Vålerengen IF - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
Og det var ingen som stoppa disse platahorene og sørget for å få personalia på dem?Kommentar
-
Kommentar
-
Først ødlegger de tromma vår,så slår de oss,nekter og la oss gå før de så kaster stein på bussene våre. Hygglig gjeng denne "klanen".Kommentar
-
Etter FFK kampen var han jo nesten sett på som en gud som forsanger og alle ville ha han der så at det er bare "ultras" gutta som vil det blir litt feil å si synes det. Let gjennom så ser du detUFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Sånn jeg ser det så blir denne diskusjonen helt feil. Jeg tror at uansett om Tony eller Rønneren hadde kjørt showet i Fredrikstad ville det være syk syk stemning uansett. All ære til Tony som gjorde en kjempe jobb der, men når folk vil være ”sykopater” så er det samme faen om det er Rønnern, Tony, Gulost eller hvem faen som står der.
For eksempel mot Lyn så var Tony forsanger, det var ingen god stemning den kampen heller. Det betyr ikke at Tony gjorde en dårlig jobb eller at Rønnern kunne gjort det noe bedre, men det er faktisk vi på tribunen som suger. Så uansett hvem som er forsanger så er det vi på tribunen som må gjøre vårt for å synge som faen å få med oss flest mulig folk. Funker ikke å legge all skyld på forsangeren.
Stemningen var litt under pari med tanke på resultatet og hvordan gutta på banen spiller og ikke minst hvor mange vi var.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Stemninga igår var dårlig.
Men vi fikk til brukbart trøkk på Lillestrøm er de beste/heia heia heia kanaris.
Dessverre møter det opp for mange folk som ikke synger, og det blir for spedt med megafonene.
Det eneste som vil hjelpe på et så bredt felt er et PA anlegg.
Derfor foreslår jeg for KFL styret at dem sjekker priser på et ålreit PA anlegg som man kan bruke på Åråsen og Ullevål. Da får man ut informasjon til alle og alle hører forsangeren som alle skal følge.
Ronnie gjorde en fin innsats igår, men når folk ikke synger er det håpløst å stå som forsanger. Skulle ønske vi kunne synge etter 3-1 til enga, men dessverre gjorde vi ikke det.
Klanen var ikke noe bedre igår før 3-1. Det hadde vært motsatt hvis vi hadde leda 3-1Kommentar
-
Jeg har allerede nå ordnet slik at fire av mine venner som aldri er på Åråsen, men som er LSK-supportere, sitter klare til å støtte laget søndag kveld klokka 18:00. Andre som tar utfordringen?Kommentar
-
Det jeg så var at en del vakter kom løpenes bortover mot bussene og siden jeg sto helt fremst hørte at de ga beskjed til alle de ansvarlige tur folkene at de måtte kjøre en omvei fordi de hadde fått beskjed fra en eller flere busser (fikk ikke helt med meg det) om at de hadde fått stein kastet på seg når de kjørte under bruer vekk fra Ullevaal.
Derfor ble det en helvettes rundtur i Oslo med politibiler som stoppet trafikken i alle rundkjøringer så alle bussene skulle komme seg frem.Kommentar
-
Ja, jeg fikk beskjed av KFL vakt nr. 1 at vi måtte kjøre omvei grunne tat dem frykta stenkasting.
SÅ rett etterpå kommer KFL vakt nr. 2 og sier at vi kjører vanlig vei men politi kjører foran og sjekker alle bruene.
Det endte opp med full stopp ved første bru, men vi var så langt bak så så ikke hva som skjedde.Kommentar
-
Da veit ikke jeg om det var pga fare for steinkasting eller om det faktisk hendte. Slik jeg forsto hadde det blitt kastet stein men vi må nesten høre fra noen som faktisk satt på bussen hvis vi skal ha ett garantert svar.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Det har jeg heller ikke sagt. Derimot er de fleste som maser om dette medlemmer av UL. Det er uansett ikke verdt å diskutere. Det jeg reagerer på er hvorfor så mange tror at det skal ha så mye å si om Tony eller f.eks. Ronnie er forsanger, noe jeg fortsatt ikke har fått noe tydelig svar på.
Ellers lener jeg meg fullt og helt på Skinkes svar tidligere i tråden.Kommentar
-
Kveldens tåpeligste innlegg? Ser virkelig ikke problemet i at nøkkelpersoner på KFLs tribunearrangementer skal være medlemmer av KFL. Og hva er det egentlig Tony har bevist som automatisk gjør ham til frelseren av tribunelivet vårt? Greit, jeg hører han gjorde manns jobb i Fredrikstad, men vi har da for faen hatt bra kamper under ledelse av både Ronnie og Per Arne også.
Verre er det at det fortsatt, et halvt år etter tumultene, fortsatt er bitching og knurring fra dere fordi dere ikke får vilja deres. Voks opp.
Vi stinka igår. Hadde ikke hjulpet med Tony som hovedforsanger heller. Dog litt underlige sangvalg Ronnie til tider.
Jeg er enig med vestfolk. Ronnie må ha hatt verdens værste møkka jobb igår.Kommentar
-
Jeg synes Ronnie gjør en kjempejobb jeg, problemet er at ingen hjelper han. Han andre forsangeren som sto foran, ja hva skal jeg si. Han var ingen forsanger.
Synes det er skummelt og se hvor mye engasjementet har gått nedover siden 2005/2006 hvor vi virkelig overkjørte Enga på tribunen. Nei, dette var dårlige greier. Nå må alle sette inn full mobilisering mot trøndera.
Lidenskapen, stolheten over klubben og hatet mot de ekle trøndera må frem.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisDet var tidenes dummeste tifo - bare flaut og latterlig!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
Kommentar