen og det var trygt sagt liv.
mange døde ut etter målet til skarrepakket, men det kom seg fort igjen etter utligninga.. tror også forsangerene var litt stolte av kanarifansen idag.
Er veldig stolt av alle på RB og strømmen idag som reiste seg på de siste sjansene.. det var stort å se så mange kanarifans reise seg, noe vi ikke har sett så mye til før unntatt mål..
Syntes dette var en hel og bra dag.. men desverre uavgjort noe som ikke var fortjent i hele tatt..Kommentar
-
Lite hopping (stort sett bare gutta nede på felt b som hoppa samt noen oppe på felt a), lite flagging, og mye død-perioder.
Mot slutten tar synginga seg opp i takt med at LSK presser på for mål 1 og 2, (ja jeg vet det bare ble ett, men dere skjønner...) og stemninga økte på hele stadion.
Så til dere som mener at som enga-supporter er jeg like pålitelig som TV2's mikrofoner; Vi satt på felt N idag rett over KFL. Virker som alt for mange som står på sangfelt rundt om i landet her mener det er god stemning uansett. Høres vel kanskje sånn ut når man står på fremste delen av ett sangfelt og har en del syngende bak seg...Last edited by Hoho; 22.09.2008, 21:52.Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...
JA, det er det
*Hoho er en skapfugl*Kommentar
-
Det merkeligste var at dere faktisk flagga mer i pausen enn under kampen. Rett etter målet så feltet utrolig bra ut, med mye flagg og mye liv. Men så dør det visuelle ut igjen. Men folk får jo kjeft for å flagge mens det er ting som skjer på banen, så det vil vel alltid være ett lite problem å bruke flagg under kamp.Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...
JA, det er det
*Hoho er en skapfugl*Kommentar
-
Er tragisk hvor dårlig visuelt det er. Håper det snart blir tatt tak ifra sangruppa/tribunegruppa istedenfor å bare prate om det samme hver gang.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Irriterte meg litt over sangvalgene mot slutten av kampen. LSK kjempet om livsviktige poeng de siste 10 minuttene og da synes jeg man burde synge noe annet enn "Vi er Kanarifansen...", "Vi kan noe som ikke der kan..." og "Er det alltid så stille over der?".
Ellers var villmannsskrikingen ved egne dødballer foran feltet et høydepunkt.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
Kommentar