Lillestrøm-Rosenborg

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    Opprinnelig skrevet av veiron
    RBK-supporterne er noen jævla fitter! Det er som du sier alltid noe trøbbel med dem på Åråsen. Og på forumet til Kjernen florerer det av ACAB og grining, så det er jo tydelig hvor de legger lista.

    Forbanna pakk!
    Jeg forstår dem på en del punkter. I dag henta politiet ut personer som IKKE hadde blussa. Da forstår jeg at det blir ampert.

    Idag solgte blant annet LSK billetter til LSK-fans på bortetribunen, det blir fort irritabelt når man står sammen på tribunen med supportere av erkefienden. LSK og råssenbårrtilhengere har felles inngang etc. Dette skaper irritasjon, noe som LSK bør gjøre noe med foran neste sesong. I Eliteserien!!

    Man kan jo bare tenke seg til hvordan det hadde vært om LSK-fans hadde blitt plassert inntil enga.
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • Seb.R
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 4159

      Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
      En herlig dag, takk til alle som bidro!

      Når det gjelder bilder har vi gitt beskjed når det er noe vi ikke ønsker på nett. Da stort sett bilder som er zooma inn på en eller to personer. Dette er sjekka opp med datatilsynet også.

      Men ingen grunn til å lage noen stor sak ut av dette. Ikke alle som ønsker bilder av seg selv smurt utover nettet. Når det gjelder avstandsbilder av feks. feltet har ikke det vært noe problem.

      Borte mot enga i fjor feks. ble det lagt ut et bilde av en fyr alene som den personen ønsket fjernet. Det ble også gjort etter at han tok kontakt med en her inne. No big deal.

      Synes dere gjør en god jobb.

      Forza Fugla!
      Det hadde vært veldig fint med en redegjørelse på hvorfor dere ikke ønsker å bli avbildet av.
      www.sebastianramsland.com
      www.twitter.com/sebramsland

      Kommentar

      • audun
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2005
        • 255

        Sorry igjen for off-topic, men hva i alle dager skal jeg gjøre når jeg ikke veit hvem som er i UFC?
        Kreativ Kanaris - Fotograf
        www.audunbraastad.com

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
          En herlig dag, takk til alle som bidro!

          Når det gjelder bilder har vi gitt beskjed når det er noe vi ikke ønsker på nett.
          Takk i like måte! Men:
          Kan dere ikke bare få dere sånne masker som b-gjengen har? Svarte, firkatede med gliper til øynene? Da er dere ferdig retusjert, og kan nyte kampen istedet for å frykte å bli gjenkjent på nakenprat.com.

          Kommentar

          • Skinke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2007
            • 3914

            Men for faen da. Legg ut bildene du\dere mener er best så får de som ikke liker å se seg selv klage eller gi faen.. bah. natta...4-2
            Daukjøtt Felt C

            Kommentar

            • Vestfold Kanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Oct 2004
              • 4583

              Mulig jeg skriver dårlig, er litt små-shaky fortsatt

              Som jeg prøvde å forklare så har det blitt tatt kontakt i ettertid med feks Seb.R eller andre via pm på forumet om at den personen ønsker bilde nr 147 fjernet. Det er ikke snakk om bilder av feks. hele feltet eller bilder med mange personer på. Men bilder hvor man har zooma inn og avbildet 1-2 personer ala bilder av Rønnern etc.
              LOUD
              PROUD
              ULTRA

              Kommentar

              • Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

                Opprinnelig skrevet av Skinke
                Men for faen da. Legg ut bildene du\dere mener er best så får de som ikke liker å se seg selv klage eller gi faen.. bah. natta...4-2
                Jepp, prøver å forklare det. Shut up!
                LOUD
                PROUD
                ULTRA

                Kommentar

                • Vestfold Kanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Oct 2004
                  • 4583

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Takk i like måte! Men:
                  Kan dere ikke bare få dere sånne masker som b-gjengen har? Svarte, firkatede med gliper til øynene? Da er dere ferdig retusjert, og kan nyte kampen istedet for å frykte å bli gjenkjent på nakenprat.com.
                  Hehe, det er prøvd ut faktisk. Men maskering på kamp er ikke vaktene så veldig fornøyd med.

                  Seb R eller noen andre må gjerne fortsette pm hvis det er noen som lurer på noe.

                  35 år!
                  LOUD
                  PROUD
                  ULTRA

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    Jeg kunne selvfølgelig nevnt solbriller også. Løsbart er kanskje verdt et forsøk, men selvfølgelig ikke mot Rosenborg. Ellers har london pub mange gjester som vet å forvandle sitt utseende så fullstendig at mange tror at de er damer (men de er menn, altså). Johnny Nymoen kan jeg kanskje finne telefonnummeret til, han vil nok gjøre dere ugjenkjennelige.

                    Kommentar

                    • Vestfold Kanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Oct 2004
                      • 4583

                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Jeg kunne selvfølgelig nevnt solbriller også. Løsbart er kanskje verdt et forsøk, men selvfølgelig ikke mot Rosenborg. Ellers har london pub mange gjester som vet å forvandle sitt utseende så fullstendig at mange tror at de er damer (men de er menn, altså). Johnny Nymoen kan jeg kanskje finne telefonnummeret til, han vil nok gjøre dere ugjenkjennelige.
                      Johnny har jeg nr til selv, men du kan kanskje hjelpe meg med Terjes?

                      Ellers trenger de fleste i UFC en solid makeover i parkveien, bortsett fra undertegnede selvsagt.
                      LOUD
                      PROUD
                      ULTRA

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                        Ellers trenger de fleste i UFC en solid makeover i parkveien, bortsett fra undertegnede selvsagt.
                        Du trenger en hårklipp! Hockey er ikke in nå om dagen...
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • Vestfold Kanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Oct 2004
                          • 4583

                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Du trenger en hårklipp! Hockey er ikke in nå om dagen...
                          Er så jævli tynn på toppen. Trikset da er å la det gro i nakken.

