Vålerengen IF - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
-
De få som var forsangere gjorde faktisk en jævlig bra jobb. Det var verre med de tusen som ikke sang og ikke bidro på noen måte! Synes faktisk synd på forsangera og den umulige tunge jobben de hadde med alt det sidrompa døkjøttet som faktisk befant seg på VG Nedre i dag.
Jævlig tåpelig sagt, André!
For øvrig gleder jeg meg til å se bilder av TIFO'en! TIFO-gruppa skal ha all verdens cred.!!!!
Takk for meg for i kveld...-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Der hvor jeg stod var det utrolig stille i dag, og det virket som om forsanngerne heller ville stå nærmere midten der det var LITT bedre liv. og at de ga faen i de som ikke sang rundt meg og noen få andre syngende supportere.
Karakter til Kanari Fansen= STRYK, minusstian;);)Kommentar
-
kanskje de ikke var så RÆVA som jeg sa. men de hadde ihvertfall en dårlig dag på jobben. er jævelig forbanna nå så mye som detter ut av meg. men syns ikke de var bra. hadde det vært litt mer trøkk i de ville vi kanskje fått lagd noe bedre liv. men hele kfl genrelt i dag var ræva.Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
Hvis kfl hadde brydd seg mer om og lage bra stemning enn at fosangera må være kfl medlemmer vettu så kunne det kanskje blitt bra i dag, hvis det skal fortsette sånn kommer vi ingen vei.Kommentar
-
Verre er det at det fortsatt, et halvt år etter tumultene, fortsatt er bitching og knurring fra dere fordi dere ikke får vilja deres. Voks opp.Kommentar
-
Syns overhodet ikke vi skal legge ALL skylda på forsangerne idag, greit nok at det til tider var litt kaotisk og etter min mening lite/like sanger med trøkk i under første omgang spesielt, men det er hver og en av oss som står på betongen bak våre 11 som faktisk velger om vi skal trøkke til som faen og faktisk bidra eller ikke....
Selvom det var så inni helvettes tøft å stå der når 3-1 smalt inn bak Otto...FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Kveldens tåpeligste innlegg? Ser virkelig ikke problemet i at nøkkelpersoner på KFLs tribunearrangementer skal være medlemmer av KFL. Og hva er det egentlig Tony har bevist som automatisk gjør ham til frelseren av tribunelivet vårt? Greit, jeg hører han gjorde manns jobb i Fredrikstad, men vi har da for faen hatt bra kamper under ledelse av både Ronnie og Per Arne også.
Verre er det at det fortsatt, et halvt år etter tumultene, fortsatt er bitching og knurring fra dere fordi dere ikke får vilja deres. Voks opp.
Det som er helt sikkert er at Ronnie har verdens største møkkajobb når 90% stort sett holder kjeft når han starter noe. Ikke lett å være forsanger idag.Kommentar
-
En annen ting er trommas plassering, jeg synes det var vanskelig å høre takta i dag. Noe som gjorde at vi ofte kom i utakt. Hvorfor var tromma plassert nederst?Kommentar
-
Ikke tåpelig i det hele tatt. Fyren har UFC i signaturen sin, og det er hovedsakelig medlemmer av UFC og MB som skriker om at Tony må være forsanger og har blitt så urettferdig behandla.
Ellers er jeg enig i resten av det du skriver i begge innleggene.
Edit: Ser at Bransjehora, som jeg refererer til i denne posten, har fjerna signaturen sin siden det forrige innlegget mitt. Men han er/var tydelig affiliert med UFC, så poenget mitt er gyldig.Kommentar
-
Ikke tåpelig i det hele tatt. Fyren har UFC i signaturen sin, og det er hovedsakelig medlemmer av UFC og MB som skriker om at Tony må være forsanger og har blitt så urettferdig behandla.
Ellers er jeg enig i resten av det du skriver i begge innleggene.
Edit: Ser at Bransjehora, som jeg refererer til i denne posten, har fjerna signaturen sin siden det forrige innlegget mitt. Men han er/var tydelig affiliert med UFC, så poenget mitt er gyldig.!!Gunners!!
Kommentar
-
kan være noe med at det kom noen fra enga å ramponerte tromma i pausen. Tromma var ødelagt i 2.omgang faktisk!Daukjøtt Felt CKommentar
-
Ramponerte tromma?
Det høres villt ut at noen fra enga kom opp på tribunen i pausen, ødelegger tromma, uten at noen på tribunen reagerer?
Jeg stod rett bak målet og fikk ikke med meg detta i det hele tatt. Nå fikk jeg ikke en gang med meg at tromma var ødelagt utover i 2. omgangen heller, så jeg har vel ikke så mye jeg skulle ha sagt....Team Wenche MyhreKommentar
-
Hvordan kan VIF-supportere komme seg inn på bortefeltet uten at noen legger merke til det?
Det sier vel litt om vaktholdet, det er jo heller ikke første gang. Skjedde ikke noe lignende med at 8 VIF-supportere tok seg inn på bortefeltet i kampen mot Lyn også?Team Wenche MyhreKommentar
-
please, ikke gjør denne tråden også til en UFC versus KFL-tråd, dritt lei det tjasetKommentar
-
Kommentar