Vålerengen IF - Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MoBee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 958

    Nå skal det synges så hele jævla klanen får (ennå mer) innovertiss!!!

    Kommentar

    • Fuglegutt
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2008
      • 863

      Når vi først er inne på å diskutere vaktene på ullevåll, skal det nevnes at da vi var på kampen mot lyn ,hadde vi ikke flere småpenger enn at vi fikk betalt pakeringsautomaten , slik at det skulle holde til pause, vi kunne jo ikke veksle noe annet stad enn inne på stadioen... Vel vel... Pausen kom jeg skulle ut for å betale den siste timen, med fikk faen ikke lov til å gå ut igjen, selv om jeg forklarte problemet, så jeg gikk tilbake til plassen min og sendte bruttern for å forsøke, med den gode unnskyldningen at han skulle hente livsviktige medisiner i bilen.. Men neida, vaktene slapp oss ikke ut, forklarte bare at om det var så viktig så kunne han tatt med seg disse inn i første omgang...

      Herregud er det mulig ?? Kan de virkelig nekte folk dette??

      Enden på visa ble 700 spenn i parkeringsbot, vakta hadde nettop skrevet den og lagt den i ruta da vi kom , jeg tok bota og rev den i to, slik at det klikka for vakta, hvorpå han fikk tak i nærmeste politibil , de påla meg å betale denne , men jeg nektet og forklarte problemet jeg hadde hatt med å komme meg ut osv.. Etter masse om og men kommer per mathisen bort , betaler bota og takker for støtten....:d
      På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

      Kommentar

      • keepern
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 281

        Ræva!

        Bare å gå i seg selv nå folkens... Et ord beskriver vår innsats ikveld: RÆVA!

        God natt.


        Kommentar

        • Macho-Morten
          Ikke KFL-styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2687

          Horribelt. Vi var på nivå med spillerne i dag.

          Kommentar

          • gutt94
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2007
            • 3272

            - Vi sang jævlig dårlig i dag. Hjalp ikke så mye når ochen ikke kan løpe og alle klager skriker og ingenting fungerer.

            + Vi klarte og holde 2 delte sanger ganske lenge med trøkk.
            KnutHSolberg

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
              Horribelt. Vi var på nivå med spillerne i dag.
              Faen ikke lett og stå og skrike når spilllerne presterer som dem gjør...men jeg er ikke flau over våres innsats når jeg ser på innsatsen til klanen som tross alt heier på et lag som vinner..Hva har sjedd med dem ,dem synger jo nesten aldrig..

              Kommentar

              • Fugla for alltid
                Medlem
                Bøffel
                • Feb 2005
                • 37

                1. omgang var jevnt greit. En del høyere under taket enn det vi er vant med fra Åråsen som gjør at det VAR litt bedre enn man tror. Men det er tungt å synge i motvind og med det spilles som leveres på banen. klanen hadde følgelig medvind og bedre aukustikk tett under taket, men dette var uansett for dårlig innsats, men det er et faktum at det å synge når så mye står på spill og så mye går imot ikke er lett med de nervene man har. Ikke lett. I medgang går nesten alt av seg selv, og fortsetter dette spillet innrømmer jeg glatt at det er krevende å synge og gi ha 100% sangfokus med dette spillet, rett og slett fordi matchene betyr så utrolig mye framover nå.

                Kommentar

                • vEgz
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Aug 2006
                  • 130

                  Kankke fatte hvorfor noen tar turen til Ullevål og IKKE synger mot enga. Da snakker jeg altså om oss "ungdomma" eller voksne som ikke har dratt med unger/koner etc. Det syns jeg blir no annet, men det er faen ikke no unnskyldning for de som kommer aleine / med kompiser eller med venninner. Makan til holdninger som er ute og går:evil:

                  Kommentar

                  • Brødm!nk
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Oct 2008
                    • 3

                    "vår cupfinale" sa de før match.

                    Det så det ut som og. Nervøse og tafatte.

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      Pinelig av oss! Faen eller!!!

                      Kommentar

                      • Macho-Morten
                        Ikke KFL-styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2687

                        Opprinnelig skrevet av vEgz
                        Kankke fatte hvorfor noen tar turen til Ullevål og IKKE synger mot enga.
                        Helt håpløst. Foran/rundt meg dukka det opp en kompisgjeng like før kampstart på tre temmelig robuste fyrer - i det hele tatt vandrende supporterklisjeer som jo bare MÅ være syngende. Men neida. Disse sto stort sett og så sure ut med arma i kryss hele kampen, også på 0-0 og etter målet vårt. Prøvde gjentatte ganger å dra dem med både på synging og hopping, men de ble maks med i et halvt minutt av gangen for så å gi seg da jeg slutta å se på dem/slapp taket i dem. Hva faen gjør sånne folk på ståtribunen? Tipper jeg ikke var alene om å oppleve dette i kveld. Helvete!

