Lillestrøm SK - Fredrikstad FK
Collapse
X
-
-
Hva med "Evig og for alltid" som RBK var ute med før oss, akkurat som vi var ute med Fort Åråsen før Plankehaugen? Uansett er det ikke noe verre å ta melodier fra norske klubber enn å ta både melodier og tekster fra svenske klubber...Kommentar
-
Samtidig nevner du Evig og for alltid, en sang, ja ok..... men plagiathaugen har faen meg hele sangarkivet vårt kopiert! dette er ikke sammenlignbart.Kommentar
-
Ditto om lesing. Palgiat kan være så mangt. Jeg reagerer mest på at de ikke ser ut til å ha noe eget bidrag - kreativitet og evne til å markere egenart ser ut til å være fraværende. Da blir "planking" av andres sanger og kopi av (spesielt KFL's) tribunekultur spesielt skjemmende. Hadde de hatt et felt C ville de også hatt "Brigade RødHvit Felt C". Venter bare på at noen pent kledde i hjørnet skal vifte med skoene. Ellers er jo pippi-sangen og en del av det andre repertoaret tatt fra andre klubber. Det eneste særegne er "heia-heia-Frrrræædriksta-ad", den får de da også beholde i fred. Plankehaugen kunne prøvd seg på noen orginale sanger og noen orginale tifoer, kanskje også satt noen ord på papiret om hvordan de ønsker å fremstå ut over at de skal overgå alle.Kommentar
-
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
reka: Vi er jo helt på linje i det synet. Plankehaugen er fullstendig uoriginale og helt uten identitet. Det har jeg jo bemerket i begge innleggene mine.
MEN: Det er rett og slett feil at de har tatt mange sanger fra oss. Oksemøkk. All annen kritikk mot PH er jeg 100 % enig i.Kommentar
-
klart det er verre å ta fra Norske klubber! blir litt småteit å si at det er det samme om man tar fra innad i Norge eller utenfor landegrensen, for det er ikke det samme.
Samtidig nevner du Evig og for alltid, en sang, ja ok..... men plagiathaugen har faen meg hele sangarkivet vårt kopiert! dette er ikke sammenlignbart.Kommentar
-
Det kan jeg garantere deg at de ikke var. Da vi lanserte denne melodien dreiv trøndera fortsatt med diskusjoner på hva slags tekst de skulle ha.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Dårlig synging i dag. Ikke noe mere å si. Visuelt sett fryktelig dårlig.
Vet ikke om jeg gruer eller gleder meg til enga kampen.Kommentar
-
Etter Fredrikstad away ble standarden satt, casual/tromme/buss/tifo/forsanger-Tony må eie rollen fremover, så hva venter dere på?
PetterKommentar
-
Regner med at dette ordner seg iløpet av vinteren. Alle vil ha best mulig stemning og da er det liten tvil om at Tony er den beste til å styre showet.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Gjorde den store synd å sitte idag (dog med en unnskyldning), og fikk jo et annet bilde av oss enn jeg pleier å få.
Feltet så veldig fullt ut fra andre siden av banen, var det virkelig det? For volumet svarte ikke helt til forventningene ikveld gitt..
En annen ting: skal vi snart prøve å gjøre noe DRASTISK med prisene på supporterutstyr? Det holder rett og slett ikke med så lite gult som vi viser idag!
Sist, men ikke minst; alle de randoms som står på feltet, men som ikke engang klapper og/eller synger på de mest kjente hymnene, hva i all verden gjør dere der?!?Kommentar
Kommentar