Det er ikke feil det.
Lillestrøm-Rosenborg
Collapse
X
-
Legg dem ut da! Gleder meg alltid til bildene kommer.. Fantastisk bra jobba av deg Sebastian!Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)Kommentar
-
He-he. Nå er det vel ikke slik at dere i UFC nødvendigvis følger retningslinjene? Judas-bannerne og fotomann-opptrinnet er vel eksempler på det. Ikke at jeg hever den moralske pekefingeren her, synes egentlig begge delene var ganske festlig. Kan ikke annet enn å dra litt på smilebåndet når jeg ser klistremerkene deres rundt omkring i byen heller, kan tenke meg at det er en del klansbønder som irriterer seg stort over det...Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
De som klistrer gjør jo alle en tjeneste. Det er ikke få rbk, enga, fck etc. stickers som har blitt pynta opp med gule og svarte stickers i stedenfor.Kommentar
-
JEg vet at dere ikke liker og bli mast på, men i denne tråden er det llerede skrevet at bilden ligger klare og bare skal legges ut. Jeg vet at det ikke tar 5 timer og publisere ferdig redigerte bilder.
Dette er meget sløvt av de som har med dette og gjøre. (men jeg vet at dere gjør det på frivellig basis)KnutHSolbergKommentar
-
Bildene kommer når de kommer. Ta deg en bolle så lenge.Kommentar
-
JEg vet at dere ikke liker og bli mast på, men i denne tråden er det llerede skrevet at bilden ligger klare og bare skal legges ut. Jeg vet at det ikke tar 5 timer og publisere ferdig redigerte bilder.
Dette er meget sløvt av de som har med dette og gjøre. (men jeg vet at dere gjør det på frivellig basis)
Å si at det er meget sløvt er vel litt å ta i..Kommentar
-
Dette er meget sløvt av de som har med dette og gjøre. (men jeg vet at dere gjør det på frivellig basis)
For endte gang. Slik opplegget er nå, så har kun én person tilgang/mulighet til å publisere bildene. Vi vet alle at det ikke tar 5 timer å legge ut en slant bilder, men når vedkommende har et liv utenom Kanari-Fansen (hæ?), så kan ting ta tid. Det jobbes med å finne en bedre løsning - og det vil komme, men i mellomtiden så får vi bare be om litt tålmodighet fra brukerne.
[/PAPEGØYE]Kommentar
-
[PAPEGØYE]
For endte gang. Slik opplegget er nå, så har kun én person tilgang/mulighet til å publisere bildene. Vi vet alle at det ikke tar 5 timer å legge ut en slant bilder, men når vedkommende har et liv utenom Kanari-Fansen (hæ?), så kan ting ta tid. Det jobbes med å finne en bedre løsning - og det vil komme, men i mellomtiden så får vi bare be om litt tålmodighet fra brukerne.
[/PAPEGØYE]
Har lyst på bolle men har ikke men jeg har lsk ostepoppKnutHSolbergKommentar
-
Når personer man knapt kjenner utenom forumet og lillestrøms kampdager får utgitt passord og brukernavn til selveste "hjertet" av nettsiden - nemlig databasen, så kan det gå ganske hardt utover KFL.no. Bildegalleriet, artikler, kanaripedia etc. kan for eks. gå tapt.
Til og med forumet.
(Der fikk forumrunkerne grøsser på ryggen tenker jeg)
Derfor jobbes det med å finne en alternativ løsning. Optimalt sett en løsning hvor hver og én fotograf direkte laster opp sine utvalgte bilder, og så tar en av seg jobben med å sortere bildene i riktig rekkefølge, og få bildene publisert. I tillegg til at galleriet ser nogen lunde bra ut, selvfølgelig - layout og designmessig,Kommentar
-
Det er ikke "bare bare" å legge ut adgang til rota av KFL.no til personer som hverken vet hva de driver med, eller kjenner til systemet.
Når personer man knapt kjenner utenom forumet og lillestrøms kampdager får utgitt passord og brukernavn til selveste "hjertet" av nettsiden - nemlig databasen, så kan det gå ganske hardt utover KFL.no. Bildegalleriet, artikler, kanaripedia etc. kan for eks. gå tapt.
Til og med forumet.
(Der fikk forumrunkerne grøsser på ryggen tenker jeg)
Derfor jobbes det med å finne en alternativ løsning. Optimalt sett en løsning hvor hver og én fotograf direkte laster opp sine utvalgte bilder, og så tar en av seg jobben med å sortere bildene i riktig rekkefølge, og få bildene publisert. I tillegg til at galleriet ser nogen lunde bra ut, selvfølgelig - layout og designmessig,
Tanken på og miste forumet , det gir meg frysninger på ryggenKnutHSolbergKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Bilder fra LSK - RBK:
En bedre beskrivelse på forskjellen mellom himmel og helvete får man vel neppe dersom man ser på det som kanskje var tidenes deiligste hjemmekamp på Åråsen, og til en viss bortekamp vi ikke trenger å nevne lengre... Fotografer denne kampen: Audun Braastad Petter Tandberg Sebastian Ramsland Kom gjerne med flereKommentar
-
Kommentar
Kommentar