Lillestrøm-Rosenborg

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • UltraFo
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 800

    Opprinnelig skrevet av petter
    Satt på felt d i går, og må si meg mektig imponert over hele stadion i går. Bortover hele notar var det hopping, og på et tidspunkt i annen omg hoppet hele rb og langt over halve ss. Det var et stort øyeblikk!

    Dette var en stor dag, og rb gir karakter ti til stadionstemninga, noe jeg er helt enig i. Hvorfor er det ikke samme trykk hver eneste gang?
    Desverre må vi nok vinne oftere og ha viktige kamper for å skape en ekstra effekt. Men det kommer seg, litt oftere pyro tog hjelper kanskje?
    UFC ~ Gulsvarte Brødre

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      Opprinnelig skrevet av UltraFo
      Desverre må vi nok vinne oftere og ha viktige kamper for å skape en ekstra effekt. Men det kommer seg, litt oftere pyro tog hjelper kanskje?
      150 stk i et pyrotog hjelper ikke for at notar og rb tribunen skal hoppe

      Dessverre så er det ikke en ordentlig kultur for de andre tribunedeler og vi har fortsatt mye daukjøtt hos oss.

      Skal bli godt med fotballfri nå. Nå er det opprenskings tid og klart for mange møter med div. diskusjoner før neste sesong begynner.

      Sesongen fra helvete er endelig over!

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        Opprinnelig skrevet av Tony
        Sesongen fra helvete er endelig over!
        Neida, det er fortsatt en godtur til Ålesund!

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          Opprinnelig skrevet av veiron
          Neida, det er fortsatt en godtur til Ålesund!
          Joda, men sesongen er fortsatt over. Bare en tur til Ålesund for å sende dem ned

          Kommentar

          • Fugla- patriot83
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2005
            • 1241

            Herda seter??

            Er forresten setene på Felt C blitt herda med et eller annet mystefystisk middel?? Et oppsiktsvekkende mirakel at setene overlevde de jævlige elleville tilstandene som oppstod i går..

            På sangfronten: stoooort pluss for den låta med tekst "Vi er LSK, rykker ALDRI ned..." Bra. Gjorde utrolig godt å synge akkurat den strofa der - Vi rykker ALDRI ned!! Og gårsdagens gledesspredende rop var "Psykopater"-ropa til Charterfeber og Mykle. Hehe..

            2. Omgang i går var jævlig bra!
            -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
            Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

            En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

            Kommentar

            • scages
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1292

              Opprinnelig skrevet av Simeone
              Sinnsykt deilig, og ikke minst en herlig timing.


              Kommentar

              • Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

                Opprinnelig skrevet av shadwell
                rull inn da. var ingen som kasta noe mot deg med vilje. ingenting som tilsa at noen av fotografene foran oss fra kfl fotografer uansett (untatt han siste fra ufc dog). kjipt at sekken din ble ødelagt, men med vilje var det iallefall ikke.
                Spar meg. Hadde de som blussa hatt litt vett i huet, ville de lagt ned blussa ved sine egne føtter. Eventuelt ved gjerdet. De stod tross alt helt nederst på tribunen.

                Det fungerte helt fint på Kanarifeltet. Ingen som kasta rundt bluss der...
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

                Kommentar

                • Cheeky Boy
                  -Rosenborgsupporter-
                  Hoffnarr
                  • Aug 2006
                  • 43

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Jævla mye grining fra RBK-fansen. Gang på gang er det trøbbel med denne gjengen, mens andre bortesupportere ser ut til å klare seg fint. At de får besøk av politiet når de blusser og forsøker å komme seg over gjerdet bør ikke komme som noen overraskelse, at de får seg noen knuff og litt pepperspray er vel også å forvente når de dytter og forsøker å hindre dem.

                  Vi har null problemer andre plasser. Lyste vold ut av øynene på flere av snutene, og vertene også for den saks skyld. Slo etter alt som rørte seg, kvinner og menn. Hvorfor gå inn i hele tatt, de har jo ikke peiling på hvem de skal ta, samme i fjor.

                  Og faan for et opplegg dere har på sikkerhet, flere SKF og vanlige kanari inne på feltet.
                  un99

                  Kommentar

                  • synøve
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 425

                    hehe, rbk, dere kan klage å syte så mye dere vil faktum var at vi knuste dere etter å virkelig ha snudd om kampen i andre omgang! makan til målMagnus, du er en gud

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      Opprinnelig skrevet av Cheeky Boy
                      Vi har null problemer andre plasser.
                      Vi har null problemer med andre supportere enn dere på Åråsen. Tilfeldig??
                      Neppe.

                      Kommentar

                      • Eiriqen
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Aug 2006
                        • 105

                        Opprinnelig skrevet av Cheeky Boy
                        Vi har null problemer andre plasser. Lyste vold ut av øynene på flere av snutene, og vertene også for den saks skyld. Slo etter alt som rørte seg, kvinner og menn. Hvorfor gå inn i hele tatt, de har jo ikke peiling på hvem de skal ta, samme i fjor.

                        Og faan for et opplegg dere har på sikkerhet, flere SKF og vanlige kanari inne på feltet.
                        Hovmod står for fall!

                        Makan til sutring... Napp løk til gamle CL-kamper, innse, respekter og svelg nederlaget. Det snakkes om Lillestrøm som dårlige vinnere (les.kjernen forum). Begrepet "dårlige tapere" har jo rett og slett fått en renessanse ingen har sett maken til før!
                        Team Wenche Myhre
                        Skjettengutta
                        "Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!"

