Det var jo ganske dårlig annonsert på forhånd da. Hvis man får inn en tradisjon med å gå tog til f.eks årets første og siste hjemmekamp så kan det bli bra.
Fuglamarsj før RBK kampen kl. 16.45
Collapse
X
-
Kommentar
-
Tipper manga allerede var på stadion også. Jeg gikk i forveien av toget fra rett før undergangen og det var mye folk på stadion når jeg kom fram.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Litt dårlig kommunikasjon mellom de som startet toget, og de som var igjen inne på Martin's?Kommentar
-
Hvisket i øret fra frk. Wiki:
"O fortuna er et dikt fra Carmina Burana, samlingen av middelaldersk ikke-kirkelig lyrikk. Fortuna var lykkens gudinne i romersk mytologi."
Så da hadde vi rett båda två, Trigz.-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Tror det blir lettere å organisere et tog når byggeplassen utenfor Martins er borte. Med start fra dørterskelen på Martins blir det noe helt annet. Som Skinke er inne på; la det gjerne bli en tradisjon mot senga og rosenbart.Kommentar
-
Kommentar
-
¨Tror noe av grunnen til at toget ble såpass tomt var at det gikk for seint, vi var jo ikke fremme på feltet før kvart over 5, mange som liker å være på stadion hvertfall en time før match, inkludert meg selv, liker å værra på plass i god tid før oppvarminga starterI med- og motgang, vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Jeg har vert på åråsen alerde 2,5 time før kampstar. JO flere som møte tidlig jo bedre stemning. Noe jeg alltid har merka meg. Møt opp tidlig og støtt laget.KnutHSolbergKommentar
-
Spillerne kommer vel maks 1,5t. før kampstart....Kommentar
-
Man kan aldri komme for tidlig... Jeg har selv vært på Åråsen 4.5 time før kampstart en gang. Satt i sola på Felt C og storkoste meg. En helt tom stadion kan gjøre like stort inntrykk som en full stadion. Merklig nok.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Sant nok. Jeg ditcha toget i Alexander Kiellands gate og hasta avgårde mot Åråsen. Var urolig i kroppen og alt for utålmodig!Kommentar
-
KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Faktisk så er feltet utrolig godt og ligge og sole seg på. Det er enormt varmt og godt og ligge i sola på fletet. Burde prøves utKnutHSolbergKommentar
Kommentar