Vålerengen IF - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
Så fortsetter vi on topic i denne tråden.Kommentar
-
Fy f*** så bra Tifo, jeg gratulerer alle med pent utført arbeide og gjennomføring. Retter også en stor takk til alle som ble med på å fylle opp tribunedelene i hver ende av tifoen. Her hadde vi nemlig driti på spaden om ikke disse folka hadde trått til for å trekke tifoen opp. Når jeg ser resultatet i bilder er det digg å kunne bekrefte at FuglaTifo nok en gang har levert med glans.
Gleder meg til videoen.
RStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Uber tifo! All takk til tifo gruppa!
Keep up the good work!!
Enga er nabb!Lillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
Kommentar
-
det lille dem viste av Tifoen på Tv så jævlig bra ut, håper den filmen av Tifoen kommer snart, gleder meg til å se!Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Jeg skal på ingen måte glorifisere KFLs innsats på mandag, men i første omgang hadde jeg colasvingen i ryggen. Det var en periode (fra rundt 22 minutter i spilletid og utover) hvor Klanen regelrett ble pissa på. Selv når kortsida og langsida var med å synge, kunne man allikevel høre de gulkledde ganske så godt - og dette ble også flere ganger kommentert av tilskuere som stod/satt på kortsiden.
Klippet ut fra VPN-forumet:
Sikkert noen som blir sure på meg, men jeg satt på C-feltet igår(sang faktisk også, selv om ikke mange andre der gjorde det). Men jeg hørte pippipene oftere, og synes de hadde et bedre lydnivå enn oss.
Som sagt, dette er ikke et forsøk på å overbevise noen som helst med at KFL var gode på mandag, men det beviser i hvert fall at Klanen var begredelig ræva.Last edited by Seb.R; 22.10.2008, 17:52.Kommentar
-
Kommentar
-
!!Gunners!!
Kommentar
-
Utrolig fet tifo. Skal jeg komme med en form for konstruktiv kritikk (Kjipt gjort av meg å gjøre det etter denne tifoen) så vil det være at jeg synes det hadde sett bedre ut om teksten hadde blitt dratt andre veien igjennom OHen. Det så ut som om den gikk baklengs igjennom.
Men absolutt den feteste tifoen jeg har sett av FT på lang tid, kanskje noen sinne! Gleder meg til fortsettelsen.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Sakset fra bartestyggingenes forum:
"Var faktisk på kampen i dag. Var en kamerat som hadde noen gratisbilletter fra en relativt liten samarbeidspartner til engen. Det var artig å for en gangs skyld sitte på kamp og oppleve stemningen. For jeg var egentlig mer opptatt av tribunekmpane enn kampen på matta. Rimelig bra trykk fra begge sider, men på 0-0 syns nå jeg at kanari trykte best. Kampens høydepunkt var vel det gule kortet til svinet riseth. Faen at han ikke prata på seg rødt
Uansett: LSK var faenmeg tamme som bare pokker. Rett og slett en dumpekandidat. Seier til oss i neste runde i tillegg til tre poeng til Aalesund borte mot Lyn => Våt drøm "Kommentar
Kommentar