Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Mandag 20.oktober er det bare å brette opp armene, dra igjen smekken å synge som faen for Sportsklubben.
Noen mener vi er Norges beste i motgang, ikke faen om vi har vært så gode som noen skal ha det til! Nå er sjansen til å virkelig vise oss frem.La oss gjøre det!
La oss vise Norge hvordan tribuneliv skal være!
Alle her inne på forumet må ta ett personlig ansvar for å få med flest mulig rundt seg med på synging,hopping,klapping,flagging osv.
Viktig som faen at vi blir mye bedre visuelt, det vil bli tifo og det vil bli lagt ut en hel haug med flagg og 2-stangs BRUK DEM!!!!!!
Nå skal vi faen meg ha revansje fra sist søpple kamp. Denne kampen er vår på tribunen!
Er det bare jeg som vil ha massiv "konfetti" (det det heter?) mot VIF? Jeg syns det ser helt sykt bra ut, men jeg vet dessverre lite om hvor vanskelig dette er å få til rent organiseringsmessig?
Er det bare jeg som vil ha massiv "konfetti" (det det heter?) mot VIF? Jeg syns det ser helt sykt bra ut, men jeg vet dessverre lite om hvor vanskelig dette er å få til rent organiseringsmessig?
Det er ikke "lov" med konfetti, så noe massivt konfettiregn får vi nok ikke til der gitt.
Mulig det er bare meg, men jeg føler at det begynner å bli nok konfetti for i år. Har vel kjørt det i rimelig mange matcher i år. Greit at det ser pent ut, men hvis vi bruker det gang etter gang etter gang, vil det jo bli en lite imponerende tifo etterhvert.
Mulig det er bare meg, men jeg føler at det begynner å bli nok konfetti for i år. Har vel kjørt det i rimelig mange matcher i år. Greit at det ser pent ut, men hvis vi bruker det gang etter gang etter gang, vil det jo bli en lite imponerende tifo etterhvert.
Konfettien på Alfheim var jo helt overveldende:-)
konfetti er kult, men kan vel kanskje bli litt oppbrukt.
Blir det Tifo da? Var vel være eller ikke være for det på innsamlinga på søndag?
Glemmer ikke 2005, da vi sang ut apene SÅÅÅÅÅ jævlig. Det aller morsomste var på vei hjem, da jeg gikk bak en viffer og sønnen hans på 7-8 år. Sønnen nynnet på "Forza fugla". Holdt på å le meg ihjel....
Synd den sangen er så utsunget. Laget kjempetrøkk når de spilte den jævla kjerkemelodien sin før kampstart. Vi har vel ikke noen sang nå som kan trøkke på samme måten??? Eller går det rett og slett an kjøre den for akkurat den anledningen? Tror det er viktig å virkelig sette standarden tidlig, og syns det tidspunktet er viktigst....
Uansett så håper jeg på et revansjesugent og tent KFL til denne matchen.
Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!
latterlig er det vel ikke, når det ble sagt at hvis vi ikke ga nok var det ikke penger til det.
Forrige kamp var 3 uker før Vålerenga matchen. Tror du virkelig at det stod på om dem fikk inn nok penger den dagen? Skulle dem isåfall vente til dem hadde fått telt opp penga, så skulle dem bestilt stoff, kjøpt inn maling, og booket haller? Går ann å tenke LITT selv.
Håper virkelig vi ikke synger seven nation army. Jeg vil ha en syk trøkke sang etter ett mål. Føler seven nation army demper stemningen ett hakk etter ett mål desverre. Samme med gode gammle shalaalala shalala åååååååå lillestrøm sk.
Jeg ønsker meg: For vi holder med Lillestrøm eller i med og motgang.
Kommentar