Har vi blitt for snille??
Collapse
X
-
Er de helt historieløse Torolf? Jeg regner med at dette er godt voksne folk som sikkert har holdt med fugla en god stund. Hvordan kan de ha ungått historien om Bergdølmo?Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Han ene holdt med Molde helt til cupfinalen 2005, da han så lyset. Nå har han og sønnen sesongkort på Åråsen.Kommentar
-
Det er vel lite som tyder på at KFL er på vei mot de tilstandene. Snarere tvert i mot. Mentaliteten på feltet er det ikke noe å si på kontra tidligere år. Og mangfold... Vi har jo Tåpelige Hodeplagg Kanaris, det er mangfold det!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg er så totalt enig med trådstarter. Jeg har merka det sjøl også, f.eks da vi tapte mot VIF så følte jeg ikke helt det samme hatet og det samma sinnet som jeg har pleid når vi har tapt mot VIF eller andre hatklubber.
Spørsmålet er bare hva man skal få gjort med det. Mer spontanitet på tribunen var det noen som snakk om. Hvordan skal man få til det ?Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Tror rett og slett alle og enhver må gå i seg selv og tenke over hvordan de selv kan bli bedre, istedenfor å påpeke at andre er dårlige o.l.
Hvor har det blitt av det "fandenivoldske" som man hadde i seg på disse kampene før? Situasjonene hvor du hang over fyren på neste rad og skreik så du ble ør i halsen? Syns dette er noe av sjarmen med søpla / rævbk kampene jeg, nettopp det at vi trøkker til ekstra pga hatet..Kommentar
-
Personlig drar jeg på kamp for å støtte LSK. Å hetse motspillere, motstandere og dommer ønsker jeg å unngå (selv om jeg blir med på en og annen dommersang når engasjementet tar overhånd).
Bannerene mot Judas støtter jeg i utgangspunktet ikke da dette ikke omhandler LSK, men jeg er villig til å se en annen vei i den saken. Andre episoder er jeg mer skuffet over. At vi går i gang med tifo i Fredrikstad når dette er uønsket fører bare til at vi blir hundset mer til neste år. Jeg mener det er bedre å utnytte ressursene våre der de blir verdsatt enn å holde på som en treåring i trassalderen.
Jeg har kun vært medlem av Kanarifansen de siste to årene, men har vokst opp i Lillestrøm og således vært fan hele livet. For meg var det aldri aktuelt å bli medlem av Bøffelberget på 90-tallet da det var mye støy, og jeg ønsket ikke å være assosiert med 'bråkmakere'. Inntrykket var misvisende, men det var det jeg satt igjen med den gang.
Kanarifansen i dag består av et mangfold som Bøffelberget ikke var i nærheten av, og det forandrer mye. Å se tilbake på 90-tallet og ønske forfølgelse av dommere vil være selvmord for rekrutteringen. Skal vi bli bedre må vi se fremover, ikke tilbake.
At folk har savnet det fandenivoldske har vel mye med tabellsituasjonen i år. Det er ikke tvil om at det er lettere å la seg rive med når laget spiller bra, men i år har det blitt litt for store pauser mellom sangene. I fjor følte jeg at det gled glattere fra en sang til den neste. Et annet moment vi kan forbedre oss på er spillersangene. Folk bør være bevisst på når et bytte er i ferd med å bli gjennomført, og skifte fra hva vi måtte synge til avtroppende spillers sang når han går av. Når innkommende spiller entrer matta bør dennes sang komme umiddelbart. Men dette skal vi klare før neste sesong, det føler jeg meg trygg på.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Bannerene mot Judas støtter jeg i utgangspunktet ikke da dette ikke omhandler LSK, men jeg er villig til å se en annen vei i den saken. Andre episoder er jeg mer skuffet over. At vi går i gang med tifo i Fredrikstad når dette er uønsket fører bare til at vi blir hundset mer til neste år. Jeg mener det er bedre å utnytte ressursene våre der de blir verdsatt enn å holde på som en treåring i trassalderen.
Jeg følte meg langt ifra som en bråkmaker eller en 3-åring i trassalderen bare fordi jeg fikk med meg noen kasteruller og litt konfetti inn på stadion.
At de prøver å kvære engasjementet er deres problem.
Andre ting kan man sikkert peke på.
Jeg er i prinsippet for Judas og anti-NFFbannere, men da må det også gjøres ordentlig.Kommentar
-
Har gått på Åråsen siden 98, og synes det er veldig merkbart at stemninga har forandra seg.
Husker mot RBK i 99 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...a/kamp607.html
Eller enga i 98..
Evighetssangene lager ikke den samme hatske stemninga, det er mer fest og morro.
Vi burde kunne begge deler.. Tyrkia er et land de fleste hater å dra til. Og det er mange sanger og rop som trøkker noe innihelvete.. Hent inspirasjon derfraKommentar
-
For meg handler det om å gi Sportsklubben best mulig støtte, både verbalt og visuelt. Motstandere mener jeg man skal gjøre det så utrivelig som mulig for.Kommentar
Kommentar