Opprinnelig skrevet av ÅsenKanaris
Vålerengen IF - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av PaddisDet var tidenes dummeste tifo - bare flaut og latterlig!
Har du lyst til å utdype?
Skal fortelle deg hva som er flaut jeg:
Vålerengas banner" Hovedarrangement utgår grunnet cupfinale".
Sannheten er at OHn deres ble ødelagt pga vinden når de testet den før kampen.
Så jeg mener det var modig av oss å i det hele tatt forsøke når vi hadde 3 OHr og vi ikke var i nærheten av å fylle opp nedre en gang.
Kritikk av tifoen tar vi gjerne imot, men å si den var flau uten å begrunne ser jeg ikke på som konstruktiv kritikk.Kommentar
-
Vitner jo om store mindreverighetskomplekser at vi liksom skulle stå igjen for å se på at dem hyller laget sitt. AMATØRER!Kommentar
-
Du tråkker på mange tær med denne kommentaren?
Så jeg mener det var modig av oss å i det hele tatt forsøke når vi hadde 3 OHr og vi ikke var i nærheten av å fylle opp nedre en gang.
Kritikk av tifoen tar vi gjerne imot, men å si den var flau uten å begrunne ser jeg ikke på som konstruktiv kritikk.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Du tråkker på mange tær med denne kommentaren?
Kritikk av tifoen tar vi gjerne imot, men å si den var flau uten å begrunne ser jeg ikke på som konstruktiv kritikk.Kommentar
-
Da misforstod jeg... Beklager. Har ikke hørt noe om den judas tifoen så den skal jeg ikke uttale meg om. Men utifra bildet jeg så, så er det UL som står for den... Kanskje de burde ta kritikk??? Ikke vet jeg***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kjempeinnsats av tifogruppa denne gangen, kreativt og godt gjennomført under vanskelige forhold. Håper det kommer noen videoklipp fra det.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Det var 4 bannere rettet mot Judas ja. Enig i at dem ikke var pene (ble laget natt til Søndag i "storm") men budskapet kom frem hvertfall.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Om det var verdt å dele med klanen er det vel verdt å dele med oss?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Bilder TIFO:
Fett at noe nytt utføres fra lillestrøms kanter også. Dynamikk og bevegelse gjør så mye mer ut av det. Meget pent, FT.Kommentar
-
-
Jeg bøyer meg i støvet for tifo-gruppa. Tifoen var veldig stor og mektig, samtidig som den var nytenkende og hadde høy vanskelighetsgrad. Utførelsen var også svært bra med tanke på de vanskelige vindforholdene.
Jævlig bra!Kommentar
-
Er dette tidenes Fuglatifo mon tro?
Utførelse og forhold tatt i betrakning, så mener i alle fall jeg, definitivt at det er det.Kommentar
-
Dette kunne vært unngått hadde KFL fått gå når det var slutt. Helt på tryne å praktisere at vi skulle stå igjen 15 minutter, for da selvfølgelig å slippe ut ca likt med alle vålenga bønder som stod igjen for å hylle laget. Katastrofal sikkerhetsmessig brist. Men at enga mennesker skylder IQ er jo ikke akkurat breaking news.
Vitner jo om store mindreverighetskomplekser at vi liksom skulle stå igjen for å se på at dem hyller laget sitt. AMATØRER!
Frode Thai - sikkerhetssjef i KFL - fortalte at på sikkerhetsmøtet før kampen ble det bestemt, som vanlig, at supporterne til laget som vant skulle stå igjen 15 minutter. I løpet av kampen revurderte politiet, og gjorde om beslutningen, så det ble vi som måtte stå igjen.Kommentar
-
Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
fra pressetribunen (midt på langsiden) opplevdes faktisk klanen og kanarifansen som likeverdig fram til 1-0. Etter det datt lufta ut, og etter pause var det lite å høre fra vg-tribunen. Synd. Det er i motgang at laget trenger støtte. Det er faktisk nå engasjementet bør heves, og åråsen fylles på søndag.
Jeg har allerede nå ordnet slik at fire av mine venner som aldri er på åråsen, men som er lsk-supportere, sitter klare til å støtte laget søndag kveld klokka 18:00. Andre som tar utfordringen?
på strak arm , jeg stiller med tre av mine venner på jibben , pluss 10 familimedlemmer.. Sender utfordringen videre....På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
Kommentar