Lillestrøm-Rosenborg
Collapse
X
-
-
Alle med interesse for stemninga på søndag ber vi bli med på
Tribunemøte etter kaféen, kl 13-14
Pga live-spillinga til Jordbakke og Rannug søndag kl 1545, tar vi tida mellom 13-14 ifm kaféen til hvordan vi skal heve oss etter de to siste matcha og engasjere et fullsatt ÅråsenStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Pga live-spillinga til Jordbakke og Rannug søndag kl 1545, tar vi tida mellom 13-14 ifm kaféen til hvordan vi skal heve oss etter de to siste matcha og engasjere et fullsatt Åråsen
takk for info..På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Takk! Enda en grunn til å hate de helvetes trøndersvina!Kommentar
-
Jeg foreslår at vi andre også pusher de som ikke er med på synging. Ikke bare forsangerne. Noen steder på tribunen er det alltid lite synging, og disse folka må nå skjønne at hvis vi er mentale, så hjelper det spillerne. Vi er Kanarifansen! Det skal være vondt å møte oss også...Kommentar
-
Jeg foreslår at vi andre også pusher de som ikke er med på synging. Ikke bare forsangerne. Noen steder på tribunen er det alltid lite synging, og disse folka må nå skjønne at hvis vi er mentale, så hjelper det spillerne. Vi er Kanarifansen! Det skal være vondt å møte oss også...
Jeg og 7 andre fra jobben, tenkte vi skulle prøve, å sitte/stå på felt q og forsøke å dra opp stemningen der/ være med på sanger startet kfl..På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Pga live-spillinga til Jordbakke og Rannug søndag kl 1545, tar vi tida mellom 13-14 ifm kaféen til hvordan vi skal heve oss etter de to siste matcha og engasjere et fullsatt ÅråsenKommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Jeg foreslår at vi andre også pusher de som ikke er med på synging. Ikke bare forsangerne. Noen steder på tribunen er det alltid lite synging, og disse folka må nå skjønne at hvis vi er mentale, så hjelper det spillerne. Vi er Kanarifansen! Det skal være vondt å møte oss også...Kommentar
-
Ser LSK benytter anledningen til å flagge sitt (håpløse) standpunkt mot Ultras-grupperingene. Jeg tror og håper dere hever dere over det og gi alt for klubben på søndag. Dere synger ikke for Frank Grønlund eller de andre som sitter på kontorene, dere synger ikke for KFL, dere synger for Lillestrøm Sportsklubb. Vi trenger alle som kan bidra til å støtte LSK og dere er definitivt viktige bidragsytere.
For meg hadde det vært fantastisk om Tommy hadde vært forsanger nå på søndag. Ikke fordi jeg nødvendigvis synes at han er så mye bedre enn Rønnern, men fordi det hadde vært en symbolsk greie på at vi skyver konfliktene til side i tidenes viktigste serieinnspurt.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Håper alle gir alt denne kampen, uansett åssen det går!
Kjernen sliter med å få nok folk til å fylle en buss ned til Lillestrøm, så på tribunen skal vi hvertfall vinne. (men de fleste som dukker opp på diadora tribunen på søndag bor vel i oslo..)
Kommentar
-
Det er såpass godt drillet inn at det neppe skulle bli noe problem. t-t-t-t-t-tooog du han?
Men "spøk" til side, det virker som alle spillere/trenere/ledere går ut å flagger at de ønsker massiv støtte fra første mulige anledning på søndag. La oss se til helvete og gi dem nettopp dette. Personlig trenger jeg et par nervøsitetspils på Martins før matchen, men fylla tar vi etter match. Enten depresjonsfyll eller hei dundrende seiersfestfyll. Ved uavgjort; bare fyll.
Alle menn, kvinner, gutter, jenter, små, store: Bli med i toget, vi skal være på Åråsen 17.00 sharp!Kommentar
-
Noe annet som er viktig er og få folk vekk fra trappene så feltet blir fult helt øverst også. Dette er et stort problem på storkampene, her må alle hjelpe til spesielt alle som står rundt forsangerne.....GI ALT STÅ PÅ LSK..Kommentar
Kommentar