Stemningen på Åråsen - tanker om fremtiden

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3564

Å begynne å snakke om forplikelser er etter min mening å gå i feil retning. Hvis man forplikter seg til å synge i 90 min, så er det få om i det hele tatt noen som kan forlate Åråsen med hevet hode.

Å sjekke medlemskort regelmessig har jeg liten tro på da dette ofte vil skape irritasjon hos mange som allerede har et anstrengt forhold til vaktene våre. Tror heller ikke at det er så mange på feltet som ikke er medlem, og da er vi like langt.

I utgangspunktet har vi vel kun to kamper per sesong som har legendemuligheter: Søpla og Bartene. I fjor fikk vi det til mot Godset, men det var vel heller utypisk.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Simeone
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 761

Opprinnelig skrevet av ChriZza
      Billettene på feltet er de billigste og er fair at det kun er for medlemmer.
      Derfor veldig positiv til at det poengteres at man må være medlem for å ha sesongkort på feltet og regner med at dette også gjelder for enkeltbilletene også.
      Forsåvidt fair, men jeg har en anelse om at det ikke er grunnen til LSK. At de skal gi noe tilbake til trofaste supportere tror jeg lite på, da er det nok enn bedre måte på dem og kanskje KFL og ha kontroll på de som er på feltet.

Hva enkeltbilletter angår tror jeg det er drepende for rekruttering av nye supportere og kreve medlemskap for å komme inn på feltet. Dette håper jeg virkelig ikke skjer. Da er det bedre og lage differanse og ha en medlemspris og en ikke-medlemspris.
      Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
      para gritarle a la FIFA:
      ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• vEgz
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Aug 2006
        • 130

Tror jeg ble grovt misforstått her i starten av tråden, for meningen med innlegget var jo selvfølgelig ikke OM felt c var med. Jeg mente jo selvfølgelig sangene som fortsetter fra felt a TIL c, ikke kun felt c.

Vi har alle fått med oss at felt C er med (suverene til tider), og dette er jo bare et tiltak for å trøkke til litt ekstra! Er det ikke bra med litt konkurransene internt blant oss også iblant? Dette syns jeg vi skaper ved å ta denne sangen.

Om noen synes det høres helt horribelt og urimelig ut, så greit nok, men jeg ser ikke helt den...

Kommentar

• André
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2006
          • 419

Vis han løken som stod vedsiden av meg på bart kampen leser her (ja du! med svart jakke og henda i kors hele kampen) Hva er vitsen. Ser stygt på meg når jeg tar litt av etc. Sånne folk er ikke feltet tjent med.
          Your life
          A game
          turn it up, turn it up!

Kommentar

• Vestfold Kanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Oct 2004
            • 4583

Jeg savner at kfl går ut og erklærer feltet som et stemningsfelt. Hvor man må regne med et flagg/tostangs i trynet noen sekunder, hvor man kan risikere å få en svett kropp dansende mot seg bakfra etc.

Om ikke hele feltet så ihvertfall 1-2 av felta.

Står man på feltet sammen med engasjerte supportere kan man faktisk risikere å miste noen små sekunder av kampen. Altfor mange som sutrer om å ta ned flagget på hver eneste match. Også når ballen er ute av spill.
            LOUD
            PROUD
            ULTRA

Kommentar

• UltraFo
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 800

Opprinnelig skrevet av Grusom B
              Flagging er no jævla dritt! Jeg betaler ikke 170 spenn for å se på en gul tøybit fra en meters avstand, jeg går på kamp for å se på kamp! Det er ingen grunn til å flagge annet enn ved scoring, det er ingen som hører flagg, og spillere som får med seg flaggene bør jobbe med konsentrasjonen.

Så, la tommel-nedorgien begynne.
              Liten vits med sånne type innlegg når du veit alle går imot deg, da kan du heller drite i å skrive noe å heller sette deg ett annet sted. KFL Feltet SKAL være en levende tribune med masse flagg, 2stangs osv. Liker man ikke det så sorry, da har man misforstått litt og burde heller sette deg på ett annet felt.
              UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

Opprinnelig skrevet av Simeone
                Forsåvidt fair, men jeg har en anelse om at det ikke er grunnen til LSK. At de skal gi noe tilbake til trofaste supportere tror jeg lite på, da er det nok enn bedre måte på dem og kanskje KFL og ha kontroll på de som er på feltet.

Hva enkeltbilletter angår tror jeg det er drepende for rekruttering av nye supportere og kreve medlemskap for å komme inn på feltet. Dette håper jeg virkelig ikke skjer. Da er det bedre og lage differanse og ha en medlemspris og en ikke-medlemspris.
                Dette har dem allerede og LSk kommer sikkert til å fortsette med det så problemstillingen din er urelevant.
                Påtide å få de stillestående "snylterne" vekk fra feltet.