                          Hold deg til tema nå da mod.

                          Deilig med et par bluss, lover godt for neste sesong.
                          LOUD
                          PROUD
                          ULTRA

                          Kommentar

                          • Phil
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Sep 2008
                            • 66

                            Bare ler av kjernen forumet jeg. Blir ikke provosert i det hele tatt. De tror vi er erkefiender, men de er jo bare latterlige. Kan innrømme at det er litt mer spesielt og spille mot RBK, enn f.eks aalesund, men erkefiende? HAHA. Uansett har vi vunnet 4-2 over de og vi skal spille TL neste år også!!

                            Kommentar

                            • scages
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 1292

                              Opprinnelig skrevet av reka
                              Jævla mye grining fra RBK-fansen. Gang på gang er det trøbbel med denne gjengen, mens andre bortesupportere ser ut til å klare seg fint.
                              Bønder på tur med markeringsbehov. KFL for 15 år sida. Gud hvor jeg ler av disse medgangsbartenissene.

                              Kommentar

                              • Raskolnikov
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 1453

                                Opprinnelig skrevet av Fingutt
                                Bare ler av kjernen forumet jeg. Blir ikke provosert i det hele tatt. De tror vi er erkefiender, men de er jo bare latterlige. Kan innrømme at det er litt mer spesielt og spille mot RBK, enn f.eks aalesund, men erkefiende? HAHA.
                                Skal ikke så langt tilbake i tid før trøndera var, i hvert fall for meg, hatklubb nummer 1. Seriegull etter seriegull ble kjøpt inn for Champions League-millionene vi ifølge media og "fotball-Norge" skulle juble for, mens Eggen snakket høl i huet på alle og enhver med de forbanna postulatene sine og benyttet enhver anledning til å rakke ned på supportere (mest Rosenborgs egne). På den tiden rev Erik Hoftun fortsatt i stykker den ene drakten etter den andre med dommerstandens velsignelse og Mini var alle liksomsupporteres kjæledegge. Hatet nådde sitt klimaks når en av våre viste seg å være den største Judasen norsk fotball har sett.

                                Samtidig var bydelsklubben litt lenger nede i divisjonssystemet, der de hører hjemme, og besøkte en stund Strømmen Stadion oftere enn Åråsen. Trøndera var våre største rivaler på den tiden. Vi skulle bli best (Olympiatoppen og Even Pellerud skulle fikse det...), men den drittklubben var i veien.

                                Siden har heislaget for en liten stund greid å klamre seg fast blant eliten, samtidig som Eggen forsvant oppe i barteland og deres tilsynelatende endeløse hegemoni ble brutt. Kjernen har alltid vært en tam gjeng og rammen rundt kampene blir ikke den samme som mot vif. Møtene mot trønderne er fortsatt klassikere, men i dag er det nok bydelsklubben det er aller deiligst å slå. Kanskje fordi vi vet så inderlig vel at de ikke hører hjemme sammen med oss i eliten.


                                Opprinnelig skrevet av Fingutt
                                Uansett har vi vunnet 4-2 over de og vi skal spille TL neste år også!!
                                I dag er det det eneste som betyr noe. Betød ingenting for meg at det var Rosenborg vi slo i dag. Det eneste som var viktig var 3 poeng til oss og 0 til Aalesund.
                                Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                Kommentar

                                • Vestfold Kanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Oct 2004
                                  • 4583

                                  LOUD
                                  PROUD
                                  ULTRA

                                  Kommentar

                                  • shadwell
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • Apr 2008
                                    • 4

                                    Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                    Jeg snur meg mot blusserne, betrakter, og så fyker 3 bluss rett mot meg. 2 av 3 bluss lander oppå sekken. Sorry mac, men det er så til de grader viljegjort.

                                    rull inn da. var ingen som kasta noe mot deg med vilje. ingenting som tilsa at noen av fotografene foran oss fra kfl fotografer uansett (untatt han siste fra ufc dog). kjipt at sekken din ble ødelagt, men med vilje var det iallefall ikke.

                                    fotografen til rbkweb.com fikk beskjed av snuten om at kameraet hans kom til å bli knust hvis han tok flere bilder mens de drev og veiva rundt seg med slag og pepperspray forøvrig. fiffig.

                                    Det lyste bra det toget deres iallefall.
                                    Last edited by shadwell; 27.10.2008, 04:50. Begrunnelse: dere vant fortjent. null problem med å se det.
                                    ultras nidaros

                                    Kommentar

                                    • Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

                                      noen som vet om det ble filma noe fra Toget opp til Åråsen, og på tribunen? må jo kunne bli en skikkelig fet tribunefilm av dette! spess fra slutten av 2 omgang. Så ut som hele stadion bobla og kokte over.

                                      håper noen tok frem filmkamera
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

                                      Kommentar

                                      • UltraFo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2007
                                        • 800

                                        Skal være filmet en del ja, skal prøve å få snekret sammen noe
                                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                        Kommentar

                                        • sniper
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 5254

                                          Satt på felt d i går, og må si meg mektig imponert over hele stadion i går. Bortover hele notar var det hopping, og på et tidspunkt i annen omg hoppet hele rb og langt over halve ss. Det var et stort øyeblikk!

                                          Dette var en stor dag, og rb gir karakter ti til stadionstemninga, noe jeg er helt enig i. Hvorfor er det ikke samme trykk hver eneste gang?

                                          Petter

                                          Kommentar

                                          Working...