                        Heldigvis var Klanen også ræva, så vi ble ikke så pissa på som en skulle tro.

                        Kommentar

                        • Raskolnikov
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1453

                          Kan noen forklare meg hva som var så morsomt med å synge "Rykker ned med enga"? Idiotisk å bidra til å gi våre spillere enda mindre selvtillit enn de allerede har.

                          Vil si stemningen var omtrent som forventet i forhold til hva som ble prestert på banen. Vi er dessverre avhengig av at laget vårt presterer for å prestere selv. Heldigvis for oss var også apeberget ræva.
                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                          Kommentar

                          • Trondeo
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3062

                            Kred for NICE tifo.

                            Kommentar

                            • Macho-Morten
                              Ikke KFL-styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2687

                              Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                              Kan noen forklare meg hva som var så morsomt med å synge "Rykker ned med enga"? Idiotisk å bidra til å gi våre spillere enda mindre selvtillit enn de allerede har.
                              Godt poeng, og det minner meg på noe jeg glemte å nevne i sted: Hvem er det som starter hatsanger ("hater, hater, hater Vål'enga") når vi blir pissa på av gjeldende lag? Hva er vitsen? Snerr!

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                Opprinnelig skrevet av Trondeo
                                Kred for NICE tifo.
                                når kommer det bilder.

                                Kommentar

                                • Martini
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2007
                                  • 294

                                  Fra mitt ståsted rett bak mål ved Myklebusten var 1.omgangen grei, mens i andre omgang gikk alt til helvete...Et STORT felt mot Postbanken som ikke bidrar i hele tatt omtrent,selvom det er jævla tungt å prestere når vi blir pissa på av den helvettes møkkaklubben så er vi der for å vise mentalitet å synge av full hals!!!

                                  TIFO`en var genial i utgangspunktet,men hørte at ikke alt gikk som det skal, at noen av bokstavene revna/datt ned?(ikke lett å se for meg som sto midt under)

                                  Hodeløst av søpla spillerne å marsjere bort mot miniklanen spør du meg, det er å provosere unødvendig...Da ber man om bråk, selvom jeg på ingen måte forsvarer at gjenstander blir kasta inn på banen...
                                  FUGLA TIL VI DØR!

                                  Kommentar

                                  • vEgz
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Aug 2006
                                    • 130

                                    De scenene der bad dem om, når dem er så dumme og går dit.

                                    Virket som rå tifo, gleder meg til bilder! Selv om kanskje ikke alt gikk som planlagt forstår jeg..

                                    Videre, "rykker ned med enga" sangen var jo nice....

                                    Kommentar

                                    • ach
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Sep 2008
                                      • 229

                                      Den mentale styken supportergruppa hadde idag, viste vi vel med hvor få som møtte opp i en av årets viktigste matcher.
                                      Lenge leve Fedrelandets LSK..!

                                      Wehrman= den blødende..

                                      Kommentar

                                      • André
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2006
                                        • 419

                                        Må si jeg syns forsangera var RÆVA! det er alt jeg har og si. er jævelig skuffa over at vi ikke klarte og prestere en dritt på tribunen. men tapet mot enga tar jeg jævelig tungt. nå fortjener vi å rykke ned etter en jævelig ræva sessong!
                                        Your life
                                        A game
                                        turn it up, turn it up!

                                        Kommentar

                                        • ach
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Sep 2008
                                          • 229

                                          Opprinnelig skrevet av André
                                          Må si jeg syns forsangera var RÆVA! det er alt jeg har og si. er jævelig skuffa over at vi ikke klarte og prestere en dritt på tribunen. men tapet mot enga tar jeg jævelig tungt. nå fortjener vi å rykke ned etter en jævelig ræva sessong!

                                          Lillestrøm som lag kan vel fortjene å rykke ned, selv om det hadde blitt mitt dypeste sår.. Men det er ingen av vi supportere som har grunn til å være misfornøyde med hva vi har gjort i år. Vi har stått på.. Vil si at dette året har samlet oss som supportere. Vi har vist vår stor styrke i motgang. Ingen tvil om det.
                                          Lenge leve Fedrelandets LSK..!

                                          Wehrman= den blødende..

                                          Kommentar

                                          Working...