Kommentar

• KFL109
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1958

Da er det bedre og lage differanse og ha en medlemspris og en ikke-medlemspris.
                  Opprinnelig skrevet av ChriZza
                  Dette har dem allerede og LSk kommer sikkert til å fortsette med det så problemstillingen din er urelevant.
                  Vel, jeg ønsker meg et KFL/LSK-felt. Er fornøyd med at dette er presisert i forhold til sesongkortsalg og håper at det vil kommuniseres like tydelig i forbindelse med salg av enkeltbilletter.
                  Vidar Evje

Kommentar

• Ytre
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2008
                    • 773

Opprinnelig skrevet av UltraFo
                    Liten vits med sånne type innlegg når du veit alle går imot deg, da kan du heller drite i å skrive noe å heller sette deg ett annet sted. KFL Feltet SKAL være en levende tribune med masse flagg, 2stangs osv. Liker man ikke det så sorry, da har man misforstått litt og burde heller sette deg på ett annet felt.
                    Selv om innlegget hans er totalt bak mål, og det er forkastelig å ha en sånn mening, syns jeg dette skal være ett forum hvor alle skal ha lov til å si sin mening om tribunekulturen
                    I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

Kommentar

• ulfpulf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 2511

Dette er jeg enig i. Jeg har ofte tatt med meg venner og kolleger på kamp, og har kjøpt ikke-medlemsbilletter til dem, og hatt dem med på feltet. Det er en ordning som har fungert fint for meg.
                      Skulle det gjøres en forandring, bør det være at ikke-medlemsprisen blir satt høyere, så de som kjøper kanarifelt-billetter gjør det fordi de virkelig vil stå der, ikke fordi det er de billigste tilgjengelige billettene.
                      Jeg synes en ståplass uten medlemskap på kanarifeltet kan koste mer enn en sitteplass på RB-tribunen.

Kommentar

• ach
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Sep 2008
                        • 229

I fremtiden ser jeg for meg åråsen som et hegemoni av oppslukte supportere som henger over kanten av banen.. Det skal bli litt mer som en bosnisk fotballkamp, med supportere som blusser før hver kamp.. Det skal være sang som "driter ut" motstanderlagene enda mer.!! Det skal være et helvete å komme til åråsen!!!!!!!!
                        Lenge leve Fedrelandets LSK..!

Wehrman= den blødende..

Kommentar

• UltraFo
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2007
                          • 800

Opprinnelig skrevet av Ytre
                          Selv om innlegget hans er totalt bak mål, og det er forkastelig å ha en sånn mening, syns jeg dette skal være ett forum hvor alle skal ha lov til å si sin mening om tribunekulturen
                          Enig i det, men liten vits å skrive ett sånt innlegg og itillegg legge opp til at alle er imot, poenget mitt er at det er liten vits å skrive ting man veit bare provoserer. Nok om det nå
                          UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• mr.sandass
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2005
                            • 972

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                            Flagging er no jævla dritt! Jeg betaler ikke 170 spenn for å se på en gul tøybit fra en meters avstand, jeg går på kamp for å se på kamp! Det er ingen grunn til å flagge annet enn ved scoring, det er ingen som hører flagg, og spillere som får med seg flaggene bør jobbe med konsentrasjonen.

Så, la tommel-nedorgien begynne.
                            Ute på sykkeltur igjen grusom. Vil du se kampen i det hele så bør du finne deg en plass på sittetribunen.
                            www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

Opprinnelig skrevet av UltraFo
                              Enig i det, men liten vits å skrive ett sånt innlegg og itillegg legge opp til at alle er imot, poenget mitt er at det er liten vits å skrive ting man veit bare provoserer. Nok om det nå
                              Så om man har en mening som kan komme til å provosere andre bør man ikke poste den på forumet?

Om en slik regel skal etterleves av alle blir det stille her inne - alle med en "U" i sitt nick vil jo ikke kunne poste mye lenger...

Herlig forsøk på sensur UltraFo, men her er du totalt på viddene. Til og med feil vidde.
                              Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• UltraFo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2007
                                • 800

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                Så om man har en mening som kan komme til å provosere andre bør man ikke poste den på forumet?

Om en slik regel skal etterleves av alle blir det stille her inne - alle med en "U" i sitt nick vil jo ikke kunne poste mye lenger...

Herlig forsøk på sensur UltraFo, men her er du totalt på viddene. Til og med feil vidde.
                                Tror du mistforstår meg litt, seff kan man poste alt man vil. Men vis du skriver ett innlegg kun for å få folk i mot deg og provosere så ser jeg ikek vitsen i å skrive det, vi skal diskutere videre stemning, ikke provosere eller klage. Back to topic!
                                UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

Working...