                        Kommentar

                        • vEgz
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Aug 2006
                          • 130

                          Her er et par bilder ei venninne tok med mobilen fra Diadora (sviker). Ikke all verdens kvalitet, og litt seint i forhold til rullene, men what the hell. Hehe.


                          Kommentar

                          • Skinke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2007
                            • 3914

                            masse bilder her: http://fotballmagasinet.no/?mode=slideshow&id=662
                            Daukjøtt Felt C

                            Kommentar

                            • MartinRE
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2008
                              • 738

                              BRA TRØKK PÅ STADION I GÅR ...
                              LSK RYKKER ALDRI NED !!!!!!!!!!!!!!
                              "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                              Kommentar

                              • Superstefan
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 2180

                                Opprinnelig skrevet av shadwell
                                rull inn da. var ingen som kasta noe mot deg med vilje. ingenting som tilsa at noen av fotografene foran oss fra kfl fotografer uansett (untatt han siste fra ufc dog). kjipt at sekken din ble ødelagt, men med vilje var det iallefall ikke.

                                fotografen til rbkweb.com fikk beskjed av snuten om at kameraet hans kom til å bli knust hvis han tok flere bilder mens de drev og veiva rundt seg med slag og pepperspray forøvrig. fiffig.

                                Det lyste bra det toget deres iallefall.
                                Regner med kjernen tar tak og betaler sekken til seb.r? Er tross alt privat utstyr dere (enkelte medlemmer) har ødelagt.
                                Fotograf Kreativ Kanaris

                                KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                                Kommentar

                                • Vestfold Kanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Oct 2004
                                  • 4583

                                  Nå vet man jo ikke om dette var medlemmer av kjernen.

                                  Regner med politiet på Romerike dekker legeregninga for et par av trøndera.
                                  LOUD
                                  PROUD
                                  ULTRA

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    Skandaløs oppførsel av politi og vakter. Nok en gang: man skal ikke buse inn for noe som banalt som et bluss, blir bare eskalering av situasjonen av slikt. Man venter til kampen er ferdig, så griper man inn. Pepperspray, trusler og slag pga noen bluss. Det blir for dumt, fatter ikke hvorfor vakter/LSK og politiet er så heite. Ikke rart respekten for politiet som passer på fotballkamper blir borte, begynner å bli for mange episoder rundt i Norges land nå...

                                    Segregeringen er heller ikke på plass, kun når hele borteseksjonen er solgt ut fungerer det, men når man deler tribunen, så får man ha forholdene i orden, med adskilte toaletter og kiosker. Vi vet selv hvor dust det er når man får andre lags supportere tett på oss. Dessuten er det et krav fra NFF og NSA. Håper LSK får dette på plass til neste sesong, slik at vi slipper evnt bøter og mer bråk for dette.

                                    Petter

                                    Kommentar

                                    • Eiriqen
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Aug 2006
                                      • 105

                                      Opprinnelig skrevet av petter
                                      Segregeringen er heller ikke på plass, kun når hele borteseksjonen er solgt ut fungerer det, men når man deler tribunen, så får man ha forholdene i orden, med adskilte toaletter og kiosker. Vi vet selv hvor dust det er når man får andre lags supportere tett på oss. Dessuten er det et krav fra NFF og NSA. Håper LSK får dette på plass til neste sesong, slik at vi slipper evnt bøter og mer bråk for dette.

                                      Petter
                                      Forstår kravene fra NFF og NSA, dette er retningslinjer vi som alle andre klubber skal følge til enhver tid. Imidlertid, hva har organisering av bortefelt med politiets inngripen, blussing og generell pasientopptreden av trøndere å gjøre?
                                      Team Wenche Myhre
                                      Skjettengutta
                                      "Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!"

                                      Kommentar

                                      • T.Pennant
                                        I karantene
                                        Forumsadist
                                        • Jul 2008
                                        • 121

                                        Det er latterlig at Riiber ljuger i nyeste artikelen i nyhetstråden. Jeg stod på dette LSK feltet, og det var absolutt ingen skille. Ved 2-2 målet var jeg en tur i kiosken, og løp opp på rbk tribunen for å få med meg reprisen. Altså, ingen skille i det hele tatt i korridoren. Hva faen hjelper et plastbånd? Skjønner godta at RBK supporterene faktisk blir forbanna her.

                                        Kommentar

                                        • Seb.R
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 4159

                                          Dette kunne vært svært så enkelt løst.

                                          Når politiet går opp i folkemassene, kunne blusserne selv gått fram og ærklært sin skyld med en gang. Istedet står de bare der å gestikulerer og kjefter på politiet. Flere trøndere får de med seg også. Det gikk desverre til slutt utover helt uskyldige folk.

                                          Rett og slett feigt.


                                          Jeg forsvarer på ingen måte politiets og vaktenes jobb. Vaktholdet ved Diadora har jeg flere ganger erfart ikke er godt nok. Hittil i sesongen har jeg fått tre gjenstander kastet på meg. Alle hjemmekamper mot Brann, Vålerengen og nå sist Rosenborg. Ikke én eneste gang har vaktene tatt affære.
                                          www.sebastianramsland.com
                                          www.twitter.com/sebramsland

                                          Kommentar

                                          Working...